Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1163414

Navike generacije Z u korištenju medija s posebnim osvrtom na utjecaj COVID-19 pandemije


Daljevec, Kristina; Ružić, Erik; Benazić, Dragan
Navike generacije Z u korištenju medija s posebnim osvrtom na utjecaj COVID-19 pandemije // Proceedings of 27th CROMAR Congress Let the masks fall - New consumer in business and research / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 44-68 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1163414 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Navike generacije Z u korištenju medija s posebnim osvrtom na utjecaj COVID-19 pandemije
(The generation Z habits in media consumption with special reference to the impact of COVID-19 pandemic)

Autori
Daljevec, Kristina ; Ružić, Erik ; Benazić, Dragan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Proceedings of 27th CROMAR Congress Let the masks fall - New consumer in business and research / Leko Šimić, Mirna - Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021, 44-68

ISBN
978-953-253-184-8

Skup
27th CROMAR Congress Let the masks fall: New consumer in business and research (CROMAR 2021)

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 22.09.2021. - 24.09.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Generacija Z ; Ponašanje kupaca ; Marketinška komunikacija ; Mediji
(Generation Z ; consumer behaviour ; marketing communication ; media)

Sažetak
Cilj: Razvojem tehnologije i pojavom novih medija mijenjaju se navike potrošača. Novi mediji- - društvene mreže zauzimaju sve značajnije mjesto i ulogu u informiranju potrošača, razmjeni iskustava o kupovini, a samim time i utjecaja na kupovne odluke. Unatoč tomu tradicionalni mediji još uvijek zauzimaju značajno mjesto u ukupnom ulaganjima u marketinšku komunikaciju poduzeća. Stoga je cilj rada istražiti navike i specifičnosti korištenja tradicionalnih i novih medija među segmentom mladih potrošača. Metodologija: U radu se obrađuju stavovi i navike korištenja različitih medija mlađe dobne skupine potrošača. Uzorak je obuhvatio 200 pripadnika Generacije Z (1995 - 2012.g.). Razvijen je strukturirani upitnik s 27 pitanja. Rezultati: Istraživanje pokazuje kako mediji imaju velik utjecaj na život pripadnika Generacije Z i ponašanje u kupovini te je njihovo korištenje poraslo za vrijeme COVID-19 pandemije. Istraživanjem je ukazano na sve specifičnosti korištenja medija od strane Generacije Z. Zaključak: Pouzeća moraju planirati vlastite komunikacijske aktivnosti usmjerene mlađim generacijama odabirom odgovarajućeg medija, sadržaja i ostalih specifičnosti, ako žele učinkovito utjecati na njihovo ponašanje. Teoriji se doprinosi novim saznanjima o ponašanju nadolazeće skupine kupaca osobito u novim okolnostima pandemije i očekivanih posljedica iste.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Dragan Benazić (autor)

Avatar Url Erik Ružić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Daljevec, Kristina; Ružić, Erik; Benazić, Dragan
Navike generacije Z u korištenju medija s posebnim osvrtom na utjecaj COVID-19 pandemije // Proceedings of 27th CROMAR Congress Let the masks fall - New consumer in business and research / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 44-68 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Daljevec, K., Ružić, E. & Benazić, D. (2021) Navike generacije Z u korištenju medija s posebnim osvrtom na utjecaj COVID-19 pandemije. U: Leko Šimić, M. (ur.)Proceedings of 27th CROMAR Congress Let the masks fall - New consumer in business and research.
@article{article, author = {Daljevec, Kristina and Ru\v{z}i\'{c}, Erik and Benazi\'{c}, Dragan}, editor = {Leko \v{S}imi\'{c}, M.}, year = {2021}, pages = {44-68}, keywords = {Generacija Z, Pona\v{s}anje kupaca, Marketin\v{s}ka komunikacija, Mediji}, isbn = {978-953-253-184-8}, title = {Navike generacije Z u kori\v{s}tenju medija s posebnim osvrtom na utjecaj COVID-19 pandemije}, keyword = {Generacija Z, Pona\v{s}anje kupaca, Marketin\v{s}ka komunikacija, Mediji}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Daljevec, Kristina and Ru\v{z}i\'{c}, Erik and Benazi\'{c}, Dragan}, editor = {Leko \v{S}imi\'{c}, M.}, year = {2021}, pages = {44-68}, keywords = {Generation Z, consumer behaviour, marketing communication, media}, isbn = {978-953-253-184-8}, title = {The generation Z habits in media consumption with special reference to the impact of COVID-19 pandemic}, keyword = {Generation Z, consumer behaviour, marketing communication, media}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font