Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1161904

E-učenje – novo, moderno i kvalitetno obrazovanje


Sedić, Biserka; Liška, Franjo
E-učenje – novo, moderno i kvalitetno obrazovanje // 12. međunarodni kongres UMSTHN / Kopačević, Lenka (ur.).
Šibenik, Hrvatska: Udruga medicinskih sestara i tehničara Hrvatske za neurologiju (UMSTHN), 2021. str. 12-18 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1161904 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
E-učenje – novo, moderno i kvalitetno obrazovanje
(E-learning – a new, modern and quality education)

Autori
Sedić, Biserka ; Liška, Franjo

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
12. međunarodni kongres UMSTHN / Kopačević, Lenka - : Udruga medicinskih sestara i tehničara Hrvatske za neurologiju (UMSTHN), 2021, 12-18

ISBN
978-953-49690-0-7

Skup
XII. međunarodni kongres UMSTHN-a "Iskustva rukovođenja COVID-19 krizom u zbrinjavanju neurološkog bolesnika"

Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 29.09.2021. - 02.10.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
E-učenje ; studij sestrinstva ; obrazovanje
(E-learning ; nursing studies ; education)

Sažetak
Uvod: E-učenje je korištenje elektroničkih medija, edukacijske tehnologije i informacijskih i komunikacijskih tehnologija. U situaciji globalne prijetnje zarazom Covid 19, sustav obrazovanja u Republici Hrvatskoj u kratkom vremenskom razdoblju započeo je s nastavom u e-okruženju. Iskustva nastavnika ukazuju na nedovoljnu pripremljenost te potrebu za dodatnom edukacijom nastavnika za rad na platformi Moodle, dok studenti navode probleme s tehničkim i infrastrukturnim poteškoćama. Ciljevi: Primarni cilj istraživanja je bio odrediti razinu zadovoljstva studenata e-nastavom u akademskoj godini 19/20. Sekundarni cilj istraživanja je bio usporediti razinu zadovoljstva studenata e-nastavom u akademskim godinama 19/20 i 20/21. Materijali, metode i ispitanici: Istraživanje je provedeno među redovnim i izvanrednim studentima preddiplomskog studija sestrinstva Zdravstvenog veleučilišta u Zagrebu, u akademskim godinama 19/20 i 20/21, putem anonimnog anketnog upitnika. Za analizu rezultata korištena je kvantitativna metodologija, statističkim metodama dostupnim u Google obrascima. Rezultati i rasprava: U istraživanju je sudjelovalo ukupno 245 ispitanika, od čega u akademskoj godini 19/20 81, a u 20/21 164. Čimbenik e-nastave u akademskoj godini 19/20 sa najvišom prosječnom ocjenom (4, 111) je angažman studenata u e-nastavi, a najnižom (3, 222) je izvođenje praktičnih dijelova nastave u e- okruženju. Čimbenik e-nastave sa najvišom prosječnom ocjenom (4, 512) u akademskoj godini 20/21 je redovitost održavanja e-nastave, a najnižom (3, 746) je izvođenje praktičnih dijelova nastave u e-okruženju. Zaključak: Sticanjem iskustva i provođenjem edukacija došlo je do značajnog poboljšanja kvalitete e-nastave u ak. god 20/21 u odnosu na 19/20. Uočeni su i nedostatci na kojima je potrebno daljnje usavršavanje u svrhu poboljšanja kvalitete e- nastave u budućnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Franjo Liška (autor)

Avatar Url Biserka Sedić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sedić, Biserka; Liška, Franjo
E-učenje – novo, moderno i kvalitetno obrazovanje // 12. međunarodni kongres UMSTHN / Kopačević, Lenka (ur.).
Šibenik, Hrvatska: Udruga medicinskih sestara i tehničara Hrvatske za neurologiju (UMSTHN), 2021. str. 12-18 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Sedić, B. & Liška, F. (2021) E-učenje – novo, moderno i kvalitetno obrazovanje. U: Kopačević, L. (ur.)12. međunarodni kongres UMSTHN.
@article{article, author = {Sedi\'{c}, Biserka and Li\v{s}ka, Franjo}, editor = {Kopa\v{c}evi\'{c}, L.}, year = {2021}, pages = {12-18}, keywords = {E-u\v{c}enje, studij sestrinstva, obrazovanje}, isbn = {978-953-49690-0-7}, title = {E-u\v{c}enje – novo, moderno i kvalitetno obrazovanje}, keyword = {E-u\v{c}enje, studij sestrinstva, obrazovanje}, publisher = {Udruga medicinskih sestara i tehni\v{c}ara Hrvatske za neurologiju (UMSTHN)}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }
@article{article, author = {Sedi\'{c}, Biserka and Li\v{s}ka, Franjo}, editor = {Kopa\v{c}evi\'{c}, L.}, year = {2021}, pages = {12-18}, keywords = {E-learning, nursing studies, education}, isbn = {978-953-49690-0-7}, title = {E-learning – a new, modern and quality education}, keyword = {E-learning, nursing studies, education}, publisher = {Udruga medicinskih sestara i tehni\v{c}ara Hrvatske za neurologiju (UMSTHN)}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font