Pregled bibliografske jedinice broj: 1162862
Samoprocjena interkulturalnih kompetencija studenata glazbe
Samoprocjena interkulturalnih kompetencija studenata glazbe, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Muzička akademiaj u Puli, Pula
CROSBI ID: 1162862 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samoprocjena interkulturalnih kompetencija studenata glazbe
(Self-assessment of intercultural competencies of music student)
Autori
Burić, Dajana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Muzička akademiaj u Puli
Mjesto
Pula
Datum
24.09
Godina
2021
Stranica
45
Mentor
Drandić, Dijana
Ključne riječi
interkulturalizam, interkulturalna kompetencija, glazba, odgojno-obrazovni sustav, studenti
(interculturalism, intercultural competence, music, educational system, students)
Sažetak
Danas se pogled na kulturu i na njezino značenje bitno promijenilo. U tome procesu ključnu ulogu ima interkulturalizam i interkulturalna kompetencija svakoga pojedinca. Interkulturalizam danas definira suvremeno društvo, a ono što ih povezuje jest interkulturalni dijalog. Kako bi se provodila interakcija među različitima i jačao interkulturalni dijalog, najvažniju ulogu u tome imaju odgoj i obrazovanje. Stoga je jedan od ciljeva odgojno-obrazovnoga procesa stvoriti kompetentnu osobu koja posjeduje vještine, znanja i sposobnosti te potiče i njeguje vrijednosti svoje i drugih kultura. Svaki pojedinac treba biti svjestan svojih interkulturalnih kompetencija, koje su temelj građenja kulturnoga identiteta pojedinca i temelj oblikovanja suvremenoga, višekulturnog društva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarno umjetničko polje
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Istarsko veleučilište - Universita Istriana di scienze applicate,
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Profili:
Dijana Drandić
(mentor)