Pregled bibliografske jedinice broj: 1161873
Pozitivnom kulturom škole do proaktivnog odnosa prema učenju
Pozitivnom kulturom škole do proaktivnog odnosa prema učenju // Državni stručni skup za stručne suradnike pedagoge u dječjim vrtićima, osnovnim i srednjim školama Republike Hrvatske "Nove paradigme u poučavanju – Kurikulum međupredmetne teme Učiti kako učiti" AZOO
Hrvatska; online, 2021. (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, ostalo, stručni)
CROSBI ID: 1161873 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pozitivnom kulturom škole do proaktivnog odnosa prema učenju
(Positive school culture to a proactive attitude towards learning)
Autori
Brust Nemet, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, ostalo, stručni
Skup
Državni stručni skup za stručne suradnike pedagoge u dječjim vrtićima, osnovnim i srednjim školama Republike Hrvatske "Nove paradigme u poučavanju – Kurikulum međupredmetne teme Učiti kako učiti" AZOO
Mjesto i datum
Hrvatska; online, 24.11.2021. - 25.11.2021
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
kultura škole ; proaktivnost ; učenje ; učiti kako učiti
(school culture ; proactivity ; learning ; learn how to learn)
Sažetak
Uspješne su škole one s pozitivnom kulturom, u kojoj rade kolegijalni i profesionalni učitelji. U takvim se školama stavlja naglasak na učenje, a pedagoško i socijalno kompetentni učitelji imaju sposobnost sukreiranja poticajnog razrednog ozračja u kojemu pomno biranim metodama rada i socijalnim oblicima nastoje potaknuti učenike da postanu aktivni sudionici i sukreatori učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Maja Brust Nemet
(autor)