Pregled bibliografske jedinice broj: 1165258
Upravljanje markom u sportu na primjeru Hrvatskog odbojkaškog saveza
Upravljanje markom u sportu na primjeru Hrvatskog odbojkaškog saveza, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Split
CROSBI ID: 1165258 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje markom u sportu na primjeru Hrvatskog
odbojkaškog saveza
(Brand management in sports on the example of the
Croatian Volleyball Federation)
Autori
Peterlin, Fran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Split
Datum
27.07
Godina
2020
Stranica
46
Mentor
Jurišić, Marijana
Ključne riječi
marka ; upravljanje markom ; Hrvatski odbojkaški savez
(brand ; brand management ; Croatian Volleyball Union)
Sažetak
Tržište je postalo zasićeno proizvodima i uslugama koje daju gotovo identičan rezultat krajnjem potrošaču pa je postalo izuzetno važno identificirati i diferencirati proizvod te ponuditi dodatnu vrijednost potrošaču. Marka proizvoda je sveukupni doživljaj koji se dobije konzumirajući proizvod, a segmenti koji ju izdvajaju pred konkurencijom su jasnoća, osjećaji i emocije, jedinstvenost, uvjerljivost, vidljivost. Značaj kreiranja marke proizvoda za potrošača utječe na svijest o marki općenito te podiže pojedinačnu vrijednost svakog proizvoda koji je vezan uz tu marku. Upravljanje markom u sportu je u osnovi upravljanje markom sportskog proizvoda. Ovdje se sportskim proizvodom smatra organizacija ili sportski klub koji svojim potrošačima nudi vrijednost u obliku sportskog nadmetanja i sportskog rezultata. Segmentacija, uključenost, etos i transformacija su četiri ključna segmenta za razvoj marke u sportu. Upravljanje markom u sportu dugoročan je proces kojim se sustavnim ulaganjem u marku i njegovanjem njenih vrijednosti nastoji zadržati ili poboljšati percepcija koju je potrošač stvorio ili tek treba stvoriti u budućnosti. Sve navedeno u teorijskom dijelu rada uzeto je u obzir u predstavljanju primjera upravljanja markom Hrvatskog odbojkaškog saveza, gdje se analiziraju čimbenici koji utječu na rad Saveza, odmjeravaju nalazi SWOT analize, iznosi se strategija upravljanja markom Saveza te se daju preporuke za učinkovitije upravljanje markom Saveza.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split
Profili:
Marijana Jurišić
(mentor)