Pregled bibliografske jedinice broj: 1164118
Umjetna inteligencija u nastavi i učenju: novi izazov etici istraživanja odgoja i obrazovanja
Umjetna inteligencija u nastavi i učenju: novi izazov etici istraživanja odgoja i obrazovanja // 4. OSJEČKI DANI BIOETIKE / Jurić, Hrvoje ; Kelam, Ivica ; Dilica, Kristina (ur.).
Osijek: Hrvatsko bioetičko društvo, 2021. str. 85-85 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1164118 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Umjetna inteligencija u nastavi i učenju: novi izazov etici istraživanja odgoja i obrazovanja
(Artificial intelligence in teaching and learning: A new challenge to the ethics of
educational research)
Autori
Topolovčan, Tomislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
4. OSJEČKI DANI BIOETIKE
/ Jurić, Hrvoje ; Kelam, Ivica ; Dilica, Kristina - Osijek : Hrvatsko bioetičko društvo, 2021, 85-85
Skup
4. osječki dani bioetike = 4th Osijek Day of Bioethics
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 08.11.2021. - 09.11.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
umjetna inteligencija ; nastava ; učenje ; etika odgoja i obrazovanja
(artificial intelligence ; teaching ; learning ; ethics of education)
Sažetak
Razvoj umjetne inteligencije bitno doprinosi promjenama društava i pojedinaca. Tako i fenomenima obrazovanja, nastave, učenja, poučavanja i škole. U tom pogledu naziru se mogućnosti i ograničenja implementacije umjetne inteligencije u domeni odgoja i obrazovanja. Opravdano je tvrditi da učitelji neće izgubiti svoj esencijalni smisao u odgoju i obrazovanju, kao što ga nisu izgubili ni dosad pod utjecajem dosadašnjih novih tehnologija. No može se očekivati da će se bitno izmjeniti uloga i odnos učitelja i učenika u nastavi. To, s druge strane, otvara niz pitanja o budućim istraživanjima odgoja i obrazovanja pod utjecajem razvoja umjetne inteligencije, što će kao posljedicu imati postavljanje novih izazova i dilema pred etiku istraživanja odgoja i obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)