Pregled bibliografske jedinice broj: 1165091
Dugoročnost primjene informacijsko komunikacijske tehnologije na uspjeh u nastavi matematike
Dugoročnost primjene informacijsko komunikacijske tehnologije na uspjeh u nastavi matematike // MIPRO 2021 - 44st International Convention / Skala, Karolj (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2021. str. 940-945 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1165091 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dugoročnost primjene informacijsko komunikacijske
tehnologije na uspjeh u nastavi matematike
(The success in long-term usage of ICT in teaching
maths)
Autori
Pavičić Zajec, Tea ; Ređep, Tamara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
MIPRO 2021 - 44st International Convention
/ Skala, Karolj - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2021, 940-945
Skup
44th International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO 2021)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 27.09.2021. - 01.10.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
informacijsko –komunikacijska tehnologija, matematika, razredna nastava
(information and communication technology, mathematics, classroom teaching)
Sažetak
Poznato je da kod većine djece matematika kao nastavni predmet ne izaziva previše ugodne asocijacije ni emocije, već naprotiv: nelagodu, znojenje dlanova, čak i frustracije. Dostupnost IKT-a promijenilo je način učenja i poučavanja u matematici. U ovome radu opisano je istraživanje čije je cilj bio provjeriti učinkovitost korištenja novih tehnologija kao pomoćnog nastavnog sredstva u uvodnom i završnom dijelu sata nastave matematike, te na koji način one utječu na uspjeh učenika. T-testom za zavisne uzorke utvrđeno je da postoji statistički značajna razlika u prosječnoj zaključnoj ocjeni prethodne i tekuće godine za sve učenika zajedno. Obzirom da je istraživanje provedeno početkom školske godine 2015./2016, školske godine 2020./2021. se na istom uzorku ispitanika anketnim upitnikom provjerila relevantnost prethodno dobivenih rezultata. Na temelju dobivenih rezultata možemo zaključiti da neovisno o prethodno provedenoj aktivnosti primjene tableta u nastavi matematike, to nije dugoročno doprinijelo boljem uspjehu učenika. Učenici kao najveći razlog tome vide u težini i opsegu gradiva. Dobiveni rezultati ukazuju da nije postignuta dugoročna učinkovitost korištenja IKT-a.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti