Pregled bibliografske jedinice broj: 1161723
Marketinška komunikacija DMO-a na Facebooku: praćenje napretka 2016.g. vs. 2021.
Marketinška komunikacija DMO-a na Facebooku: praćenje napretka 2016.g. vs. 2021. // Turistički razvoj i utjecaji na destinaciju / Gržinić, Jasmina ; Bevanda, Vanja (ur.).
Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2021. str. 139-164
CROSBI ID: 1161723 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinška komunikacija DMO-a na Facebooku:
praćenje napretka 2016.g. vs. 2021.
(Marketing communication of DMOs on Facebook:
progress tracking 2016. vs. 2021.)
Autori
Slivar, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Turistički razvoj i utjecaji na destinaciju
Urednik/ci
Gržinić, Jasmina ; Bevanda, Vanja
Izdavač
Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli
Grad
Pula
Godina
2021
Raspon stranica
139-164
ISBN
978-953-8278-67-9
Ključne riječi
DMO, NTO, Facebbok, komunikacijska strategija, turizam
(DMO, NTO, Facebbok, communication strategy, tourism)
Sažetak
Pojava društvenih medija obilježila je razvoj WWW- a (World Wide Weba) ka suradnji i kolektivnoj inteligenciji, poznat pod krovnim pojmom Web 2.0. Društvene mreže, koje karakteriziraju koncepti poput – viralno, konverzacija, zajednice, interakcija i dr. najočitiji su predstavnici Web 2.0. Cilj ovoga rada je istražiti ključne značajke marketinške komunikacije putem Facebooka na nacionalnoj razini za odabrane DMO-e (Destination Marketing/Management Organisation) sve kako bi se spoznale uobičajene i najbolje prakse te neuspješni primjeri, što predstavlja svrhu ovog empirijskog istraživanja. Metodom opservacije i analize prikupljeni su podaci o prisustvu i aktivnosti NTO-a (National Tourism Organisation) deset najposjećenijih država svijeta (sukladno podacima za 2015. godinu) na Facebooku gdje je utvrđeno prisustvo službene stranice i evidentirana je primjena. Dodatna vrijednost ovoga rada odnosi se na sagledavanje evolucijske dimenzije primjene Facebooka - naime, rad donosi usporedbu stanja 2016. godine vs. 2021.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija