Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1161557

Igrifikacija ankete za procjenu digitalne zrelosti škola


Schatten, Markus; Okreša Đurić, Bogdan
Igrifikacija ankete za procjenu digitalne zrelosti škola // 23. CARNET-ova konferencija za korisnike CUC 2021
Šibenik, Hrvatska, 2021. (predavanje, domaća recenzija, pp prezentacija, stručni)


CROSBI ID: 1161557 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Igrifikacija ankete za procjenu digitalne zrelosti škola
(Survey Gamification for Schools' Digital Maturity Assesment)

Autori
Schatten, Markus ; Okreša Đurić, Bogdan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni

Skup
23. CARNET-ova konferencija za korisnike CUC 2021

Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 27.10.2021. - 29.10.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
igrifikacija ; anketa ; razvoj računalne igre ; digitalna zrelost škola ; rpg maker mv
(gamification ; survey ; game development ; schools' digital maturity ; rpg maker mv)

Sažetak
U sklopu projekta e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola (II. faza) djeluje i modul vezan uz igrifikaciju koja predstavlja proces uvođenja koncepata računalnih igara u druge procese primarno s ciljem povećanja motivacije korisnika. U sklopu tog modula, razvijena je računalna igra Put do e-Škole u koju je ukomponirana anketa za procjenu digitalne zrelosti škola s intencijom vrednovanja stupnja integracije digitalne tehnologije u život i rad škole od strane samih učenika od 1. do 4. razreda osnovne škole. U izlaganju će se dati pregled procesa razvoja i testiranja računalne igre i predstaviti preliminarni rezultati.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Bogdan Okreša Đurić (autor)

Avatar Url Markus Schatten (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

dragon.foi.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Schatten, Markus; Okreša Đurić, Bogdan
Igrifikacija ankete za procjenu digitalne zrelosti škola // 23. CARNET-ova konferencija za korisnike CUC 2021
Šibenik, Hrvatska, 2021. (predavanje, domaća recenzija, pp prezentacija, stručni)
Schatten, M. & Okreša Đurić, B. (2021) Igrifikacija ankete za procjenu digitalne zrelosti škola. U: 23. CARNET-ova konferencija za korisnike CUC 2021.
@article{article, author = {Schatten, Markus and Okre\v{s}a \DJuri\'{c}, Bogdan}, year = {2021}, keywords = {igrifikacija, anketa, razvoj ra\v{c}unalne igre, digitalna zrelost \v{s}kola, rpg maker mv}, title = {Igrifikacija ankete za procjenu digitalne zrelosti \v{s}kola}, keyword = {igrifikacija, anketa, razvoj ra\v{c}unalne igre, digitalna zrelost \v{s}kola, rpg maker mv}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }
@article{article, author = {Schatten, Markus and Okre\v{s}a \DJuri\'{c}, Bogdan}, year = {2021}, keywords = {gamification, survey, game development, schools' digital maturity, rpg maker mv}, title = {Survey Gamification for Schools' Digital Maturity Assesment}, keyword = {gamification, survey, game development, schools' digital maturity, rpg maker mv}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font