Pregled bibliografske jedinice broj: 1161559
ClassCraft: Integralna platforma za igrifikaciju predmeta
ClassCraft: Integralna platforma za igrifikaciju predmeta // 23. CARNET-ova konferencija za korisnike CUC 2021
Šibenik, Hrvatska, 2021. (predavanje, domaća recenzija, pp prezentacija, stručni)
CROSBI ID: 1161559 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ClassCraft: Integralna platforma za igrifikaciju
predmeta
(ClassCraft: An Integral Platform for Course
Gamification)
Autori
Schatten, Markus ; Inkret-Martinčević, Ljiljana ; Schatten, Marinela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni
Skup
23. CARNET-ova konferencija za korisnike CUC 2021
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 27.10.2021. - 29.10.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
igrifikacija ; classcraft ; osnovna škola ; srednja škola ; fakultet
(gamification ; classcraft ; primary school ; middle school ; university)
Sažetak
Alat ClassCraft je igrifikacijska platforma za e- učenje i digitalizaciju predmeta predviđena za učenike na svim razinama školovanja. ClassCraft omogućuje pretvaranje učionice u interaktivni prostor igre igranja uloga (engl. role-playing game - RPG) u kojem učenici dobivaju svoje likove, dijele se u timove, rješavaju zadatke, napreduju u razinama, dobivaju 'moći' i virtualni novac koje mogu koristiti u razredu ili u igri. Alat smo koristili u srednješkolskom i visokoškolskom okruženju pri čemu su učenici i studenti velikim dijelom pozitivno reagirali na upotrebu sustava, povećan je interes za rješavanje zadataka i razumijevanje gradiva te su ukupno rezultati učenika i studenata bolji u udnosu na prethodne generacije koje nisu koristile taj sustav. U interaktivnom predavanju predstavit će se iskustvo korištenja platforme ClassCraft kroz dvije prošle školske godine, naučene lekcije i dati smjernice za korištenje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
IP-2019-04-5824 - Orkestracija hibridnih metoda umjetne inteligencije za računalne igre (O-HAI 4 Games) (Schatten, Markus, HRZZ - 2019-04) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Markus Schatten
(autor)