Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1161612

Stilistička analiza slogana televizijskih promidžbenih poruka


Kovačević, Marta
Stilistička analiza slogana televizijskih promidžbenih poruka, 2021., diplomski rad, diplomski, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb


CROSBI ID: 1161612 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stilistička analiza slogana televizijskih promidžbenih poruka
(Stylistic analysis of television advertising slogans)

Autori
Kovačević, Marta

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet hrvatskih studija

Mjesto
Zagreb

Datum
27.09

Godina
2021

Stranica
52

Mentor
Vrban Zrinski, Karolina

Ključne riječi
stilistika ; jezik medija ; promidžbene poruke ; kultura
(stylistics ; language of media ; advertising ; culture)

Sažetak
U ovom se radu istražuje jezični stil slogana i naslova televizijskih promidžbenih poruka preuzetih s odabranoga televizijskoga programa u istom terminu u razdoblju od tjedan dana. Predstavlja se stilistika kao deskriptivna znanstvena disciplina te kao način dopiranja do afektivnoga stanja, misaone svijesti i poruke iskaza. Opisuje se povezanost stila i kulture te uloga promidžbenih poruka u kulturi. Stilistička analiza vrši se u vidu stilskih figura te denotativnih i konotativnih značenja slogana. Slogani su podijeljeni s obzirom na vrstu robe koja se oglašava. Svaki slogan je zapisan uz pripadajući naslov te stilistički opisan, a zatim su istražena njihova zajednička obilježja i način komunikacije s ciljanim primateljima. Televizijske promidžbene poruke promatraju se kao jedan od oblika promidžbene kulture, koja je dio tzv. globalne kulture. Kreativni izričaj promidžbenih poruka ima jedinstven stil koji karakteriziraju figurativnost, hibridnost, originalnost i funkcionalnost. Jezični stil uvelike oblikuje način na koji se prihvaćaju eksplicitne i implicitne tvrdnje promidžbenih poruka, a one imaju ulogu pri oblikovanju identiteta primatelja, pojedinaca, skupina te društva u cjelini što naposljetku ostvaruje smjer kulturnoga razvoja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Filologija, Kroatologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Karolina Vrban Zrinski (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kovačević, Marta
Stilistička analiza slogana televizijskih promidžbenih poruka, 2021., diplomski rad, diplomski, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb
Kovačević, M. (2021) 'Stilistička analiza slogana televizijskih promidžbenih poruka', diplomski rad, diplomski, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kova\v{c}evi\'{c}, Marta}, year = {2021}, pages = {52}, keywords = {stilistika, jezik medija, promid\v{z}bene poruke, kultura}, title = {Stilisti\v{c}ka analiza slogana televizijskih promid\v{z}benih poruka}, keyword = {stilistika, jezik medija, promid\v{z}bene poruke, kultura}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kova\v{c}evi\'{c}, Marta}, year = {2021}, pages = {52}, keywords = {stylistics, language of media, advertising, culture}, title = {Stylistic analysis of television advertising slogans}, keyword = {stylistics, language of media, advertising, culture}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font