Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1165631

Marketinške odrednice dalmatinskog pršuta


Klepo, Marko
Marketinške odrednice dalmatinskog pršuta, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski stručni studij poljoprivreda krša-stočarstvo krša, Knin


CROSBI ID: 1165631 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinške odrednice dalmatinskog pršuta
(Marketing of Dalmatian smoked ham)

Autori
Klepo, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Preddiplomski stručni studij poljoprivreda krša-stočarstvo krša

Mjesto
Knin

Datum
16.09

Godina
2019

Stranica
25

Mentor
Gugić, Josip

Ključne riječi
dalmatinski pršut, proizvod, cijena, distribucija, promocija
(Dalmatian smoked ham, product, price, place, promotion)

Sažetak
Marketinške odrednice autohtonih proizvoda hrane predstavljaju skup tržišnih aktivnosti koje započinju istraživanjem potreba potrošača te poduzimanjem drugih poslovnih aktivnosti koje će omogućiti primjereno zadovoljavanje potrošača i ostvarivanje primjerenog dobitka. Praksa je pokazala da bolje rezultate daje kombinacija marketing miksa, nego oslanjanje na samo jedan instrument. Najbolja je takva kombinacija instrumenata koja maksimalno zadovoljava potrebe potrošača uz minimalne troškove poduzeća. Marketing miks sastoji se od 4 stavke a to su proizvod, cijena, promocija i distribucija ili u engleskoj literaturi još poznatiji kao marketing mix 4P, u kojem 4P predstavlja product, price, place i promotion. Autohtonim proizvodima hrane smatraju se starosjedilački, urođeni, tradicijski proizvodi koji se od davnine proizvode u određenoj regiji, a čija se kvaliteta može pripisati regiji podrijetla te se prodaje koristeći ime regije podrijetla. Budući da je regija zemljopisno područje koje posjeduje određene karakteristike poput tradicije, kulture i krajolika, tako je i proizvodnja regionalnih autohtonih proizvoda hrane, u većoj ili manjoj mjeri, određena istim karakteristikama regije. Dalmatinski pršut autentični je predstavnik takve gastronomske tradicije koji obogaćuje turističku i gastronomsku ponudu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište "Marko Marulić", Knin

Profili:

Avatar Url Josip Gugić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Klepo, Marko
Marketinške odrednice dalmatinskog pršuta, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski stručni studij poljoprivreda krša-stočarstvo krša, Knin
Klepo, M. (2019) 'Marketinške odrednice dalmatinskog pršuta', diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski stručni studij poljoprivreda krša-stočarstvo krša, Knin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Klepo, Marko}, year = {2019}, pages = {25}, keywords = {dalmatinski pr\v{s}ut, proizvod, cijena, distribucija, promocija}, title = {Marketin\v{s}ke odrednice dalmatinskog pr\v{s}uta}, keyword = {dalmatinski pr\v{s}ut, proizvod, cijena, distribucija, promocija}, publisherplace = {Knin} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Klepo, Marko}, year = {2019}, pages = {25}, keywords = {Dalmatian smoked ham, product, price, place, promotion}, title = {Marketing of Dalmatian smoked ham}, keyword = {Dalmatian smoked ham, product, price, place, promotion}, publisherplace = {Knin} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font