Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1165451

Odnos između epistemičkih emocija i motivacije za učenjem fizike tijekom nastave na daljinu


Balaž, Barbara; Pavlin-Bernardić, Nina
Odnos između epistemičkih emocija i motivacije za učenjem fizike tijekom nastave na daljinu // 3rd International Scientific Conference of the Department of Psychology of the Catholic University of Croatia: Coping with Crisis – Pathways Towards Resilience - Book of Abstracts / Pačić-Turk, Ljiljana ; Žutić, Maja (ur.).
Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište, 2021. str. 137-137 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1165451 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odnos između epistemičkih emocija i motivacije za učenjem fizike tijekom nastave na daljinu
(The relationship between epistemic emotions and motivation for learning physics during distance teaching)

Autori
Balaž, Barbara ; Pavlin-Bernardić, Nina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
3rd International Scientific Conference of the Department of Psychology of the Catholic University of Croatia: Coping with Crisis – Pathways Towards Resilience - Book of Abstracts / Pačić-Turk, Ljiljana ; Žutić, Maja - Zagreb : Hrvatsko katoličko sveučilište, 2021, 137-137

ISBN
978-953-8014-62-8

Skup
3. međunarodni znanstveno-stručni skup Odjela za psihologiju Hrvatskog katoličkog sveučilišta “Suočavanje s kriznim situacijama – putevi jačanja otpornosti”

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 09.12.2021. - 11.12.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
epistemičke emocije ; intrinzična i ekstrinzična motivacija za učenjem ; procjene kontrole i vrijednosti ; nastava na daljinu ; fizika
(epistemic emotions ; intrinsic and extrinsic motivation for learning ; control and value appraisals ; distance teaching ; physics)

Sažetak
Prelazak na nastavu na daljinu u proljeće 2020. godine unio je značajne promjene u obrazovni sustav, što je nametnulo pitanje o odnosu emocionalnih i motivacijskih aspekata učenja u potpuno izmijenjenim okolnostima učenja i pohađanja nastave. Nastavno na to, cilj ovog istraživanja bio je ispitati jesu li epistemičke emocije medijatori u odnosu između učeničkih procjena kontrole i vrijednosti te motivacije za učenjem fizike tijekom nastave na daljinu, u skladu s pretpostavkama teorije kontrole i vrijednosti emocija postignuća. Istraživanje je provedeno online putem u svibnju 2020. godine s učenicima osmih razreda osnovnih škola s područja grada Zagreba i okolice. U istraživanju je ukupno sudjelovalo 263 učenika (147 djevojaka) prosječne dobi 14 godina. Svi upitnici bili su prilagođeni nastavi na daljinu iz predmeta fizike, a učenici su procjenjivali sedam epistemičkih emocija (iznenađenje, znatiželja, uživanje, zbunjenost, anksioznost, frustracija i dosada), procjene kontrole i vrijednosti te intrinzičnu i ekstrinzičnu motivaciju za učenjem. Provedena analiza traga pokazala je kako su emocije znatiželje i uživanja medijatori između procjene vrijednosti i intrinzične motivacije za učenjem. S druge strane, emocija zbunjenosti pokazala se značajnim medijatorom između kognitivnih procjena kontrole i vrijednosti te ekstrinzične motivacije za učenjem. Dobiveni rezultati dali su uvid u međuodnose emocionalnih i motivacijskih aspekata učenja u okruženju nastave na daljinu te su komentirani u odnosu na teorijske postavke.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb

Profili:

Avatar Url Barbara Balaž (autor)

Avatar Url Nina Pavlin-Bernardić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.unicath.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Balaž, Barbara; Pavlin-Bernardić, Nina
Odnos između epistemičkih emocija i motivacije za učenjem fizike tijekom nastave na daljinu // 3rd International Scientific Conference of the Department of Psychology of the Catholic University of Croatia: Coping with Crisis – Pathways Towards Resilience - Book of Abstracts / Pačić-Turk, Ljiljana ; Žutić, Maja (ur.).
Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište, 2021. str. 137-137 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Balaž, B. & Pavlin-Bernardić, N. (2021) Odnos između epistemičkih emocija i motivacije za učenjem fizike tijekom nastave na daljinu. U: Pačić-Turk, L. & Žutić, M. (ur.)3rd International Scientific Conference of the Department of Psychology of the Catholic University of Croatia: Coping with Crisis – Pathways Towards Resilience - Book of Abstracts.
@article{article, author = {Bala\v{z}, Barbara and Pavlin-Bernardi\'{c}, Nina}, year = {2021}, pages = {137-137}, keywords = {epistemi\v{c}ke emocije, intrinzi\v{c}na i ekstrinzi\v{c}na motivacija za u\v{c}enjem, procjene kontrole i vrijednosti, nastava na daljinu, fizika}, isbn = {978-953-8014-62-8}, title = {Odnos izme\dju epistemi\v{c}kih emocija i motivacije za u\v{c}enjem fizike tijekom nastave na daljinu}, keyword = {epistemi\v{c}ke emocije, intrinzi\v{c}na i ekstrinzi\v{c}na motivacija za u\v{c}enjem, procjene kontrole i vrijednosti, nastava na daljinu, fizika}, publisher = {Hrvatsko katoli\v{c}ko sveu\v{c}ili\v{s}te}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bala\v{z}, Barbara and Pavlin-Bernardi\'{c}, Nina}, year = {2021}, pages = {137-137}, keywords = {epistemic emotions, intrinsic and extrinsic motivation for learning, control and value appraisals, distance teaching, physics}, isbn = {978-953-8014-62-8}, title = {The relationship between epistemic emotions and motivation for learning physics during distance teaching}, keyword = {epistemic emotions, intrinsic and extrinsic motivation for learning, control and value appraisals, distance teaching, physics}, publisher = {Hrvatsko katoli\v{c}ko sveu\v{c}ili\v{s}te}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font