Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1165258

Upravljanje markom u sportu na primjeru Hrvatskog odbojkaškog saveza


Peterlin, Fran
Upravljanje markom u sportu na primjeru Hrvatskog odbojkaškog saveza, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Split


CROSBI ID: 1165258 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje markom u sportu na primjeru Hrvatskog odbojkaškog saveza
(Brand management in sports on the example of the Croatian Volleyball Federation)

Autori
Peterlin, Fran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Mjesto
Split

Datum
27.07

Godina
2020

Stranica
46

Mentor
Jurišić, Marijana

Ključne riječi
marka ; upravljanje markom ; Hrvatski odbojkaški savez
(brand ; brand management ; Croatian Volleyball Union)

Sažetak
Tržište je postalo zasićeno proizvodima i uslugama koje daju gotovo identičan rezultat krajnjem potrošaču pa je postalo izuzetno važno identificirati i diferencirati proizvod te ponuditi dodatnu vrijednost potrošaču. Marka proizvoda je sveukupni doživljaj koji se dobije konzumirajući proizvod, a segmenti koji ju izdvajaju pred konkurencijom su jasnoća, osjećaji i emocije, jedinstvenost, uvjerljivost, vidljivost. Značaj kreiranja marke proizvoda za potrošača utječe na svijest o marki općenito te podiže pojedinačnu vrijednost svakog proizvoda koji je vezan uz tu marku. Upravljanje markom u sportu je u osnovi upravljanje markom sportskog proizvoda. Ovdje se sportskim proizvodom smatra organizacija ili sportski klub koji svojim potrošačima nudi vrijednost u obliku sportskog nadmetanja i sportskog rezultata. Segmentacija, uključenost, etos i transformacija su četiri ključna segmenta za razvoj marke u sportu. Upravljanje markom u sportu dugoročan je proces kojim se sustavnim ulaganjem u marku i njegovanjem njenih vrijednosti nastoji zadržati ili poboljšati percepcija koju je potrošač stvorio ili tek treba stvoriti u budućnosti. Sve navedeno u teorijskom dijelu rada uzeto je u obzir u predstavljanju primjera upravljanja markom Hrvatskog odbojkaškog saveza, gdje se analiziraju čimbenici koji utječu na rad Saveza, odmjeravaju nalazi SWOT analize, iznosi se strategija upravljanja markom Saveza te se daju preporuke za učinkovitije upravljanje markom Saveza.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split

Profili:

Avatar Url Marijana Jurišić (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Peterlin, Fran
Upravljanje markom u sportu na primjeru Hrvatskog odbojkaškog saveza, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Split
Peterlin, F. (2020) 'Upravljanje markom u sportu na primjeru Hrvatskog odbojkaškog saveza', diplomski rad, preddiplomski, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Peterlin, Fran}, year = {2020}, pages = {46}, keywords = {marka, upravljanje markom, Hrvatski odbojka\v{s}ki savez}, title = {Upravljanje markom u sportu na primjeru Hrvatskog odbojka\v{s}kog saveza}, keyword = {marka, upravljanje markom, Hrvatski odbojka\v{s}ki savez}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Peterlin, Fran}, year = {2020}, pages = {46}, keywords = {brand, brand management, Croatian Volleyball Union}, title = {Brand management in sports on the example of the Croatian Volleyball Federation}, keyword = {brand, brand management, Croatian Volleyball Union}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font