Pregled bibliografske jedinice broj: 1161904
E-učenje – novo, moderno i kvalitetno obrazovanje
E-učenje – novo, moderno i kvalitetno obrazovanje // 12. međunarodni kongres UMSTHN / Kopačević, Lenka (ur.).
Šibenik, Hrvatska: Udruga medicinskih sestara i tehničara Hrvatske za neurologiju (UMSTHN), 2021. str. 12-18 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1161904 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
E-učenje – novo, moderno i kvalitetno obrazovanje
(E-learning – a new, modern and quality education)
Autori
Sedić, Biserka ; Liška, Franjo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
12. međunarodni kongres UMSTHN
/ Kopačević, Lenka - : Udruga medicinskih sestara i tehničara Hrvatske za neurologiju (UMSTHN), 2021, 12-18
ISBN
978-953-49690-0-7
Skup
XII. međunarodni kongres UMSTHN-a "Iskustva rukovođenja COVID-19 krizom u zbrinjavanju neurološkog bolesnika"
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 29.09.2021. - 02.10.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
E-učenje ; studij sestrinstva ; obrazovanje
(E-learning ; nursing studies ; education)
Sažetak
Uvod: E-učenje je korištenje elektroničkih medija, edukacijske tehnologije i informacijskih i komunikacijskih tehnologija. U situaciji globalne prijetnje zarazom Covid 19, sustav obrazovanja u Republici Hrvatskoj u kratkom vremenskom razdoblju započeo je s nastavom u e-okruženju. Iskustva nastavnika ukazuju na nedovoljnu pripremljenost te potrebu za dodatnom edukacijom nastavnika za rad na platformi Moodle, dok studenti navode probleme s tehničkim i infrastrukturnim poteškoćama. Ciljevi: Primarni cilj istraživanja je bio odrediti razinu zadovoljstva studenata e-nastavom u akademskoj godini 19/20. Sekundarni cilj istraživanja je bio usporediti razinu zadovoljstva studenata e-nastavom u akademskim godinama 19/20 i 20/21. Materijali, metode i ispitanici: Istraživanje je provedeno među redovnim i izvanrednim studentima preddiplomskog studija sestrinstva Zdravstvenog veleučilišta u Zagrebu, u akademskim godinama 19/20 i 20/21, putem anonimnog anketnog upitnika. Za analizu rezultata korištena je kvantitativna metodologija, statističkim metodama dostupnim u Google obrascima. Rezultati i rasprava: U istraživanju je sudjelovalo ukupno 245 ispitanika, od čega u akademskoj godini 19/20 81, a u 20/21 164. Čimbenik e-nastave u akademskoj godini 19/20 sa najvišom prosječnom ocjenom (4, 111) je angažman studenata u e-nastavi, a najnižom (3, 222) je izvođenje praktičnih dijelova nastave u e- okruženju. Čimbenik e-nastave sa najvišom prosječnom ocjenom (4, 512) u akademskoj godini 20/21 je redovitost održavanja e-nastave, a najnižom (3, 746) je izvođenje praktičnih dijelova nastave u e-okruženju. Zaključak: Sticanjem iskustva i provođenjem edukacija došlo je do značajnog poboljšanja kvalitete e-nastave u ak. god 20/21 u odnosu na 19/20. Uočeni su i nedostatci na kojima je potrebno daljnje usavršavanje u svrhu poboljšanja kvalitete e- nastave u budućnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski