Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1162833

Transdisciplinarni pristup u fizioterapiji kod djece s klasifikacijom cerebralne paralize i dodatnim razvojnim teškoćama


Gagula, Jasminka; Gudlin, Hrvoje
Transdisciplinarni pristup u fizioterapiji kod djece s klasifikacijom cerebralne paralize i dodatnim razvojnim teškoćama // Zbornik radova, Fizio kongres Hrvatske / Grubišić, Mirjana (ur.).
Zagreb, 2018. str. 150-155 (plenarno, recenziran, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 1162833 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Transdisciplinarni pristup u fizioterapiji kod djece s klasifikacijom cerebralne paralize i dodatnim razvojnim teškoćama
(Transdisciplinary approach to physiotherapy for children with classification of cerebral palsy and additional developmental difficulties)

Autori
Gagula, Jasminka ; Gudlin, Hrvoje

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Zbornik radova, Fizio kongres Hrvatske / Grubišić, Mirjana - Zagreb, 2018, 150-155

ISBN
978-953-55914-3-6

Skup
Fizio kongres Hrvatske

Mjesto i datum
Crikvenica, Hrvatska, 05.10.2018. - 07.10.2018

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
Transdisciplinarni pristup, fizioterapija, cerebralna paraliza
(transdisciplinary approach, physiotherapy, cerebral palsy)

Sažetak
Djeca s cerebralnom paralizom (CP) uz poremećaj posture i pokreta mogu imati dodatne teškoće u razvoju. One mogu biti prisutne kao senzorički problemi (oštećenje vida, sluha), poremećaj percepcije i pažnje te teškoće povezane s područjem spoznaje i komunikacije. Fizioterapija je zdravstvena profesija u kojoj je pristup individualno prilagođen djetetu s cerebralnom paralizom gdje se osim motoričkih teškoća uzimaju u obzir i teškoće drugih razvojnih komponenti. Cilj rada je predstaviti transdisciplinarni pristup u fizioterapiji u radu s djecom koja su u riziku za razvoj kliničke slike cerebralne paralize i dodatnih razvojnih teškoća. Razrada U transdisciplinarnom timu djeluju stručnjaci različitih profesija iz područja (re)habilitacije djece. U fizioterapiji transdisciplinarni pristup pruža mogućnost razumijevanja djetetovih potreba kroz elemente procjene, izrade individualnog programa terapijskih postupaka te njegove provedbe uz konstantnu suradnju s drugim stručnjacima. S obzirom da se suočavamo s višestrukim teškoćama u razvoju djece, fizioterapeut transdisciplinarnog tima širi svoju profesionalnu ulogu u odnosu na razvojne komponente vida, sluha, spoznaje, komunikacije te ponašanja. U fizioterapijskom procesu razumijevanje navedenih razvojnih komponenti može djelovat na poželjnu promjenu u izvedbi pokreta i kretanja kod djeteta s cerebralnom paralizom i dodatnim razvojnim teškoćama. Zaključak Djeci s cerebralnom paralizom i dodatnim razvojnim teškoćama potreban je tim stručnjaka koji će zajedničkim znanjem i zalaganjem težiti ostvarenju postojećih i planiranih vještina. Transdisciplinarni pristup nas stručnjake fizioterapeute izgrađuje kao profesionalce s uvažavanjem drugih profesija važnih u radu s djecom s cerebralnom paralizom i dodatnim razvojnim teškoćama. Fizioterapija podržava transdisciplinarni pristup zbog boljeg razumijevanja problema djeteta te njegovih potreba.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Kognitivna znanost (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, društvene i humanističke znanosti), Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Jasminka Gagula (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Gagula, Jasminka; Gudlin, Hrvoje
Transdisciplinarni pristup u fizioterapiji kod djece s klasifikacijom cerebralne paralize i dodatnim razvojnim teškoćama // Zbornik radova, Fizio kongres Hrvatske / Grubišić, Mirjana (ur.).
Zagreb, 2018. str. 150-155 (plenarno, recenziran, sažetak, stručni)
Gagula, J. & Gudlin, H. (2018) Transdisciplinarni pristup u fizioterapiji kod djece s klasifikacijom cerebralne paralize i dodatnim razvojnim teškoćama. U: Grubišić, M. (ur.)Zbornik radova, Fizio kongres Hrvatske.
@article{article, author = {Gagula, Jasminka and Gudlin, Hrvoje}, editor = {Grubi\v{s}i\'{c}, M.}, year = {2018}, pages = {150-155}, keywords = {Transdisciplinarni pristup, fizioterapija, cerebralna paraliza}, isbn = {978-953-55914-3-6}, title = {Transdisciplinarni pristup u fizioterapiji kod djece s klasifikacijom cerebralne paralize i dodatnim razvojnim te\v{s}ko\'{c}ama}, keyword = {Transdisciplinarni pristup, fizioterapija, cerebralna paraliza}, publisherplace = {Crikvenica, Hrvatska} }
@article{article, author = {Gagula, Jasminka and Gudlin, Hrvoje}, editor = {Grubi\v{s}i\'{c}, M.}, year = {2018}, pages = {150-155}, keywords = {transdisciplinary approach, physiotherapy, cerebral palsy}, isbn = {978-953-55914-3-6}, title = {Transdisciplinary approach to physiotherapy for children with classification of cerebral palsy and additional developmental difficulties}, keyword = {transdisciplinary approach, physiotherapy, cerebral palsy}, publisherplace = {Crikvenica, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font