Pregled bibliografske jedinice broj: 116262
Procjena subjektivnog osjećaja opterećnja učenika na satu tjelesne i zdravstvene kulture
Procjena subjektivnog osjećaja opterećnja učenika na satu tjelesne i zdravstvene kulture // Metode rada u području edukacije, sporta i sportske rekreacije: zbornik radova / Findak, Vladimir ; Delija, Krešimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2003. str. 295-297 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 116262 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Procjena subjektivnog osjećaja opterećnja učenika na satu tjelesne i zdravstvene kulture
(Esessment of subjective emotion burden pupil in PE lesson)
Autori
Vučetić, Vlatko ; Neljak, Boris
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Metode rada u području edukacije, sporta i sportske rekreacije: zbornik radova
/ Findak, Vladimir ; Delija, Krešimir - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2003, 295-297
Skup
12. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 17.06.2003. - 21.06.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
opterećenje ; učenik ; tjelesna i zdravstvena kultura
(load ; pupil ; physical education)
Sažetak
Borgova je skala subjektivnog osjećaja opterećenja primjenjiva za kontrolu svake vrste tjelesne akrivnosti 1, 2, 3, 4, 5, 6, a određuje se skalom od 6 do 20, zbog analogije s frekvencijom srca u mirovanju (60) i pri maksimalnom opterećenju (200). S obzirom da niti jedan od načina doziranja i kontrole inteziteta nije unikatan, a time ni dostatan sam sebi, preporuča se određivanje opterćenja učenika mjerenjem frekvencije srca i testa subjektivnog osjećaja opterećenja, jer bi njihova sprega pružila kako učeniku tako i nastavniku cjelovitije povratne informacije o opterećenju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija