Pregled bibliografske jedinice broj: 1165741
SURADNJA I PARTNERSTVO S RODITELJIMA U STVARANJU POTICAJNOGA INKLUZIVNOG OKRUŽENJA IZ PERSPEKTIVE ODGOJITELJA I UČITELJA
SURADNJA I PARTNERSTVO S RODITELJIMA U STVARANJU POTICAJNOGA INKLUZIVNOG OKRUŽENJA IZ PERSPEKTIVE ODGOJITELJA I UČITELJA // 1. Međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija Osobe s invaliditetom u umjetnosti znanosti, odgoju i obrazovanju, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 5. i 6. prosinca 2019. Zbornik radova / Ileš, Tatjana (ur.).
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 434-450 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1165741 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
SURADNJA I PARTNERSTVO S RODITELJIMA U STVARANJU
POTICAJNOGA INKLUZIVNOG OKRUŽENJA IZ PERSPEKTIVE
ODGOJITELJA I UČITELJA
(EDUCATORS AND TEACHERS’ PERSPECTIVE ON
COOPERATION AND PARTNERSHIP WITH PARENTS
IN THE PROCESS OF CREATING ENCOURAGING
INCLUSIVE ENVIRONMENT)
Autori
Jurčević Lozančić, Anka ; Kudek Mirošević, Jasna ; Opić, Siniša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
1. Međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija Osobe s invaliditetom u umjetnosti znanosti, odgoju i obrazovanju, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 5. i 6. prosinca 2019. Zbornik radova
/ Ileš, Tatjana - Osijek : Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021, 434-450
Skup
1. međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 05.12.2019. - 06.12.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
odgojno-obrazovna inkluzija, osnaživanje odgojitelja i učitelja, surad nja i partnerstvo s roditeljima
(cooperation and partnership with parents, empowering educators and teachers, inclusion in education)
Sažetak
Inkluzivni odgoj i obrazovanje opća je politika i praksa duboko utkana u redoviti sustav odgoja i obrazovanja, a na neposrednoj razini njezine provedbe, to je područje kontinuiranoga procjenjivanja i planiranja koje se nadovezuje i implementira na okruženje za učenje i profesionalni razvoj odgojitelja i učitelja. Participacija, ravnopravnost, autentičnost i uzajamno povjerenje generiraju suradnju i partnerstvo. Istraživanja o suradnji i partnerstvu s roditeljima u stvaranju poticajnoga inkluzivnog okruženja iz perspektive odgojitelja i učitelja na nacionalnoj razini rijetka su. Cilj je istraživanja utvrditi neke specifičnosti provođenja suradnje i partnerstva s roditeljima djece/učenika s teškoćama i bez teškoća u ranome i predškolskome i redovitome osnovnoškolskom odgoju i obrazovanju. Na ukupnome uzorku od 502 odgojitelja i učitelja testirana je razlika u samoprocjeni provođenja suradnje i partnerstva s roditeljima djece/učenika s teškoćama i bez teškoća te povezanost između godina radnoga iskustva ispitanika s obzirom na samoprocjenu provođenja suradnje i partnerstva s roditeljima
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Politologija, Pedagogija, Plesna umjetnost i umjetnost pokreta, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA