Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1160853

Storytelling kao marketinški alat u automobilskoj industriji – studija slučaja: Mercedes Benz


Buljubašić, Iva; Vidačković, Krešimir; Ageljić, Ivana
Storytelling kao marketinški alat u automobilskoj industriji – studija slučaja: Mercedes Benz // Globalisation and Regional Identity 2020
Osijek, 2021. str. 81-97 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1160853 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Storytelling kao marketinški alat u automobilskoj industriji – studija slučaja: Mercedes Benz
(Storytelling as a marketing tool in the automotive industry - case study: Mercedes Benz)

Autori
Buljubašić, Iva ; Vidačković, Krešimir ; Ageljić, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Globalisation and Regional Identity 2020 / - Osijek, 2021, 81-97

Skup
7. međunarodni znanstveni skup Globalizacija i regionalni identitet: globalni izazovi i regionalne posebnosti

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 30.10.2020. - 31.10.2020

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
marketing, Mercedes – Benz, reklama, storytelling, YouTube
(marketing, Mercedes – Benz, ad, storytelling, YouTube)

Sažetak
Cilja rada je prikazati pojam i ulogu storytellinga u marketingu s naglaskom na automobilskoj industriji. Od teorijskog dijela koji je ključan za shvaćanje važnosti storytellinga i kako on nije pomodni novokreirani pojam bez ikakvog konkretno definiranog značenja, već alat kojim se čovječanstvo služi od davnina. Preko teorijske podloge i kriterija rad se proteže na konkretne primjere unutar automobilske industrije stavljajući fokus na primjere iz prakse jedne od najpoznatijih i najuspješnijih automobilskih kompanija današnjice, Mercedes - Benza. Komparativnom analizom te metodom dubinskoga intervjua u radu donosi se jasan zaključak kako danas kada se prodaju iskustva, a ne proizvodi, ništa ne može proći bez izvrsne marketinške komunikacije, a dio te komunikacije je marketinški alat storytelling.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Iva Buljubašić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Buljubašić, Iva; Vidačković, Krešimir; Ageljić, Ivana
Storytelling kao marketinški alat u automobilskoj industriji – studija slučaja: Mercedes Benz // Globalisation and Regional Identity 2020
Osijek, 2021. str. 81-97 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Buljubašić, I., Vidačković, K. & Ageljić, I. (2021) Storytelling kao marketinški alat u automobilskoj industriji – studija slučaja: Mercedes Benz. U: Globalisation and Regional Identity 2020.
@article{article, author = {Buljuba\v{s}i\'{c}, Iva and Vida\v{c}kovi\'{c}, Kre\v{s}imir and Agelji\'{c}, Ivana}, year = {2021}, pages = {81-97}, keywords = {marketing, Mercedes – Benz, reklama, storytelling, YouTube}, title = {Storytelling kao marketin\v{s}ki alat u automobilskoj industriji – studija slu\v{c}aja: Mercedes Benz}, keyword = {marketing, Mercedes – Benz, reklama, storytelling, YouTube}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Buljuba\v{s}i\'{c}, Iva and Vida\v{c}kovi\'{c}, Kre\v{s}imir and Agelji\'{c}, Ivana}, year = {2021}, pages = {81-97}, keywords = {marketing, Mercedes – Benz, ad, storytelling, YouTube}, title = {Storytelling as a marketing tool in the automotive industry - case study: Mercedes Benz}, keyword = {marketing, Mercedes – Benz, ad, storytelling, YouTube}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font