Pregled bibliografske jedinice broj: 1164807
Percepcija austrijskih studenata o utjecaju metode debate u e-nastavi za (o)čuvanje dijalekta
Percepcija austrijskih studenata o utjecaju metode debate u e-nastavi za (o)čuvanje dijalekta // Jagićevi dani: komunikologija, filologija i metodika
Varaždin, Hrvatska, 2021. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1164807 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percepcija austrijskih studenata o utjecaju metode
debate u e-nastavi za (o)čuvanje dijalekta
(Austrian students' perception of the impact of the
debate method in e-teaching for (preserving) the
dialect)
Autori
Müller, Mirela ; Tinnancher, Ana- Chiara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Jagićevi dani: komunikologija, filologija i metodika
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 05.07.2021. - 06.07.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
metoda debate, e-nastava, digitalni alati, austrijski dijalekti, jezik, identitet
(debate method, e-learning, digital tools, Austrian dialects, language, identity)
Sažetak
Književno njemački jezik u Austriji koristi se u svim službenim institucijama - u školama i na sveučilištima ; mnogobrojna istraživanja implicite upućuju na stigmatizaciju dijalekata kao bitnog čimbenika u (o)čuvanju) identiteta u Austriji. Uz mnogobrojene osnovne pedagoške alternative za (online) podučavanje na razini visokog obrazovanja kao što su predavanja, diskusije, debate, projekti, radionice, rješavanje problema, te zu gosta predavača i simulacije svakako je metoda debate. Istraživanje je provedeno u ljetnom semestru akad. 2020./2021 godine na Sveučilištu u Grazu na Institut für Bildungsforschung und PȁdagogInnenbildung na online kolegiju Diversitȁt und Inkusion putem online upitnika u vremenskom periodu od travnja do početka lipnja. Kolegij se provodio zbog pandemije COVID-19 online putem Moodle sustava i alata Big Blue Buttona gdje se odvijala nastava u realnom vremenu. Svhra istraživanja je bila ispitati studente koji pohađaju kolegij (N= 26) o utjecaju metode debate u e-nastavi za (o)čuvanje različitih dijlekta u Austriji. Dobiveni rezultati implicite ukazuju da učinkovitost korištenja metode debate u e-nastavi uz pomoć digitalnog alata Padlet-a koji se koristio kao didaktički alat na Moodle i Big Blue Buttona s ciljem (o)čuvanja austrijskih dijalekta među studentima koji govore lokalnim dijalektom, posebice u osvješćivanju važnosti sufiksa omekšavanja u leksiku ali i gramatici kao jedan od bitnih čimbenika kulturnog ideniteta
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne humanističke znanosti
Napomena
Hrvatska akademija znanosti
i umjetnosti Zavod za znanstveni rad u Varaždinu
Sekcija za usmeno pripovijedanje (storytelling) i
filologiju udruge Kreativni studio „Logos“,
Varaždin
Organizacijski odbor:
dr. sc. Vladimir Huzjan, predsjednik
doc. dr. sc. Jasmina Dvorski
dr. sc. Martina Hranj
POVEZANOST RADA
Projekti:
VLASTITA-SREDSTVA-FFST-INST-2020-7 - Didaktičko-metodičke inovacije za učinkovitost hibridnog modela učenja u nastavi njemačkog jezika (Müller, Mirela, VLASTITA-SREDSTVA - Institucijski projekt) ( CroRIS)
Profili:
Mirela Müller
(autor)