Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1164118

Umjetna inteligencija u nastavi i učenju: novi izazov etici istraživanja odgoja i obrazovanja


Topolovčan, Tomislav
Umjetna inteligencija u nastavi i učenju: novi izazov etici istraživanja odgoja i obrazovanja // 4. OSJEČKI DANI BIOETIKE / Jurić, Hrvoje ; Kelam, Ivica ; Dilica, Kristina (ur.).
Osijek: Hrvatsko bioetičko društvo, 2021. str. 85-85 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1164118 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Umjetna inteligencija u nastavi i učenju: novi izazov etici istraživanja odgoja i obrazovanja
(Artificial intelligence in teaching and learning: A new challenge to the ethics of educational research)

Autori
Topolovčan, Tomislav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
4. OSJEČKI DANI BIOETIKE / Jurić, Hrvoje ; Kelam, Ivica ; Dilica, Kristina - Osijek : Hrvatsko bioetičko društvo, 2021, 85-85

Skup
4. osječki dani bioetike = 4th Osijek Day of Bioethics

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 08.11.2021. - 09.11.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
umjetna inteligencija ; nastava ; učenje ; etika odgoja i obrazovanja
(artificial intelligence ; teaching ; learning ; ethics of education)

Sažetak
Razvoj umjetne inteligencije bitno doprinosi promjenama društava i pojedinaca. Tako i fenomenima obrazovanja, nastave, učenja, poučavanja i škole. U tom pogledu naziru se mogućnosti i ograničenja implementacije umjetne inteligencije u domeni odgoja i obrazovanja. Opravdano je tvrditi da učitelji neće izgubiti svoj esencijalni smisao u odgoju i obrazovanju, kao što ga nisu izgubili ni dosad pod utjecajem dosadašnjih novih tehnologija. No može se očekivati da će se bitno izmjeniti uloga i odnos učitelja i učenika u nastavi. To, s druge strane, otvara niz pitanja o budućim istraživanjima odgoja i obrazovanja pod utjecajem razvoja umjetne inteligencije, što će kao posljedicu imati postavljanje novih izazova i dilema pred etiku istraživanja odgoja i obrazovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Tomislav Topolovčan (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Topolovčan, Tomislav
Umjetna inteligencija u nastavi i učenju: novi izazov etici istraživanja odgoja i obrazovanja // 4. OSJEČKI DANI BIOETIKE / Jurić, Hrvoje ; Kelam, Ivica ; Dilica, Kristina (ur.).
Osijek: Hrvatsko bioetičko društvo, 2021. str. 85-85 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Topolovčan, T. (2021) Umjetna inteligencija u nastavi i učenju: novi izazov etici istraživanja odgoja i obrazovanja. U: Jurić, H., Kelam, I. & Dilica, K. (ur.)4. OSJEČKI DANI BIOETIKE.
@article{article, author = {Topolov\v{c}an, Tomislav}, year = {2021}, pages = {85-85}, keywords = {umjetna inteligencija, nastava, u\v{c}enje, etika odgoja i obrazovanja}, title = {Umjetna inteligencija u nastavi i u\v{c}enju: novi izazov etici istra\v{z}ivanja odgoja i obrazovanja}, keyword = {umjetna inteligencija, nastava, u\v{c}enje, etika odgoja i obrazovanja}, publisher = {Hrvatsko bioeti\v{c}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Topolov\v{c}an, Tomislav}, year = {2021}, pages = {85-85}, keywords = {artificial intelligence, teaching, learning, ethics of education}, title = {Artificial intelligence in teaching and learning: A new challenge to the ethics of educational research}, keyword = {artificial intelligence, teaching, learning, ethics of education}, publisher = {Hrvatsko bioeti\v{c}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font