Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1162014

Povezanost samoreguliranoga učenja, načina poučavanja učiteljice i školskoga uspjeha


Borić Letica, Ivana
Povezanost samoreguliranoga učenja, načina poučavanja učiteljice i školskoga uspjeha // Međunarodna znanstvena konferencija Didaktički izazovi III / Peko, A. (ur.).
Osijek, 2020. str. 173-185 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1162014 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Povezanost samoreguliranoga učenja, načina poučavanja učiteljice i školskoga uspjeha
(Connection Between Pupils’ Self-Regulated Learning, Teachers’ Teaching Strategies and School Grades)

Autori
Borić Letica, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Međunarodna znanstvena konferencija Didaktički izazovi III / Peko, A. - Osijek, 2020, 173-185

ISBN
978-953-6965-92-2

Skup
Didaktički izazovi III : didaktička retrospektiva i perspektiva - Kamo i kako dalje?

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 16.05.2019. - 17.05.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
samoregulirano učenje, razredna nastava, učiteljica, školski uspjeh
(self-regulated learning, classroom teaching, teacher, school grades)

Sažetak
U istraživanju je sudjelovalo 85 učenika trećega i četvrtoga razreda osnovne škole. Prilikom opažanja nastavnoga procesa korišten je Obrazac za opažanje nastavnog procesa – Poučavanja metakognitivnih vještina i strategija učenja (Bezinović, Marušić i Ristić Dedić, 2012) kojim se opaža koliko poučavanje olakšava razvoj viših kognitivnih procesa, kritičkoga mišljenja te razumijevanja i unapređivanja vlastitoga učenja, a učenici su ispunjavali subskale Ciklusa (meta)kognitivne kontrole učenja (11 čestica) i Dubokog kognitivnog procesiranja (20 čestica) Skale strategija učenja (Lončarić, 2014). Rezultati su pokazali da učenici najčešće rabe strategije kontrole tijeka ishoda učenja, a najmanje strategije kritičkoga mišljenja i organizacije gradiva. Postoji statistički značajna razlika u razini samoreguliranoga učenja učenika s obzirom na stupanj u kojemu učiteljice potiču samoregulirano učenje na nastavi ; učenici razrednih odjela u kojima se na nastavi više potiče samoregulirano učenje imaju razvijenije strategije samoreguliranoga učenja. Također, učenici s višom razinom samoregulacije imaju bolji školski uspjeh. Nema razlike u samoreguliranom učenju s obzirom na dob i spol.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ivana Borić Letica (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Borić Letica, Ivana
Povezanost samoreguliranoga učenja, načina poučavanja učiteljice i školskoga uspjeha // Međunarodna znanstvena konferencija Didaktički izazovi III / Peko, A. (ur.).
Osijek, 2020. str. 173-185 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Borić Letica, I. (2020) Povezanost samoreguliranoga učenja, načina poučavanja učiteljice i školskoga uspjeha. U: Peko, A. (ur.)Međunarodna znanstvena konferencija Didaktički izazovi III.
@article{article, author = {Bori\'{c} Letica, Ivana}, editor = {Peko, A.}, year = {2020}, pages = {173-185}, keywords = {samoregulirano u\v{c}enje, razredna nastava, u\v{c}iteljica, \v{s}kolski uspjeh}, isbn = {978-953-6965-92-2}, title = {Povezanost samoreguliranoga u\v{c}enja, na\v{c}ina pou\v{c}avanja u\v{c}iteljice i \v{s}kolskoga uspjeha}, keyword = {samoregulirano u\v{c}enje, razredna nastava, u\v{c}iteljica, \v{s}kolski uspjeh}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bori\'{c} Letica, Ivana}, editor = {Peko, A.}, year = {2020}, pages = {173-185}, keywords = {self-regulated learning, classroom teaching, teacher, school grades}, isbn = {978-953-6965-92-2}, title = {Connection Between Pupils’ Self-Regulated Learning, Teachers’ Teaching Strategies and School Grades}, keyword = {self-regulated learning, classroom teaching, teacher, school grades}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font