Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1164807

Percepcija austrijskih studenata o utjecaju metode debate u e-nastavi za (o)čuvanje dijalekta


Müller, Mirela; Tinnancher, Ana- Chiara
Percepcija austrijskih studenata o utjecaju metode debate u e-nastavi za (o)čuvanje dijalekta // Jagićevi dani: komunikologija, filologija i metodika
Varaždin, Hrvatska, 2021. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1164807 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Percepcija austrijskih studenata o utjecaju metode debate u e-nastavi za (o)čuvanje dijalekta
(Austrian students' perception of the impact of the debate method in e-teaching for (preserving) the dialect)

Autori
Müller, Mirela ; Tinnancher, Ana- Chiara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Skup
Jagićevi dani: komunikologija, filologija i metodika

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 05.07.2021. - 06.07.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
metoda debate, e-nastava, digitalni alati, austrijski dijalekti, jezik, identitet
(debate method, e-learning, digital tools, Austrian dialects, language, identity)

Sažetak
Književno njemački jezik u Austriji koristi se u svim službenim institucijama - u školama i na sveučilištima ; mnogobrojna istraživanja implicite upućuju na stigmatizaciju dijalekata kao bitnog čimbenika u (o)čuvanju) identiteta u Austriji. Uz mnogobrojene osnovne pedagoške alternative za (online) podučavanje na razini visokog obrazovanja kao što su predavanja, diskusije, debate, projekti, radionice, rješavanje problema, te zu gosta predavača i simulacije svakako je metoda debate. Istraživanje je provedeno u ljetnom semestru akad. 2020./2021 godine na Sveučilištu u Grazu na Institut für Bildungsforschung und PȁdagogInnenbildung na online kolegiju Diversitȁt und Inkusion putem online upitnika u vremenskom periodu od travnja do početka lipnja. Kolegij se provodio zbog pandemije COVID-19 online putem Moodle sustava i alata Big Blue Buttona gdje se odvijala nastava u realnom vremenu. Svhra istraživanja je bila ispitati studente koji pohađaju kolegij (N= 26) o utjecaju metode debate u e-nastavi za (o)čuvanje različitih dijlekta u Austriji. Dobiveni rezultati implicite ukazuju da učinkovitost korištenja metode debate u e-nastavi uz pomoć digitalnog alata Padlet-a koji se koristio kao didaktički alat na Moodle i Big Blue Buttona s ciljem (o)čuvanja austrijskih dijalekta među studentima koji govore lokalnim dijalektom, posebice u osvješćivanju važnosti sufiksa omekšavanja u leksiku ali i gramatici kao jedan od bitnih čimbenika kulturnog ideniteta

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne humanističke znanosti

Napomena
Hrvatska akademija znanosti
i umjetnosti Zavod za znanstveni rad u Varaždinu

Sekcija za usmeno pripovijedanje (storytelling) i
filologiju udruge Kreativni studio „Logos“,
Varaždin



Organizacijski odbor:
dr. sc. Vladimir Huzjan, predsjednik
doc. dr. sc. Jasmina Dvorski
dr. sc. Martina Hranj



POVEZANOST RADA


Projekti:
VLASTITA-SREDSTVA-FFST-INST-2020-7 - Didaktičko-metodičke inovacije za učinkovitost hibridnog modela učenja u nastavi njemačkog jezika (Müller, Mirela, VLASTITA-SREDSTVA - Institucijski projekt) ( CroRIS)

Profili:

Avatar Url Mirela Müller (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Müller, Mirela; Tinnancher, Ana- Chiara
Percepcija austrijskih studenata o utjecaju metode debate u e-nastavi za (o)čuvanje dijalekta // Jagićevi dani: komunikologija, filologija i metodika
Varaždin, Hrvatska, 2021. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
Müller, M. & Tinnancher, A. (2021) Percepcija austrijskih studenata o utjecaju metode debate u e-nastavi za (o)čuvanje dijalekta. U: Jagićevi dani: komunikologija, filologija i metodika.
@article{article, author = {M\"{u}ller, Mirela and Tinnancher, Ana- Chiara}, year = {2021}, keywords = {metoda debate, e-nastava, digitalni alati, austrijski dijalekti, jezik, identitet}, title = {Percepcija austrijskih studenata o utjecaju metode debate u e-nastavi za (o)\v{c}uvanje dijalekta}, keyword = {metoda debate, e-nastava, digitalni alati, austrijski dijalekti, jezik, identitet}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {M\"{u}ller, Mirela and Tinnancher, Ana- Chiara}, year = {2021}, keywords = {debate method, e-learning, digital tools, Austrian dialects, language, identity}, title = {Austrian students' perception of the impact of the debate method in e-teaching for (preserving) the dialect}, keyword = {debate method, e-learning, digital tools, Austrian dialects, language, identity}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font