Pregled bibliografske jedinice broj: 1163401
PRIMJENA UREĐAJA ZA PRAĆENJE KRETANJA OKA U MARKETINGU
PRIMJENA UREĐAJA ZA PRAĆENJE KRETANJA OKA U MARKETINGU // Proceedings of 27th CROMAR Congress Let the masks fall - New consumer in business and research / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 1-20 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1163401 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
PRIMJENA UREĐAJA ZA PRAĆENJE KRETANJA OKA U MARKETINGU
(THE USE OF EYE TRACKING DEVICES IN MARKETING)
Autori
Benazić, Dragan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings of 27th CROMAR Congress Let the masks fall - New consumer in business and research
/ Leko Šimić, Mirna - Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021, 1-20
ISBN
978-953-253-184-8
Skup
27th CROMAR Congress Let the masks fall: New consumer in business and research (CROMAR 2021)
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 22.09.2021. - 24.09.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
uređaj za praćenje oka, marketing, ponašanje potrošača, marketinški splet, neuromarketing
(eye tracking, marketing, consumer behaviour, marketing mix, neuromarketing)
Sažetak
Svrha rada: Uređaji za praćenje kretanja oka (UPO) omogućuju otkrivanje utjecajnih čimbenika pojedinih marketinških stimulansa na vizualni dio pažnje potrošača te se u sve većoj mjeri koriste u brojnim znanstvenim marketinškim istraživanjima. Svrha je rada analizirati područja primjene UPO uzimajući u obzir pojedine elemente marketinškog koncepta koji uključuje istraživanje marketinga, segmentaciju tržišta, marketinški splet (politika proizvoda i marki, politika cijena, distribucije, i marketinške komunikacije) i posebna područja marketinga te ukazati, na osnovi analize, na daljnji potencijal primjene UPO-a u marketingu, njegova ograničenja i moguća rješenja. Metodologija: Pregled primjene UPO-a marketingu provedena je analizom znanstvene literature iz dostupnih baza podataka. Rezultati: Pregledom i analizom dostupne znanstvene literature može se primijetiti kako uređaji za praćenje kretanja oka postaju sve popularniji među znanstvenica koji ih sve više koriste u različitim područjima marketinga prvenstveno u području istraživanja za potrebe politike proizvoda i marki, cijene, distribucije i marketinške komunikacije te za poboljšanje procesa istraživanja tržišta. UPO pomažu marketinškim znanstvenicima i praktičarima u boljem razumijevanju nesvjesnog ponašanja potrošača i objašnjenju kognitivnog proces prihvaćanja informacija koji je u sve većoj mjeri vođeni emocijama. Zaključak: Razvojem tehnologije i padom troškova očekuje se daljnji porast primjene UPO-a u marketinškim istraživanjima posebno na području proizvoda, cijena, online i mobilne marketinške komunikacije uzimajući u obzir ograničenja same metode promatranja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija