Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1162046

Samoregulirano učenje, akademska samoefikasnost i perfekcionizam kao prediktori školskoga uspjeha i ispitne anksioznosti učenika srednje škole


Borić Letica, Ivana
Samoregulirano učenje, akademska samoefikasnost i perfekcionizam kao prediktori školskoga uspjeha i ispitne anksioznosti učenika srednje škole // Pedagogija i psihologija: od ispravljanja nedostataka do poticanja osobnih snaga i vrlina / Klasnić, Irena (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 47-61 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1162046 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Samoregulirano učenje, akademska samoefikasnost i perfekcionizam kao prediktori školskoga uspjeha i ispitne anksioznosti učenika srednje škole
(Self-Regulated Learning, Academic Self-Efficacy and Perfectionism as Predictors of Academic Achievement and Test Anxiety in High School Students)

Autori
Borić Letica, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Pedagogija i psihologija: od ispravljanja nedostataka do poticanja osobnih snaga i vrlina / Klasnić, Irena - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019, 47-61

ISBN
978-953-8115-68-4

Skup
Međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2019

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 15.11.2019. - 17.11.2019

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
akademska samoefikasnost ; ispitna anksioznost ; perfekcionizam ; samoregulirano učenje ; školski uspjeh
(academic achievement ; academic self-efficacy ; perfectionism ; self-regulated learning ; test anxiety)

Sažetak
U istraživanju je sudjelovalo 174 učenika prvog (N = 18), drugog (N = 58), trećeg (N = 29) i četvrtog (N = 69) razreda srednje škole. Rezultati su pokazali kako učenici najčešće koriste površnu kognitivnu strategiju memoriranja, strategiju kontrole tijeka i ishoda učenja i strategiju dubinskoga kognitivnog procesiranja primjenom sadržaja. Povremeno se koriste strategijom površnoga kognitivnog procesiranja usmjerenosti na minimalne zahtjeve, strategijom kontrole učenja ponavljanjem i vježbom te strategijom organiziranja sadržaja, a najrjeđe strategijama kritičkoga mišljenja te elaboracije. Dubina kognitivnoga procesiranja i akademska samoefikasnost pozitivni su prediktori školskoga uspjeha. Također, akademska samoefikasnost i dubina kognitivnoga procesiranja statistički su značajni negativni prediktori, dok je perfekcionizam statistički značajni pozitivni prediktor ispitne anksioznosti. Rezultati su pokazali kako djevojke u odnosu na mladiće koriste više strategija metakognitivne kontrole prilikom učenja, ali i više strategija površnoga kognitivnog procesiranja. Učenici 4. razreda imaju višu akademsku samoefikasnost od učenika 1. razreda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ivana Borić Letica (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.ufzg.unizg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Borić Letica, Ivana
Samoregulirano učenje, akademska samoefikasnost i perfekcionizam kao prediktori školskoga uspjeha i ispitne anksioznosti učenika srednje škole // Pedagogija i psihologija: od ispravljanja nedostataka do poticanja osobnih snaga i vrlina / Klasnić, Irena (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 47-61 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Borić Letica, I. (2019) Samoregulirano učenje, akademska samoefikasnost i perfekcionizam kao prediktori školskoga uspjeha i ispitne anksioznosti učenika srednje škole. U: Klasnić, I. (ur.)Pedagogija i psihologija: od ispravljanja nedostataka do poticanja osobnih snaga i vrlina.
@article{article, author = {Bori\'{c} Letica, Ivana}, editor = {Klasni\'{c}, I.}, year = {2019}, pages = {47-61}, keywords = {akademska samoefikasnost, ispitna anksioznost, perfekcionizam, samoregulirano u\v{c}enje, \v{s}kolski uspjeh}, isbn = {978-953-8115-68-4}, title = {Samoregulirano u\v{c}enje, akademska samoefikasnost i perfekcionizam kao prediktori \v{s}kolskoga uspjeha i ispitne anksioznosti u\v{c}enika srednje \v{s}kole}, keyword = {akademska samoefikasnost, ispitna anksioznost, perfekcionizam, samoregulirano u\v{c}enje, \v{s}kolski uspjeh}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bori\'{c} Letica, Ivana}, editor = {Klasni\'{c}, I.}, year = {2019}, pages = {47-61}, keywords = {academic achievement, academic self-efficacy, perfectionism, self-regulated learning, test anxiety}, isbn = {978-953-8115-68-4}, title = {Self-Regulated Learning, Academic Self-Efficacy and Perfectionism as Predictors of Academic Achievement and Test Anxiety in High School Students}, keyword = {academic achievement, academic self-efficacy, perfectionism, self-regulated learning, test anxiety}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font