Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1165183

ISTRAŽIVAČKI PRISTUP KAO SUVREMENA NASTAVA ILI TEK ODMAK OD TRADICIONALNE NASTAVE? MIŠLJENJA UČITELJA O ISTRAŽIVAČKOM PRISTUPU U NASTAVI PRIRODE I DRUŠTVA


Anđić, Dunja; Vidas, Karmen
ISTRAŽIVAČKI PRISTUP KAO SUVREMENA NASTAVA ILI TEK ODMAK OD TRADICIONALNE NASTAVE? MIŠLJENJA UČITELJA O ISTRAŽIVAČKOM PRISTUPU U NASTAVI PRIRODE I DRUŠTVA // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 70 (2021), 1; 147-175 doi:https://.org/10.38003/sv.70.1.6 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1165183 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
ISTRAŽIVAČKI PRISTUP KAO SUVREMENA NASTAVA ILI TEK ODMAK OD TRADICIONALNE NASTAVE? MIŠLJENJA UČITELJA O ISTRAŽIVAČKOM PRISTUPU U NASTAVI PRIRODE I DRUŠTVA
(RESEARCH APPROACH AS MODERN TEACHING OR A MERE DEVIATION FROM TRADITIONAL TEACHING? TEACHERS’ OPINIONS ON THE RESEARCH APPROACH IN TEACHING THE SUBJECT NATURE AND SOCIETY)

Autori
Anđić, Dunja ; Vidas, Karmen

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 70 (2021), 1; 147-175

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
istraživački pristup, kompetencije, kurikul, motivacija, odgojno-obrazovna praksa
(research approach, competencies, curriculum, motivation, educational practice)

Sažetak
Istraživački pristup u nastavi Prirode i društva smatra se novim pristupom u učenju i poučavanju u osnovnoj školi. Međutim, pitamo se je li to doista tako. Zato je provedeno istraživanje s ciljem ispitivanja odgojno-obrazovne prakse učitelja razredne nastave u realizaciji istraživačkog pristupa u nastavi Prirode i društva. Istraživanje je provedeno kvalitativnom metodologijom na uzorku 24 učitelja razredne nastave u osnovnim školama. Za potrebe istraživanja konstruiran je polustrukturiran intervju. Rezultati istraživanja uputili su na upoznatost učitelja s istraživačkim pristupom i njihovu motiviranost za njegovo provođenje u nastavi Prirode i društva. Dobiveni su rezultati također uputili na to da učitelji u velikoj mjeri smatraju da posjeduju određene kompetencije za njegovu implementaciju, a prilikom realizacije primjenjuju nastavne metode i nastavne oblike rada koji omogućuju veću aktivnost učenika. Zaključuje se da je potrebno dodatno educirati učitelje jer, iako je riječ o suvremenom pristupu, njegova realizacija još uvijek nije na očekivano zadovoljavajućoj razini i stoga on predstavlja tek prvi korak ka suvremenijoj nastavi u školama

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)

Napomena
Ovaj rad je financiralo Sveučilište u Rijeci u
sklopu projekta Povezanost s
prirodom, organizacija slobodnog vremena djece
rane školske dobi i digitalne tehnologije (br.
uniri-pr-drustv-19-19 1500)
(http://www.ufri.uniri.hr/files/
znanstveni%20projekti/dunja_andjic_projekt.pdf).



POVEZANOST RADA


Projekti:
--uniri-pr-drustv-19-19 - Povezanost s prirodom, organizacija slobodnog vremena učenika rane školske dobi i digitalne tehnologije (PROVIDIT) (Anđić, Dunja) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Dunja Anđić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Anđić, Dunja; Vidas, Karmen
ISTRAŽIVAČKI PRISTUP KAO SUVREMENA NASTAVA ILI TEK ODMAK OD TRADICIONALNE NASTAVE? MIŠLJENJA UČITELJA O ISTRAŽIVAČKOM PRISTUPU U NASTAVI PRIRODE I DRUŠTVA // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 70 (2021), 1; 147-175 doi:https://.org/10.38003/sv.70.1.6 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Anđić, D. & Vidas, K. (2021) ISTRAŽIVAČKI PRISTUP KAO SUVREMENA NASTAVA ILI TEK ODMAK OD TRADICIONALNE NASTAVE? MIŠLJENJA UČITELJA O ISTRAŽIVAČKOM PRISTUPU U NASTAVI PRIRODE I DRUŠTVA. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 70 (1), 147-175 doi:https://.org/10.38003/sv.70.1.6.
@article{article, author = {An\dji\'{c}, Dunja and Vidas, Karmen}, year = {2021}, pages = {147-175}, DOI = {https://doi.org/10.38003/sv.70.1.6}, keywords = {istra\v{z}iva\v{c}ki pristup, kompetencije, kurikul, motivacija, odgojno-obrazovna praksa}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, doi = {https://doi.org/10.38003/sv.70.1.6}, volume = {70}, number = {1}, issn = {0037-654X}, title = {ISTRA\v{Z}IVA\v{C}KI PRISTUP KAO SUVREMENA NASTAVA ILI TEK ODMAK OD TRADICIONALNE NASTAVE? MI\v{S}LJENJA U\v{C}ITELJA O ISTRA\v{Z}IVA\v{C}KOM PRISTUPU U NASTAVI PRIRODE I DRU\v{S}TVA}, keyword = {istra\v{z}iva\v{c}ki pristup, kompetencije, kurikul, motivacija, odgojno-obrazovna praksa} }
@article{article, author = {An\dji\'{c}, Dunja and Vidas, Karmen}, year = {2021}, pages = {147-175}, DOI = {https://doi.org/10.38003/sv.70.1.6}, keywords = {research approach, competencies, curriculum, motivation, educational practice}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, doi = {https://doi.org/10.38003/sv.70.1.6}, volume = {70}, number = {1}, issn = {0037-654X}, title = {RESEARCH APPROACH AS MODERN TEACHING OR A MERE DEVIATION FROM TRADITIONAL TEACHING? TEACHERS’ OPINIONS ON THE RESEARCH APPROACH IN TEACHING THE SUBJECT NATURE AND SOCIETY}, keyword = {research approach, competencies, curriculum, motivation, educational practice} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font