Pregled bibliografske jedinice broj: 1163439
Online dramsko stvaralaštvo djece i mladih
Online dramsko stvaralaštvo djece i mladih // 3. MEĐUNARODNI ZNANSTVENI I UMJETNIČKI SIMPOZIJ O PEDAGOGIJI U UMJETNOSTI Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području / Radočaj-Jerković, A. ; Milinović, M. (ur.).
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 102-117 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1163439 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Online dramsko stvaralaštvo djece i mladih
(Online education in drama)
Autori
Gruić, Iva ; Rimac Jurinović, Maša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
3. MEĐUNARODNI ZNANSTVENI I UMJETNIČKI SIMPOZIJ O PEDAGOGIJI U UMJETNOSTI Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području
/ Radočaj-Jerković, A. ; Milinović, M. - Osijek : Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022, 102-117
ISBN
978-953-8181-43-6
Skup
3. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti: Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području = 3rd International Scientific and Artistic Symposium on Pedagogy in the Arts: Innovative Methods of Teaching in Arts
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska; online, 23.10.2020. - 24.10.2020
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
asinkrono stvaralaštvo, dramski odgoj, dramsko stvaralaštvo, komunikacijski potencijal, sinkrono stvaralaštvo
(asynchronous drama work, communication potential, drama creativity, drama education, synchronous drama work)
Sažetak
Za kazališnu je umjetnost karakteristična neposredna komunikacija. Upravo je razmjena znakova između pozornice i gledališta ključna da bi se doživjelo kazališno iskustvo. U radu izvannastavnih dramskih skupina i dramskih studija za djecu i mlade u kojima se njeguje dramsko stvaralaštvo, s polaznicima se propituje, među ostalim, i komunikacijski aspekt izvedbe u realnome vremenu. No, što se događa kad se zbog epidemioloških mjera dramskopedagoški susreti presele online? Istraživačkom se problemu pristupa sa željom da se novi fenomen sagleda iz pozicija obje uključene strane: metodom online ankete prikupljaju se podatci od dramskih pedagoga i polaznika dramskih skupina. Rezultati pokazuju da je više od pola pedagoga obustavilo dramski rad. Međutim, oni koji su prešli na online oblik rada relativno su zadovoljni ostvarenim, a na nove su okolnosti odgovorili i metodičkim iskoracima. S druge strane, djeca i mladi prvenstveno ističu ograničenja ovakvoga rada, s ponekom prednošću.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti