Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1164062

Umjetnost Gustava Klimta kao poticaj u osmišljavanju likovnih aktivnosti za učenike razredne nastave


Pintur, Petra
Umjetnost Gustava Klimta kao poticaj u osmišljavanju likovnih aktivnosti za učenike razredne nastave, 2021., diplomski rad, diplomski, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja - Odsjek za razrednu nastavu, Zadar


CROSBI ID: 1164062 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Umjetnost Gustava Klimta kao poticaj u osmišljavanju likovnih aktivnosti za učenike razredne nastave
(Gustav Klimt's art as a stimulus in designing art activities for primary school students)

Autori
Pintur, Petra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja - Odsjek za razrednu nastavu

Mjesto
Zadar

Datum
17.11

Godina
2021

Stranica
70

Mentor
Đira, Marina

Ključne riječi
Likovna kultura, secesija, Gustav Klimt, kurikulum, likovne aktivnosti
(art, secession, Gustav Klimt, curriculum, art activities)

Sažetak
Ovaj rad se bavi istraživanjem umjetnosti Gustava Klimta u svrhu osmišljavanja likovnih aktivnosti za učenike razredne nastave. Rad je podijeljen u dva dijela, teorijski i praktični dio. U teorijskom dijelu istražena je secesija kao razdoblje u umjetnosti s posebnim osvrtom na bečku secesiju. Podrobnije je opisan Gustav Klimt koji pripada bečkoj secesiji, a koji je glavna tema ovog diplomskog rada. U poglavlju o Gustavu Klimtu opisano je njegovo djetinjstvo, školovanje, usavršavanje, poslovne suradnje, najpoznatija djela te faze njegovog slikarstva. U sljedećem poglavlju izdvojena su četiri njegova djela koja su opisana s likovnog stajališta, a upravo ona služe kao poticaj u osmišljavanju likovnih aktivnosti za učenike razredne nastave u praktičnom dijelu rada. S obzirom na takve karakteristike praktičnog dijela istraživanja, u posljednjem poglavlju teorijskog dijela rada pažnja je još posvećena Kurikulumu nastave Likovne kulture u osnovnoj školi te je istražena mogućnost integriranja Klimtovih djela u nastavne satove toga predmeta. U praktičnom dijelu istraživanja opisane su četiri likovne aktivnosti za učenike razredne nastave koje sam sama osmislila i realizirala. Opisani su cilj, problem, ishodi, metodologija istraživanja, te tijek svake od pojedinih aktivnosti s prijedlozima moguće realizacije u suradnji s učenicima u razrednoj nastavi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Likovne umjetnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Marina Đira (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pintur, Petra
Umjetnost Gustava Klimta kao poticaj u osmišljavanju likovnih aktivnosti za učenike razredne nastave, 2021., diplomski rad, diplomski, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja - Odsjek za razrednu nastavu, Zadar
Pintur, P. (2021) 'Umjetnost Gustava Klimta kao poticaj u osmišljavanju likovnih aktivnosti za učenike razredne nastave', diplomski rad, diplomski, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja - Odsjek za razrednu nastavu, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pintur, Petra}, year = {2021}, pages = {70}, keywords = {Likovna kultura, secesija, Gustav Klimt, kurikulum, likovne aktivnosti}, title = {Umjetnost Gustava Klimta kao poticaj u osmi\v{s}ljavanju likovnih aktivnosti za u\v{c}enike razredne nastave}, keyword = {Likovna kultura, secesija, Gustav Klimt, kurikulum, likovne aktivnosti}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pintur, Petra}, year = {2021}, pages = {70}, keywords = {art, secession, Gustav Klimt, curriculum, art activities}, title = {Gustav Klimt's art as a stimulus in designing art activities for primary school students}, keyword = {art, secession, Gustav Klimt, curriculum, art activities}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font