Pregled bibliografske jedinice broj: 1160853
Storytelling kao marketinški alat u automobilskoj industriji – studija slučaja: Mercedes Benz
Storytelling kao marketinški alat u automobilskoj industriji – studija slučaja: Mercedes Benz // Globalisation and Regional Identity 2020
Osijek, 2021. str. 81-97 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1160853 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Storytelling kao marketinški alat u automobilskoj
industriji – studija slučaja: Mercedes Benz
(Storytelling as a marketing tool in the automotive
industry - case study: Mercedes Benz)
Autori
Buljubašić, Iva ; Vidačković, Krešimir ; Ageljić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Globalisation and Regional Identity 2020
/ - Osijek, 2021, 81-97
Skup
7. međunarodni znanstveni skup Globalizacija i regionalni identitet: globalni izazovi i regionalne posebnosti
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 30.10.2020. - 31.10.2020
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
marketing, Mercedes – Benz, reklama, storytelling, YouTube
(marketing, Mercedes – Benz, ad, storytelling, YouTube)
Sažetak
Cilja rada je prikazati pojam i ulogu storytellinga u marketingu s naglaskom na automobilskoj industriji. Od teorijskog dijela koji je ključan za shvaćanje važnosti storytellinga i kako on nije pomodni novokreirani pojam bez ikakvog konkretno definiranog značenja, već alat kojim se čovječanstvo služi od davnina. Preko teorijske podloge i kriterija rad se proteže na konkretne primjere unutar automobilske industrije stavljajući fokus na primjere iz prakse jedne od najpoznatijih i najuspješnijih automobilskih kompanija današnjice, Mercedes - Benza. Komparativnom analizom te metodom dubinskoga intervjua u radu donosi se jasan zaključak kako danas kada se prodaju iskustva, a ne proizvodi, ništa ne može proći bez izvrsne marketinške komunikacije, a dio te komunikacije je marketinški alat storytelling.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija