Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1161559

ClassCraft: Integralna platforma za igrifikaciju predmeta


Schatten, Markus; Inkret-Martinčević, Ljiljana; Schatten, Marinela
ClassCraft: Integralna platforma za igrifikaciju predmeta // 23. CARNET-ova konferencija za korisnike CUC 2021
Šibenik, Hrvatska, 2021. (predavanje, domaća recenzija, pp prezentacija, stručni)


CROSBI ID: 1161559 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
ClassCraft: Integralna platforma za igrifikaciju predmeta
(ClassCraft: An Integral Platform for Course Gamification)

Autori
Schatten, Markus ; Inkret-Martinčević, Ljiljana ; Schatten, Marinela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni

Skup
23. CARNET-ova konferencija za korisnike CUC 2021

Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 27.10.2021. - 29.10.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
igrifikacija ; classcraft ; osnovna škola ; srednja škola ; fakultet
(gamification ; classcraft ; primary school ; middle school ; university)

Sažetak
Alat ClassCraft je igrifikacijska platforma za e- učenje i digitalizaciju predmeta predviđena za učenike na svim razinama školovanja. ClassCraft omogućuje pretvaranje učionice u interaktivni prostor igre igranja uloga (engl. role-playing game - RPG) u kojem učenici dobivaju svoje likove, dijele se u timove, rješavaju zadatke, napreduju u razinama, dobivaju 'moći' i virtualni novac koje mogu koristiti u razredu ili u igri. Alat smo koristili u srednješkolskom i visokoškolskom okruženju pri čemu su učenici i studenti velikim dijelom pozitivno reagirali na upotrebu sustava, povećan je interes za rješavanje zadataka i razumijevanje gradiva te su ukupno rezultati učenika i studenata bolji u udnosu na prethodne generacije koje nisu koristile taj sustav. U interaktivnom predavanju predstavit će se iskustvo korištenja platforme ClassCraft kroz dvije prošle školske godine, naučene lekcije i dati smjernice za korištenje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
IP-2019-04-5824 - Orkestracija hibridnih metoda umjetne inteligencije za računalne igre (O-HAI 4 Games) (Schatten, Markus, HRZZ - 2019-04) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Markus Schatten (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

presenter.ahaslides.com

Citiraj ovu publikaciju:

Schatten, Markus; Inkret-Martinčević, Ljiljana; Schatten, Marinela
ClassCraft: Integralna platforma za igrifikaciju predmeta // 23. CARNET-ova konferencija za korisnike CUC 2021
Šibenik, Hrvatska, 2021. (predavanje, domaća recenzija, pp prezentacija, stručni)
Schatten, M., Inkret-Martinčević, L. & Schatten, M. (2021) ClassCraft: Integralna platforma za igrifikaciju predmeta. U: 23. CARNET-ova konferencija za korisnike CUC 2021.
@article{article, author = {Schatten, Markus and Inkret-Martin\v{c}evi\'{c}, Ljiljana and Schatten, Marinela}, year = {2021}, keywords = {igrifikacija, classcraft, osnovna \v{s}kola, srednja \v{s}kola, fakultet}, title = {ClassCraft: Integralna platforma za igrifikaciju predmeta}, keyword = {igrifikacija, classcraft, osnovna \v{s}kola, srednja \v{s}kola, fakultet}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }
@article{article, author = {Schatten, Markus and Inkret-Martin\v{c}evi\'{c}, Ljiljana and Schatten, Marinela}, year = {2021}, keywords = {gamification, classcraft, primary school, middle school, university}, title = {ClassCraft: An Integral Platform for Course Gamification}, keyword = {gamification, classcraft, primary school, middle school, university}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font