Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1161845

Implementacija potpomognute komunikacije – prikaz slučaja


Romstein, Ksenija; Galeković, Martina
Implementacija potpomognute komunikacije – prikaz slučaja // 2. Međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju Osijek, 2. i 3. prosinca 2021. Knjiga sažetaka / Ileš, Tatjana ; Sabljar, Mirna ; Keža, Dunja (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 145-145 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 1161845 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Implementacija potpomognute komunikacije – prikaz slučaja
(Implementing Augmentative and Alternative Communication: A Case Study)

Autori
Romstein, Ksenija ; Galeković, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
2. Međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju Osijek, 2. i 3. prosinca 2021. Knjiga sažetaka / Ileš, Tatjana ; Sabljar, Mirna ; Keža, Dunja - Osijek : Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021, 145-145

ISBN
978-953-8181-41-2

Skup
2. međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 02.12.2021. - 03.12.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
PODD komunikacijska knjiga, potpomognuta komunikacija, vizualna podrška
(augmentative and alternative communication, complex communication needs, PODD communication book, visual support)

Sažetak
Razumijevanje i proizvodnja govora dvije su sposobnosti koje dijete usvaja i razvija kroz recipročne odnose s proksimalnim okruženjem. Tijekom učenja i usvajanja govora potrebno je omogućiti djetetu što više situacija koje će biti poticajne za funkcionalnu komunikaciju. Potpomognuta se komunikacija najčešće uvodi kao potpora jezičnom razumijevanju i proizvodnji, a djeca sa složenim komunikacijskim potrebama imaju višestruke pozitivne učinke potpomognute komunikacije na komunikacijski i govorno-jezični razvoj te smanjenje frustracija i nepoželjnih ponašanja. Nepoželjna ponašanja djece s teškoćama u govorno-jezičnom razvoju najčešće se javljaju kao izraz privlačenja pozornosti kako bi ukazali na svoje potrebe i želje, ukoliko nemaju usvojen komunikacijski sustav kojim bi to izrazili na prihvatljivi način. Cilj ovog rada je bio istražiti učinak implementacije komunikacijskog sustava PODD kod djevojčice s mikrodelecijskim sindromom 1p36 i kongenitalnim citomegalovirusom. U obliku studije slučaja u radu prikazujemo prisutnost vizualne podrške u poučavanju i različite svakodnevne situacije u kojima je moguće koristiti vizualnu podršku. Rezultati pokazuju pozitivan učinak implementacije vizualne podrške, poboljšanje verbalne komunikacije i smanjenje nepoželjnih ponašanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Logopedija, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Ksenija Romstein (autor)

Avatar Url Martina Galeković (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada www.uaos.unios.hr www.uaos.unios.hr

Poveznice na istraživačke podatke:

www.uaos.unios.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Romstein, Ksenija; Galeković, Martina
Implementacija potpomognute komunikacije – prikaz slučaja // 2. Međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju Osijek, 2. i 3. prosinca 2021. Knjiga sažetaka / Ileš, Tatjana ; Sabljar, Mirna ; Keža, Dunja (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 145-145 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, stručni)
Romstein, K. & Galeković, M. (2021) Implementacija potpomognute komunikacije – prikaz slučaja. U: Ileš, T., Sabljar, M. & Keža, D. (ur.)2. Međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju Osijek, 2. i 3. prosinca 2021. Knjiga sažetaka.
@article{article, author = {Romstein, Ksenija and Galekovi\'{c}, Martina}, year = {2021}, pages = {145-145}, keywords = {PODD komunikacijska knjiga, potpomognuta komunikacija, vizualna podr\v{s}ka}, isbn = {978-953-8181-41-2}, title = {Implementacija potpomognute komunikacije – prikaz slu\v{c}aja}, keyword = {PODD komunikacijska knjiga, potpomognuta komunikacija, vizualna podr\v{s}ka}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Romstein, Ksenija and Galekovi\'{c}, Martina}, year = {2021}, pages = {145-145}, keywords = {augmentative and alternative communication, complex communication needs, PODD communication book, visual support}, isbn = {978-953-8181-41-2}, title = {Implementing Augmentative and Alternative Communication: A Case Study}, keyword = {augmentative and alternative communication, complex communication needs, PODD communication book, visual support}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font