Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1161476

Upoznavanje kulturnog nasljeđa iz glazbeno-pedagoške perspektive


Krnić Agić, Marija
Upoznavanje kulturnog nasljeđa iz glazbeno-pedagoške perspektive, 2021., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija u Zagrebu, Zagreb


CROSBI ID: 1161476 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upoznavanje kulturnog nasljeđa iz glazbeno-pedagoške perspektive
(Introduction to cultural heritage from the perspective of music pedagogy)

Autori
Krnić Agić, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Muzička akademija u Zagrebu

Mjesto
Zagreb

Datum
20.09

Godina
2021

Stranica
74

Mentor
Matoš, Nikolina ; Prajdić, Ivor

Ključne riječi
folklor ; interkulturalnost ; kulturna baština ; tradicijska glazba ; UNESCO
(cultural heritage, folklore, interculturality, traditional music, UNESCO)

Sažetak
Ovaj rad govori o bogatoj kulturnoj baštini koja je protkala povijest hrvatskog naroda, oblikuje sadašnjost i prepoznatljivi identitet Hrvatske te nadasve zadaje važan zadatak u očuvanju tradicije i kulturne baštine od zaborava s posebnim naglaskom na promicanju i obrazovanju budućih generacija. Važnost očuvanja kulturnog nasljeđa prepoznata je, kako kod nas, tako i u svijetu, a zahvaljujući muzejima, raznim institucijama i arhivima sačuvana je mnoga povijesna građa. Veliku ulogu u zaštiti i promicanju svjetske kulturne baštine ima UNESCO-ova organizacija Ujedinjenih naroda zadužena za obrazovanje, znanost i kulturu na čijim listama zaštićene svjetske baštine svoje mjesto pronalazi i hrvatska baština koja je u mnogočemu jedinstvena. Osim svjetskih prirodnih ljepota, spomenika, predmeta te kulturnopovijesnih građevina koje su svrstane na UNESCO-ovu listu materijalne kulturne baštine, utemeljena je i nematerijalna lista koja ima zadatak očuvati živu tradiciju, jezik i običaje predaka ljudskih zajednica najčešće prenesenih usmenim putem. Glazba kao neopipljiva pojavnost pronalazi ovdje svoje mjesto, a sam rad je usmjeren na glazbenu kulturnu baštinu, bogatu riznicu umjetničke, crkvene i tradicijske glazbe Hrvatske, njezinu primjenu u pedagoškom radu u osnovnoj i srednjoj općeobrazovnoj školi te mogućoj primjeni u glazbenoj školi

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ivor Prajdić (mentor)

Avatar Url Nikolina Matoš (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Krnić Agić, Marija
Upoznavanje kulturnog nasljeđa iz glazbeno-pedagoške perspektive, 2021., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija u Zagrebu, Zagreb
Krnić Agić, M. (2021) 'Upoznavanje kulturnog nasljeđa iz glazbeno-pedagoške perspektive', diplomski rad, diplomski, Muzička akademija u Zagrebu, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Krni\'{c} Agi\'{c}, Marija}, year = {2021}, pages = {74}, keywords = {folklor, interkulturalnost, kulturna ba\v{s}tina, tradicijska glazba, UNESCO}, title = {Upoznavanje kulturnog naslje\dja iz glazbeno-pedago\v{s}ke perspektive}, keyword = {folklor, interkulturalnost, kulturna ba\v{s}tina, tradicijska glazba, UNESCO}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Krni\'{c} Agi\'{c}, Marija}, year = {2021}, pages = {74}, keywords = {cultural heritage, folklore, interculturality, traditional music, UNESCO}, title = {Introduction to cultural heritage from the perspective of music pedagogy}, keyword = {cultural heritage, folklore, interculturality, traditional music, UNESCO}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font