Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1165232

Komparacija marketinških aktivnosti sportske organizacije na primjeru nogometa u Hrvatskoj i Europi


Suton, Josip
Komparacija marketinških aktivnosti sportske organizacije na primjeru nogometa u Hrvatskoj i Europi, 2020., diplomski rad, diplomski, Split


CROSBI ID: 1165232 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komparacija marketinških aktivnosti sportske organizacije na primjeru nogometa u Hrvatskoj i Europi
(Comparison of marketing activities of a sports organization on the example of football in Croatia and Europe)

Autori
Suton, Josip

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Mjesto
Split

Datum
13.10

Godina
2020

Stranica
57

Mentor
Jurišić, Marijana

Ključne riječi
sportski marketing ; marketinške aktivnosti ; izvori financiranja ; načini financiranja ; nogometni klubovi
(sports marketing ; marketing activities ; sources of funding ; methods of funding ; football clubs)

Sažetak
U današnjem suvremenom svijetu u kojem živimo marketing predstavlja bitan faktor uspješnosti poduzeća. Sličnu ulogu marketing ima i u sportu, gdje predstavlja ključni element u procesu razvoja i provođenja aktivnosti kao i same promocije i reklamiranja sportskog proizvoda. Marketing u sportu realizira se kroz makroekonomske učinke koji se očituju u turizmu, izgradnji sportskih objekata, povećanju proizvodnosti rada i mnogim drugim i kroz mikroekonomske učinke koji se ostvaruju unutar samih sportskh organizacija. Navedeni faktori prikazani su komparacijom ekonomskih učinaka sporta u razvijenim europskim zemljama i u Republici Hrvatskoj te su kroz tablične prikaze ključnih komponenti marketinga vidljive razlike. Razlike su vidljive i u načinima i izvorima financiranja gdje profesionalni nogomet ali i sport općenito nije moguć bez adekvatnog financiranja. U razvijenim europskim zemljama financiranje nogometnih klubova ostvaruje se putem sponzorstva, TV prava, prodaje ulaznica, prodaje igrača, prodaje sportskih rekvizita i slično. S druge strane u RH nogometni klubovi se još uvijek financiraju putem lokalnih zajednica, gradova, državnih poduzeća što često dovodi do marketinške neučinkovitosti i netransparentnosti. Sve navedeno prikazano je u radu kroz poslovanje nogometnih klubova Real Madrid C.F., Liverpool F.C. i HNK Hajduk Split.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split

Profili:

Avatar Url Marijana Jurišić (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Suton, Josip
Komparacija marketinških aktivnosti sportske organizacije na primjeru nogometa u Hrvatskoj i Europi, 2020., diplomski rad, diplomski, Split
Suton, J. (2020) 'Komparacija marketinških aktivnosti sportske organizacije na primjeru nogometa u Hrvatskoj i Europi', diplomski rad, diplomski, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Suton, Josip}, year = {2020}, pages = {57}, keywords = {sportski marketing, marketin\v{s}ke aktivnosti, izvori financiranja, na\v{c}ini financiranja, nogometni klubovi}, title = {Komparacija marketin\v{s}kih aktivnosti sportske organizacije na primjeru nogometa u Hrvatskoj i Europi}, keyword = {sportski marketing, marketin\v{s}ke aktivnosti, izvori financiranja, na\v{c}ini financiranja, nogometni klubovi}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Suton, Josip}, year = {2020}, pages = {57}, keywords = {sports marketing, marketing activities, sources of funding, methods of funding, football clubs}, title = {Comparison of marketing activities of a sports organization on the example of football in Croatia and Europe}, keyword = {sports marketing, marketing activities, sources of funding, methods of funding, football clubs}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font