Pregled bibliografske jedinice broj: 1163025
Sociodemografske i geografske razlike u primjeni načela zavičajnosti u nastavi predmeta priroda i društvo
Sociodemografske i geografske razlike u primjeni načela zavičajnosti u nastavi predmeta priroda i društvo // A TUDOMANÁNY ÉS A MŰVÉSZET MINT AZ ÉLET MEGÚJULÁSÁNAK IRÁNYTŰJE / Bakonyine Kovacs, Bea ; Kocsis, Adrienn ; Kecskés, Nóra (ur.).
Baja: Eötvös József College Press, 2021. str. 48-48 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1163025 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sociodemografske i geografske razlike u primjeni
načela zavičajnosti u nastavi predmeta priroda i
društvo
(Socio-demographic and geographical differences in
the application of the principle of homeland in
the teaching of nature and society)
Autori
Mihoković, Klara ; Šlezak, Hrvoje
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
A TUDOMANÁNY ÉS A MŰVÉSZET MINT AZ ÉLET MEGÚJULÁSÁNAK IRÁNYTŰJE
/ Bakonyine Kovacs, Bea ; Kocsis, Adrienn ; Kecskés, Nóra - Baja : Eötvös József College Press, 2021, 48-48
Skup
A Magyar Tudomány Ünnepe: Értékteremtő tudomány
Mjesto i datum
Baja, Mađarska, 17.11.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
Princip zavičajnosti, poučavanje, Priroda i društvo
(Principle of homeland, teaching, Nature and society)
Sažetak
Načelo zavičajnosti jedno je od najvažnijih metodičkih načela u nastavi nastavnog predmeta Priroda i društvo. Odabrani nastavni sadržaji kojima se žele ostvariti propisani ishodi učenja moraju biti bliski prostoru učenikova okruženja. Na uzorku od 226 učitelja razredne nastave uz pomoć upitnika autori su istražili (ne)postojanje razlika u primjeni načela zavičajnosti među učiteljima s obzirom na određene sociodemografske i geografske karakteristike poput godina radnog iskustva, rada u ruralnoj / urbanoj sredini i regionalnoj pripadnosti škole u kojoj su učitelji zaposleni.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Geografija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)