Pregled bibliografske jedinice broj: 1163603
OCJENA KVALITETE I CERTIFIKACIJA EKO KAMPOVA – TRŽIŠNO POZICIONIRANJE
OCJENA KVALITETE I CERTIFIKACIJA EKO KAMPOVA – TRŽIŠNO POZICIONIRANJE // OCJENA KVALITETE I CERTIFIKACIJA EKO KAMPOVA – TRŽIŠNO POZICIONIRANJE / Gržinić, Jasmina ; Bevanda, Vanja (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. str. 229-254
CROSBI ID: 1163603 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
OCJENA KVALITETE I CERTIFIKACIJA EKO KAMPOVA –
TRŽIŠNO POZICIONIRANJE
(QUALITY GRADE AND CERTIFICATION OF ECO
CAMPSITES – EFFECT ON MARKET POSITIONING)
Autori
Floričić ; Tamara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
OCJENA KVALITETE I CERTIFIKACIJA EKO KAMPOVA – TRŽIŠNO POZICIONIRANJE
Urednik/ci
Gržinić, Jasmina ; Bevanda, Vanja
Izdavač
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Grad
Pula
Godina
2021
Raspon stranica
229-254
ISBN
978-953-8278-67-9
Ključne riječi
eko kamp, certifikati, održivi razvoj, zelene inicijative, inovacije
(eco campsite, certificates, sustainable development, green initiatives, innovations)
Sažetak
Kampovi u sustavu organiziranog ugostiteljstva masovnošću i koncentracijom kapaciteta imaju značajan utjecaj na razvoj turizma. Cilj rada je analizirati organizacijski i marketinški iskorak prema održivom kampingu afirmiranom eko certifikatima u cilju detektiranja konkurentskih prednosti i uspješnog tržišnog pozicioniranja. U radu se predstavljaju eko certifikati kamping turizma te se analizira ponuda certificiranih kampovi u Istri. Istraživanje rada fokusirano je na website promociju i korištenje ostvarenog certifikata u promotivne svrhe. Uz analitiku web stranica kampova, stječu se nove spoznaje koje utječu na preporuke vezane za strategije pozicioniranja. Kvalitativna i kvantitativna metodologija uključuje metode analize, sinteze, tehnike kreativnog mišljenja te statističke metode. Rad kroz provedeno istraživanje doprinosi artikulaciji novih spoznaja koje mogu utjecati na nove razvojne trendove i nalaze prostor za aplikaciju i inovacije u specifičnom obliku marketinga suvremenog camping proizvoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
This paper is a result of the scientific project
“Tourism Development and Impact on Destination”
supported by the Faculty of Economics and Tourism
"Dr. Mijo Mirković", Juraj Dobrila University of
Pula. Any opinions, findings, and conclusions or
recommendations expressed in this paper are those
of the author(s) and do not necessarily reflect
the views of the Faculty of Economics and Tourism
"Dr. Mijo Mirković" Pula.
The publishing of this paper is financially
supported by Juraj Dobrila University of Pula,
Project Tourism Development and Impact on
Destination and by the authors personally.
The authors declare no conflict of interest
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli