Pregled bibliografske jedinice broj: 1165388
Ispitivanje aktualnih trendova u korištenju društvenim mrežama kod učenika prvog i trećeg razreda srednjih škola u Hrvatskoj
Ispitivanje aktualnih trendova u korištenju društvenim mrežama kod učenika prvog i trećeg razreda srednjih škola u Hrvatskoj // Kriminologija & socijalna integracija, 28 (2020), 2; 277-294 doi:10.31299/ksi.28.2.6 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1165388 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ispitivanje aktualnih trendova u korištenju društvenim mrežama kod
učenika prvog i trećeg razreda srednjih škola u Hrvatskoj
(Analysis of current trends in use of social networks among first and
third grade students of secondary schools in croatia)
Autori
Buljan Flander, Gordana ; Selak Bagarić, Ella ; Prijatelj, Krešimir ; Čagalj Farkas, Mirna
Izvornik
Kriminologija & socijalna integracija (1848-7963) 28
(2020), 2;
277-294
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
društvene mreže, internet, adolescenti, navike, elektronički uređaji
(social networks, internet, adolescents, habits, electronic devices)
Sažetak
Budući da danas odrastanje gotovo neizostavno uključuje i svakodnevnu uporabu modernih tehnologija, važno je ispitati na koji način i u kojem vremenskom okviru mladi provode vrijeme na internetu i društvenim mrežama. Cilj provedenog istraživanja bio je ispitati opće navike korištenja internetom i društvenim mrežama kod adolescenata srednjoškolske dobi u Republici Hrvatskoj (N=1806). Online upitnikom, konstruiranim za potrebe ovog istraživanja putem Google Forms plat- forme, ispitana je nekolicina čimbenika provođenja vremena na internetu i društvenim mrežama. U rezultatima su detaljno izložene aktivnosti adolescenata po pojedinim društvenim mrežama, kao i čimbenici povezani s adolescentima u kontekstu mrežnih aktivnosti. Rezultati upozoravaju da se tijekom vremena mijenjaju preferencije korištenja društvenim mrežama kod adolescenata, ali i upućuju na sklonost upuštanja mladih u rizična ponašanja poput upoznavanja ili dopisivanja s nepoznatim osobama. Navedeno upozorava na potrebu za kontinuiranom doedukacijom stručnjaka, ali i roditelja, koja će pratiti navike djece i mladih, kao i implementaciju strukturiranih modaliteta rada s djecom i mladima o sigurnom korištenju internetom.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- HeinOnline