Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1163713

Inkluzija u glazbenoj školi - stavovi nastavnika klavira o inkluziji u nastavi klavira


Sabljar, Mirna; Brđanović, Davor; Keža, Dunja
Inkluzija u glazbenoj školi - stavovi nastavnika klavira o inkluziji u nastavi klavira // Knjiga sažetaka 2. međunarodne umjetničke i znanstvene konferencije Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju
Osijek, Hrvatska: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 147-148 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1163713 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Inkluzija u glazbenoj školi - stavovi nastavnika klavira o inkluziji u nastavi klavira
(Inclusion in Music School - Piano Teachers’ Attitudes about Inclusion in Piano Teaching)

Autori
Sabljar, Mirna ; Brđanović, Davor ; Keža, Dunja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Knjiga sažetaka 2. međunarodne umjetničke i znanstvene konferencije Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju / - : Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021, 147-148

ISBN
978-953-8181-41-2

Skup
2. međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 02.12.2021. - 03.12.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
glazbeno obrazovanje ; klavir ; kompetencije nastavnika ; sviranje glazbenog instrumenta ; učenici s teškoćama u razvoju
(music education ; piano, teacher competencies ; playing a musical instrument ; students with disabilities)

Sažetak
Inkluzija djece s teškoćama u razvoju trebala bi biti prisutna na svim razinama i područjima obrazovanja pa tako i u području glazbene umjetnosti - u glazbenom obrazovanju u glazbenoj školi. Glazbene škole upisuju glazbeno darovita djeca, a to podrazumijeva i mogućnost upisa glazbeno darovite djece koja imaju neku razvojnu teškoću. Uspješnost inkluzije učenika s teškoćama u razvoju u glazbenoj školi značajno ovisi o tome imaju li nastavnici kompetencije za rad s takvim učenicima, odnosno prepoznaju li važnost stjecanja tih kompetencija. Nastava u glazbenim školama dijelom se odvija kao grupna, a dijelom kao individualna te u njezinu oblikovanju postoje razlike i posebnosti koje uvjetuju i samu izvedbu. Nastava klavira izvodi se kao individualna nastava u kojoj se učenike poučava sviranju instrumenta. Umijeće sviranja klavira uključuje različite čimbenike pa učenici tijekom školovanja trebaju steći i glazbena znanja i razviti sviračke vještine. Inkluzivna nastava klavira tome se treba prilagoditi u raznim aspektima s obzirom na posebnosti razvojnih teškoća učenika. Cilj je rada pružiti uvid u stavove nastavnika klavira u glazbenim školama Republike Hrvatske o inkluziji u nastavi klavira - vlastitoj kompetentnosti za taj rad, izazovima koje u tome vide te sklonostima za osmišljavanje i izvođenje nastave klavira s djecom koja imaju teškoće u razvoju. Dobiveni rezultati istraživanja mogli bi dati značajan doprinos izradi budućih programa cjeloživotnog obrazovanja nastavnika glazbenih škola za rad s djecom s razvojnim teškoćama – nastavnika klavira i nastavnika ostalih glazbenih instrumenata. Rezultati također mogu biti polazište za razvoj inkluzivnih praksi u individualnoj nastavi sviranja u glazbenim školama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Profili:

Avatar Url Davor Brđanović (autor)

Avatar Url Mirna Sabljar (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.uaos.unios.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Sabljar, Mirna; Brđanović, Davor; Keža, Dunja
Inkluzija u glazbenoj školi - stavovi nastavnika klavira o inkluziji u nastavi klavira // Knjiga sažetaka 2. međunarodne umjetničke i znanstvene konferencije Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju
Osijek, Hrvatska: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 147-148 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Sabljar, M., Brđanović, D. & Keža, D. (2021) Inkluzija u glazbenoj školi - stavovi nastavnika klavira o inkluziji u nastavi klavira. U: Knjiga sažetaka 2. međunarodne umjetničke i znanstvene konferencije Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju.
@article{article, author = {Sabljar, Mirna and Br\djanovi\'{c}, Davor and Ke\v{z}a, Dunja}, year = {2021}, pages = {147-148}, keywords = {glazbeno obrazovanje, klavir, kompetencije nastavnika, sviranje glazbenog instrumenta, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju}, isbn = {978-953-8181-41-2}, title = {Inkluzija u glazbenoj \v{s}koli - stavovi nastavnika klavira o inkluziji u nastavi klavira}, keyword = {glazbeno obrazovanje, klavir, kompetencije nastavnika, sviranje glazbenog instrumenta, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Sabljar, Mirna and Br\djanovi\'{c}, Davor and Ke\v{z}a, Dunja}, year = {2021}, pages = {147-148}, keywords = {music education, piano, teacher competencies, playing a musical instrument, students with disabilities}, isbn = {978-953-8181-41-2}, title = {Inclusion in Music School - Piano Teachers’ Attitudes about Inclusion in Piano Teaching}, keyword = {music education, piano, teacher competencies, playing a musical instrument, students with disabilities}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font