Pregled bibliografske jedinice broj: 1161557
Igrifikacija ankete za procjenu digitalne zrelosti škola
Igrifikacija ankete za procjenu digitalne zrelosti škola // 23. CARNET-ova konferencija za korisnike CUC 2021
Šibenik, Hrvatska, 2021. (predavanje, domaća recenzija, pp prezentacija, stručni)
CROSBI ID: 1161557 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Igrifikacija ankete za procjenu digitalne zrelosti
škola
(Survey Gamification for Schools' Digital Maturity
Assesment)
Autori
Schatten, Markus ; Okreša Đurić, Bogdan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni
Skup
23. CARNET-ova konferencija za korisnike CUC 2021
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 27.10.2021. - 29.10.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
igrifikacija ; anketa ; razvoj računalne igre ; digitalna zrelost škola ; rpg maker mv
(gamification ; survey ; game development ; schools' digital maturity ; rpg maker mv)
Sažetak
U sklopu projekta e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola (II. faza) djeluje i modul vezan uz igrifikaciju koja predstavlja proces uvođenja koncepata računalnih igara u druge procese primarno s ciljem povećanja motivacije korisnika. U sklopu tog modula, razvijena je računalna igra Put do e-Škole u koju je ukomponirana anketa za procjenu digitalne zrelosti škola s intencijom vrednovanja stupnja integracije digitalne tehnologije u život i rad škole od strane samih učenika od 1. do 4. razreda osnovne škole. U izlaganju će se dati pregled procesa razvoja i testiranja računalne igre i predstaviti preliminarni rezultati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin