Pregled bibliografske jedinice broj: 1163414
Navike generacije Z u korištenju medija s posebnim osvrtom na utjecaj COVID-19 pandemije
Navike generacije Z u korištenju medija s posebnim osvrtom na utjecaj COVID-19 pandemije // Proceedings of 27th CROMAR Congress Let the masks fall - New consumer in business and research / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 44-68 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1163414 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Navike generacije Z u korištenju medija s posebnim osvrtom na utjecaj COVID-19 pandemije
(The generation Z habits in media consumption with special reference to the impact of COVID-19 pandemic)
Autori
Daljevec, Kristina ; Ružić, Erik ; Benazić, Dragan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings of 27th CROMAR Congress Let the masks fall - New consumer in business and research
/ Leko Šimić, Mirna - Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021, 44-68
ISBN
978-953-253-184-8
Skup
27th CROMAR Congress Let the masks fall: New consumer in business and research (CROMAR 2021)
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 22.09.2021. - 24.09.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Generacija Z ; Ponašanje kupaca ; Marketinška komunikacija ; Mediji
(Generation Z ; consumer behaviour ; marketing communication ; media)
Sažetak
Cilj: Razvojem tehnologije i pojavom novih medija mijenjaju se navike potrošača. Novi mediji- - društvene mreže zauzimaju sve značajnije mjesto i ulogu u informiranju potrošača, razmjeni iskustava o kupovini, a samim time i utjecaja na kupovne odluke. Unatoč tomu tradicionalni mediji još uvijek zauzimaju značajno mjesto u ukupnom ulaganjima u marketinšku komunikaciju poduzeća. Stoga je cilj rada istražiti navike i specifičnosti korištenja tradicionalnih i novih medija među segmentom mladih potrošača. Metodologija: U radu se obrađuju stavovi i navike korištenja različitih medija mlađe dobne skupine potrošača. Uzorak je obuhvatio 200 pripadnika Generacije Z (1995 - 2012.g.). Razvijen je strukturirani upitnik s 27 pitanja. Rezultati: Istraživanje pokazuje kako mediji imaju velik utjecaj na život pripadnika Generacije Z i ponašanje u kupovini te je njihovo korištenje poraslo za vrijeme COVID-19 pandemije. Istraživanjem je ukazano na sve specifičnosti korištenja medija od strane Generacije Z. Zaključak: Pouzeća moraju planirati vlastite komunikacijske aktivnosti usmjerene mlađim generacijama odabirom odgovarajućeg medija, sadržaja i ostalih specifičnosti, ako žele učinkovito utjecati na njihovo ponašanje. Teoriji se doprinosi novim saznanjima o ponašanju nadolazeće skupine kupaca osobito u novim okolnostima pandemije i očekivanih posljedica iste.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli