Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1163446

NAVIKE I STAVOVI MLADIH POTROŠAČA U KORIŠTENJU DRUŠTVENIH MREŽA ZA RAZMJENU SLIKOVNIH SADRŽAJA


Lovrić, Iva; Benazić, Dragan; Ružić, Erik
NAVIKE I STAVOVI MLADIH POTROŠAČA U KORIŠTENJU DRUŠTVENIH MREŽA ZA RAZMJENU SLIKOVNIH SADRŽAJA // International Scientific and Professional Journal (CroDiM), 5 (2022), 1; 101-110 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1163446 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
NAVIKE I STAVOVI MLADIH POTROŠAČA U KORIŠTENJU DRUŠTVENIH MREŽA ZA RAZMJENU SLIKOVNIH SADRŽAJA
(THE HABITS AND ATTITUDES OF YOUNG CONSUMERS IN THE USE OF VIDEO EXCHANGE SOCIAL MEDIA)

Autori
Lovrić, Iva ; Benazić, Dragan ; Ružić, Erik

Izvornik
International Scientific and Professional Journal (CroDiM) (2584-7236) 5 (2022), 1; 101-110

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
infulenceri, Instagram, društvene mreže, ponašanje potrošača, mladi potrošači
(infulencers, Instagram, social media, consumer behaviour, young consumers)

Sažetak
Društvene mreže u značajnoj su mjeri promijenile način poslovanja poslovnih organizacija. Potrošači su zahvaljujući razvoju tehnologije u mogućnosti putem društvenih mreža razmjenjivati informacije o proizvodima i uslugama, davati preporuke, širiti brojne sadržaje velikom broju korisnika i to vrlo brzo. S druge strane poslovne organizacije putem društvenih mreža, za razliku od klasičnih medija, mogu svoje ciljne skupine potrošača doseći puno kvalitetnije svojim sadržajima i uz niže troškove. U tom smislu neophodno je da u svojim marketinškim strategijama poslovne organizacije posebnu pažnju posvete planiranju strategija društvenih medija. Kako postoji velik broj različitih društvenih mreža koje se razlikuju po sadržajima koji se razmjenjuju, vrsti korisnika koje ih prate itd., potrebno je u planiranju strategije voditi računa o posebnostima pojedine društvene mreže. Iako postoje brojna znanstvena istraživanja društvenih mreža, ona se u većoj mjeri odnose na razvijena tržišta zapadnih zemalja. Ovaj rad fokusira se na društvenu mrežu Instagram te se na temelju empirijskog istraživanja na odabranom uzorku hrvatskih korisnika iznose zaključci o navikama i stavovima mladih potrošača koji Instagram najviše koriste. Posebno se u radu analizira utjecaj društvene mreže Instagram putem influencera na kupovinu proizvoda i usluga. Rezultati istraživanja ukazuju na to da mladi potrošači provode dosta vremena na društvenoj mreži instagram te prate kako prijatelje tako i poznate osobe mikro i makro influencere. Osim toga, rezultati ukazuju na to kako manji broj ispitanika kupuje proizvode ili usluge na preporuku influencera, pri čemu influenceri imaju veći utjecaj na kupnju proizvoda nego na korištenje usluge si čime je povezana i vjerojatnost davanja preporuka. Poslovne organizacije moraju voditi računa o kvaliteti sadržaja - slika kako bi mogli iskoristiti potencijal Instagrama i utjecati time na ponašanje korisnika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Dragan Benazić (autor)

Avatar Url Erik Ružić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

crodma.hr crodma.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Lovrić, Iva; Benazić, Dragan; Ružić, Erik
NAVIKE I STAVOVI MLADIH POTROŠAČA U KORIŠTENJU DRUŠTVENIH MREŽA ZA RAZMJENU SLIKOVNIH SADRŽAJA // International Scientific and Professional Journal (CroDiM), 5 (2022), 1; 101-110 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Lovrić, I., Benazić, D. & Ružić, E. (2022) NAVIKE I STAVOVI MLADIH POTROŠAČA U KORIŠTENJU DRUŠTVENIH MREŽA ZA RAZMJENU SLIKOVNIH SADRŽAJA. International Scientific and Professional Journal (CroDiM), 5 (1), 101-110.
@article{article, author = {Lovri\'{c}, Iva and Benazi\'{c}, Dragan and Ru\v{z}i\'{c}, Erik}, year = {2022}, pages = {101-110}, keywords = {infulenceri, Instagram, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, mladi potro\v{s}a\v{c}i}, journal = {International Scientific and Professional Journal (CroDiM)}, volume = {5}, number = {1}, issn = {2584-7236}, title = {NAVIKE I STAVOVI MLADIH POTRO\v{S}A\v{C}A U KORI\v{S}TENJU DRU\v{S}TVENIH MRE\v{Z}A ZA RAZMJENU SLIKOVNIH SADR\v{Z}AJA}, keyword = {infulenceri, Instagram, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, mladi potro\v{s}a\v{c}i} }
@article{article, author = {Lovri\'{c}, Iva and Benazi\'{c}, Dragan and Ru\v{z}i\'{c}, Erik}, year = {2022}, pages = {101-110}, keywords = {infulencers, Instagram, social media, consumer behaviour, young consumers}, journal = {International Scientific and Professional Journal (CroDiM)}, volume = {5}, number = {1}, issn = {2584-7236}, title = {THE HABITS AND ATTITUDES OF YOUNG CONSUMERS IN THE USE OF VIDEO EXCHANGE SOCIAL MEDIA}, keyword = {infulencers, Instagram, social media, consumer behaviour, young consumers} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font