Pregled bibliografske jedinice broj: 1165496
Utjecaj motivacije na uspješnost tvrtke za ekoturizam Hobitton d.o.o.
Utjecaj motivacije na uspješnost tvrtke za ekoturizam Hobitton d.o.o., 2020., diplomski rad, preddiplomski, Split
CROSBI ID: 1165496 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj motivacije na uspješnost tvrtke za
ekoturizam Hobitton d.o.o.
(The impact of motivation on the performance of the
ecotourism company Hobitton d.o.o.)
Autori
Mesić, Karla
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Split
Datum
05.10
Godina
2020
Stranica
41
Mentor
Buble, Mario
Ključne riječi
motivacija ; ljudski resursi ; organizacija poduzeća ; performansi organizacije
(motivation ; human resources ; company organization ; organizational performance)
Sažetak
Svaka tvrtka u moderno vrijeme pokušava maksimalno iskoristiti sve resurse kako bi postigla što bolje poslovne rezultate odnosno zauzela vodeću poziciju na tržištu. Upravo zbog toga sve se više ulaže u ljudske resurse, koji čine živi faktor organizacije poduzeća(ljudski kapital), koji svojim znanjem i vještinama, sposobnostima i kreativnošćuu danas najviše pridonosi uspješnom ostvarenju ciljeva poduzeća. Osnovni pokretač ostvarivanja visokih performansi ljudskih resursa odnosno poduzeća je motivacija. Vođen tom spoznajom autor u ovom radu definira najvažnije teorije motivacije te prikazuje utjecaj motivacije na performanse promatranog poduzeća.U ovom radu prikazane su najvažnije teorije motivacije koje su dugi niz godina predmet istraživanja brojnih znanstvenika. Teorije motivacije su temelj razumijevanja motivacije kao jednog od glavnih faktora iskorištavanja ljudskih resursa. Predmet istraživanja ovog završnog rada je prikazati kako suvremeni motivacijski alati utječu na zadovoljstvo zaposlenika, a time i uspješnost poslovanja poduzeća Hobitton d.o.o. Ovaj rad zasnovan je na dvofaktorskoj teoriji motivacije po Herzbergu. Metodologija rada ; korištenje kvantitativnih metoda, anketa te istraživanje literature. Proučit će se adekvatna literatura sa teoretskog aspekta ; koristit će se poslovni podaci promatrane tvrtke te metodama analize i sinteze doći do rezultata. Cilj ovog rada je utvrditi vezu između motivacije ; pogotovo suvremenih motivacijskih alata i performanski organizacije. Kako je turizam djelatnost od posebnog interesa za autora kao studenta turizma, tako i interes za doprinos ovog rada na dionike u upravljačkim procesima općenito, a posebno u turizmu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split
Profili:
Mario Buble
(mentor)