Pregled bibliografske jedinice broj: 1165631
Marketinške odrednice dalmatinskog pršuta
Marketinške odrednice dalmatinskog pršuta, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski stručni studij poljoprivreda krša-stočarstvo krša, Knin
CROSBI ID: 1165631 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinške odrednice dalmatinskog pršuta
(Marketing of Dalmatian smoked ham)
Autori
Klepo, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Preddiplomski stručni studij poljoprivreda krša-stočarstvo krša
Mjesto
Knin
Datum
16.09
Godina
2019
Stranica
25
Mentor
Gugić, Josip
Ključne riječi
dalmatinski pršut, proizvod, cijena, distribucija, promocija
(Dalmatian smoked ham, product, price, place, promotion)
Sažetak
Marketinške odrednice autohtonih proizvoda hrane predstavljaju skup tržišnih aktivnosti koje započinju istraživanjem potreba potrošača te poduzimanjem drugih poslovnih aktivnosti koje će omogućiti primjereno zadovoljavanje potrošača i ostvarivanje primjerenog dobitka. Praksa je pokazala da bolje rezultate daje kombinacija marketing miksa, nego oslanjanje na samo jedan instrument. Najbolja je takva kombinacija instrumenata koja maksimalno zadovoljava potrebe potrošača uz minimalne troškove poduzeća. Marketing miks sastoji se od 4 stavke a to su proizvod, cijena, promocija i distribucija ili u engleskoj literaturi još poznatiji kao marketing mix 4P, u kojem 4P predstavlja product, price, place i promotion. Autohtonim proizvodima hrane smatraju se starosjedilački, urođeni, tradicijski proizvodi koji se od davnine proizvode u određenoj regiji, a čija se kvaliteta može pripisati regiji podrijetla te se prodaje koristeći ime regije podrijetla. Budući da je regija zemljopisno područje koje posjeduje određene karakteristike poput tradicije, kulture i krajolika, tako je i proizvodnja regionalnih autohtonih proizvoda hrane, u većoj ili manjoj mjeri, određena istim karakteristikama regije. Dalmatinski pršut autentični je predstavnik takve gastronomske tradicije koji obogaćuje turističku i gastronomsku ponudu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Ekonomija