Pregled bibliografske jedinice broj: 1165378
Mjesto i uloga pedagoga u uvođenju, provođenju i vrednovanju HNOS-a
Mjesto i uloga pedagoga u uvođenju, provođenju i vrednovanju HNOS-a, 2007., diplomski rad, Filozofski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 1165378 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mjesto i uloga pedagoga u uvođenju, provođenju i
vrednovanju HNOS-a
(The place and role of pedagogues in the
introduction, implementation and evaluation of the
CNED (Croatian national educational standard))
Autori
Kragulj, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
15.11
Godina
2007
Stranica
90
Mentor
Emerik Munjiza
Ključne riječi
HNOS, pedagog, promjene u školstvu, reforme škole
(CNED, pedagogue, changes in education, school reforms)
Sažetak
U radu se daje pregled dosadašnjih reformskih pokušaja. Skraćenica HNOS označava Hrvatski nacionalni obrazovni standard koji predstavlja jedan vid unutarnje reforme škole u kojoj je nastava usmjerena na učenika. Uvidom u analizu recentne literature iz ovoga područja izdvajaju se temeljne odrednice HNOS-a: integracija nastave, samoobrazovanje, individualizacija nastave, fleksibilno radno vrijeme, (među)personalna suradnja, suvremeni socijalni oblici rada.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek