Pregled bibliografske jedinice broj: 1164062
Umjetnost Gustava Klimta kao poticaj u osmišljavanju likovnih aktivnosti za učenike razredne nastave
Umjetnost Gustava Klimta kao poticaj u osmišljavanju likovnih aktivnosti za učenike razredne nastave, 2021., diplomski rad, diplomski, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja - Odsjek za razrednu nastavu, Zadar
CROSBI ID: 1164062 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Umjetnost Gustava Klimta kao poticaj u osmišljavanju
likovnih aktivnosti za učenike razredne nastave
(Gustav Klimt's art as a stimulus in designing art
activities for primary school students)
Autori
Pintur, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja - Odsjek za razrednu nastavu
Mjesto
Zadar
Datum
17.11
Godina
2021
Stranica
70
Mentor
Đira, Marina
Ključne riječi
Likovna kultura, secesija, Gustav Klimt, kurikulum, likovne aktivnosti
(art, secession, Gustav Klimt, curriculum, art activities)
Sažetak
Ovaj rad se bavi istraživanjem umjetnosti Gustava Klimta u svrhu osmišljavanja likovnih aktivnosti za učenike razredne nastave. Rad je podijeljen u dva dijela, teorijski i praktični dio. U teorijskom dijelu istražena je secesija kao razdoblje u umjetnosti s posebnim osvrtom na bečku secesiju. Podrobnije je opisan Gustav Klimt koji pripada bečkoj secesiji, a koji je glavna tema ovog diplomskog rada. U poglavlju o Gustavu Klimtu opisano je njegovo djetinjstvo, školovanje, usavršavanje, poslovne suradnje, najpoznatija djela te faze njegovog slikarstva. U sljedećem poglavlju izdvojena su četiri njegova djela koja su opisana s likovnog stajališta, a upravo ona služe kao poticaj u osmišljavanju likovnih aktivnosti za učenike razredne nastave u praktičnom dijelu rada. S obzirom na takve karakteristike praktičnog dijela istraživanja, u posljednjem poglavlju teorijskog dijela rada pažnja je još posvećena Kurikulumu nastave Likovne kulture u osnovnoj školi te je istražena mogućnost integriranja Klimtovih djela u nastavne satove toga predmeta. U praktičnom dijelu istraživanja opisane su četiri likovne aktivnosti za učenike razredne nastave koje sam sama osmislila i realizirala. Opisani su cilj, problem, ishodi, metodologija istraživanja, te tijek svake od pojedinih aktivnosti s prijedlozima moguće realizacije u suradnji s učenicima u razrednoj nastavi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Likovne umjetnosti