Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1161723

Marketinška komunikacija DMO-a na Facebooku: praćenje napretka 2016.g. vs. 2021.


Slivar, Iva
Marketinška komunikacija DMO-a na Facebooku: praćenje napretka 2016.g. vs. 2021. // Turistički razvoj i utjecaji na destinaciju / Gržinić, Jasmina ; Bevanda, Vanja (ur.).
Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2021. str. 139-164


CROSBI ID: 1161723 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinška komunikacija DMO-a na Facebooku: praćenje napretka 2016.g. vs. 2021.
(Marketing communication of DMOs on Facebook: progress tracking 2016. vs. 2021.)

Autori
Slivar, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Turistički razvoj i utjecaji na destinaciju

Urednik/ci
Gržinić, Jasmina ; Bevanda, Vanja

Izdavač
Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli

Grad
Pula

Godina
2021

Raspon stranica
139-164

ISBN
978-953-8278-67-9

Ključne riječi
DMO, NTO, Facebbok, komunikacijska strategija, turizam
(DMO, NTO, Facebbok, communication strategy, tourism)

Sažetak
Pojava društvenih medija obilježila je razvoj WWW- a (World Wide Weba) ka suradnji i kolektivnoj inteligenciji, poznat pod krovnim pojmom Web 2.0. Društvene mreže, koje karakteriziraju koncepti poput – viralno, konverzacija, zajednice, interakcija i dr. najočitiji su predstavnici Web 2.0. Cilj ovoga rada je istražiti ključne značajke marketinške komunikacije putem Facebooka na nacionalnoj razini za odabrane DMO-e (Destination Marketing/Management Organisation) sve kako bi se spoznale uobičajene i najbolje prakse te neuspješni primjeri, što predstavlja svrhu ovog empirijskog istraživanja. Metodom opservacije i analize prikupljeni su podaci o prisustvu i aktivnosti NTO-a (National Tourism Organisation) deset najposjećenijih država svijeta (sukladno podacima za 2015. godinu) na Facebooku gdje je utvrđeno prisustvo službene stranice i evidentirana je primjena. Dodatna vrijednost ovoga rada odnosi se na sagledavanje evolucijske dimenzije primjene Facebooka - naime, rad donosi usporedbu stanja 2016. godine vs. 2021.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Iva Slivar (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Slivar, Iva
Marketinška komunikacija DMO-a na Facebooku: praćenje napretka 2016.g. vs. 2021. // Turistički razvoj i utjecaji na destinaciju / Gržinić, Jasmina ; Bevanda, Vanja (ur.).
Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2021. str. 139-164
Slivar, I. (2021) Marketinška komunikacija DMO-a na Facebooku: praćenje napretka 2016.g. vs. 2021.. U: Gržinić, J. & Bevanda, V. (ur.) Turistički razvoj i utjecaji na destinaciju. Pula, Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, str. 139-164.
@inbook{inbook, author = {Slivar, Iva}, year = {2021}, pages = {139-164}, keywords = {DMO, NTO, Facebbok, komunikacijska strategija, turizam}, isbn = {978-953-8278-67-9}, title = {Marketin\v{s}ka komunikacija DMO-a na Facebooku: pra\'{c}enje napretka 2016.g. vs. 2021.}, keyword = {DMO, NTO, Facebbok, komunikacijska strategija, turizam}, publisher = {Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirkovi\'{c} Sveu\v{c}ili\v{s}ta Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula} }
@inbook{inbook, author = {Slivar, Iva}, year = {2021}, pages = {139-164}, keywords = {DMO, NTO, Facebbok, communication strategy, tourism}, isbn = {978-953-8278-67-9}, title = {Marketing communication of DMOs on Facebook: progress tracking 2016. vs. 2021.}, keyword = {DMO, NTO, Facebbok, communication strategy, tourism}, publisher = {Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirkovi\'{c} Sveu\v{c}ili\v{s}ta Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font