Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1165783

Video igre: bauk ili pomoć u razvoju vještina za budućnost


Pavlin-Bernardić, Nina
Video igre: bauk ili pomoć u razvoju vještina za budućnost // ENTER konferencija: Obrazovanje i povezane industrije
Split, Hrvatska, 2021. (pozvano predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, ostalo)


CROSBI ID: 1165783 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Video igre: bauk ili pomoć u razvoju vještina za budućnost
(Video games: a nightmare or help in developing skills for the future)

Autori
Pavlin-Bernardić, Nina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo

Skup
ENTER konferencija: Obrazovanje i povezane industrije

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 10.12.2021. - 11.12.2021

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
video igre, virtualna stvarnost, nadareni učenici
(video games, virtual reality, gifted students)

Sažetak
Istraživanja pokazuju da čak preko 80% djece u Hrvatskoj igra video igre svaki dan, a mnogi učitelji i roditelji su zabrinuti zbog njihovog mogućeg utjecaja na agresivnost, socijalnu izolaciju ili razvoj ovisnosti. No, brojna istraživanja ukazuju na pozitivne aspekte igranja takvih igara, kao što su razvoj prostorne inteligencije, matematičko-logičke inteligencije, percepcije ili brzine reakcije. U predavanju se govorilo o tome kada se treba zabrinuti kod korištenja video igara, a što novija istraživanja pokazuju o tome na koje načine i kakve igre mogu pomoći darovitoj djeci i mladima u razvoju bitnih vještina te kako to u obrazovanju možemo koristiti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Nina Pavlin-Bernardić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pavlin-Bernardić, Nina
Video igre: bauk ili pomoć u razvoju vještina za budućnost // ENTER konferencija: Obrazovanje i povezane industrije
Split, Hrvatska, 2021. (pozvano predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, ostalo)
Pavlin-Bernardić, N. (2021) Video igre: bauk ili pomoć u razvoju vještina za budućnost. U: ENTER konferencija: Obrazovanje i povezane industrije.
@article{article, author = {Pavlin-Bernardi\'{c}, Nina}, year = {2021}, keywords = {video igre, virtualna stvarnost, nadareni u\v{c}enici}, title = {Video igre: bauk ili pomo\'{c} u razvoju vje\v{s}tina za budu\'{c}nost}, keyword = {video igre, virtualna stvarnost, nadareni u\v{c}enici}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Pavlin-Bernardi\'{c}, Nina}, year = {2021}, keywords = {video games, virtual reality, gifted students}, title = {Video games: a nightmare or help in developing skills for the future}, keyword = {video games, virtual reality, gifted students}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font