Pregled bibliografske jedinice broj: 1165451
Odnos između epistemičkih emocija i motivacije za učenjem fizike tijekom nastave na daljinu
Odnos između epistemičkih emocija i motivacije za učenjem fizike tijekom nastave na daljinu // 3rd International Scientific Conference of the Department of Psychology of the Catholic University of Croatia: Coping with Crisis – Pathways Towards Resilience - Book of Abstracts / Pačić-Turk, Ljiljana ; Žutić, Maja (ur.).
Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište, 2021. str. 137-137 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1165451 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnos između epistemičkih emocija i motivacije za
učenjem fizike tijekom nastave na daljinu
(The relationship between epistemic emotions and
motivation for learning physics during distance
teaching)
Autori
Balaž, Barbara ; Pavlin-Bernardić, Nina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
3rd International Scientific Conference of the Department of Psychology of the Catholic University of Croatia: Coping with Crisis – Pathways Towards Resilience - Book of Abstracts
/ Pačić-Turk, Ljiljana ; Žutić, Maja - Zagreb : Hrvatsko katoličko sveučilište, 2021, 137-137
ISBN
978-953-8014-62-8
Skup
3. međunarodni znanstveno-stručni skup Odjela za psihologiju Hrvatskog katoličkog sveučilišta “Suočavanje s kriznim situacijama – putevi jačanja otpornosti”
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 09.12.2021. - 11.12.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
epistemičke emocije ; intrinzična i ekstrinzična motivacija za učenjem ; procjene kontrole i vrijednosti ; nastava na daljinu ; fizika
(epistemic emotions ; intrinsic and extrinsic motivation for learning ; control and value appraisals ; distance teaching ; physics)
Sažetak
Prelazak na nastavu na daljinu u proljeće 2020. godine unio je značajne promjene u obrazovni sustav, što je nametnulo pitanje o odnosu emocionalnih i motivacijskih aspekata učenja u potpuno izmijenjenim okolnostima učenja i pohađanja nastave. Nastavno na to, cilj ovog istraživanja bio je ispitati jesu li epistemičke emocije medijatori u odnosu između učeničkih procjena kontrole i vrijednosti te motivacije za učenjem fizike tijekom nastave na daljinu, u skladu s pretpostavkama teorije kontrole i vrijednosti emocija postignuća. Istraživanje je provedeno online putem u svibnju 2020. godine s učenicima osmih razreda osnovnih škola s područja grada Zagreba i okolice. U istraživanju je ukupno sudjelovalo 263 učenika (147 djevojaka) prosječne dobi 14 godina. Svi upitnici bili su prilagođeni nastavi na daljinu iz predmeta fizike, a učenici su procjenjivali sedam epistemičkih emocija (iznenađenje, znatiželja, uživanje, zbunjenost, anksioznost, frustracija i dosada), procjene kontrole i vrijednosti te intrinzičnu i ekstrinzičnu motivaciju za učenjem. Provedena analiza traga pokazala je kako su emocije znatiželje i uživanja medijatori između procjene vrijednosti i intrinzične motivacije za učenjem. S druge strane, emocija zbunjenosti pokazala se značajnim medijatorom između kognitivnih procjena kontrole i vrijednosti te ekstrinzične motivacije za učenjem. Dobiveni rezultati dali su uvid u međuodnose emocionalnih i motivacijskih aspekata učenja u okruženju nastave na daljinu te su komentirani u odnosu na teorijske postavke.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb