Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1160735

Nove paradigme učenja djece rane, predškolske i mlađe školske dobi


Somolanji Tokić, Ida
Nove paradigme učenja djece rane, predškolske i mlađe školske dobi // Državni stručni skup za stručne suradnike pedagoge u dječjim vrtićima, osnovnim i srednjim školama Republike Hrvatske "Nove paradigme u poučavanju – Kurikulum međupredmetne teme Učiti kako učiti" AZOO
online, 2021. (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, ostalo)


CROSBI ID: 1160735 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nove paradigme učenja djece rane, predškolske i mlađe školske dobi
(New learning paradigms of early, preschool and school age children)

Autori
Somolanji Tokić, Ida

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, ostalo, ostalo

Skup
Državni stručni skup za stručne suradnike pedagoge u dječjim vrtićima, osnovnim i srednjim školama Republike Hrvatske "Nove paradigme u poučavanju – Kurikulum međupredmetne teme Učiti kako učiti" AZOO

Mjesto i datum
Online, 24.11.2021. - 25.11.2021

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
konstruktivistički pristup učenju, sukonstrukcija, metakognitivne sposobnosti, projektno učenje, pedagog
(constructivist approach to learning, co-construction, metacognitive abilities, project based learning, pedagogue)

Sažetak
U izlaganju se nastojalo sumirati osnovana polazišta razumijevanja učenja djece rane, predškolske i rane školske dobi te se naglasila potreba mijenjanja i dalje prisutnog pristupa učenju kao transmisije znanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Ida Somolanji Tokić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Somolanji Tokić, Ida
Nove paradigme učenja djece rane, predškolske i mlađe školske dobi // Državni stručni skup za stručne suradnike pedagoge u dječjim vrtićima, osnovnim i srednjim školama Republike Hrvatske "Nove paradigme u poučavanju – Kurikulum međupredmetne teme Učiti kako učiti" AZOO
online, 2021. (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, ostalo)
Somolanji Tokić, I. (2021) Nove paradigme učenja djece rane, predškolske i mlađe školske dobi. U: Državni stručni skup za stručne suradnike pedagoge u dječjim vrtićima, osnovnim i srednjim školama Republike Hrvatske "Nove paradigme u poučavanju – Kurikulum međupredmetne teme Učiti kako učiti" AZOO.
@article{article, author = {Somolanji Toki\'{c}, Ida}, year = {2021}, keywords = {konstruktivisti\v{c}ki pristup u\v{c}enju, sukonstrukcija, metakognitivne sposobnosti, projektno u\v{c}enje, pedagog}, title = {Nove paradigme u\v{c}enja djece rane, pred\v{s}kolske i mla\dje \v{s}kolske dobi}, keyword = {konstruktivisti\v{c}ki pristup u\v{c}enju, sukonstrukcija, metakognitivne sposobnosti, projektno u\v{c}enje, pedagog}, publisherplace = {online} }
@article{article, author = {Somolanji Toki\'{c}, Ida}, year = {2021}, keywords = {constructivist approach to learning, co-construction, metacognitive abilities, project based learning, pedagogue}, title = {New learning paradigms of early, preschool and school age children}, keyword = {constructivist approach to learning, co-construction, metacognitive abilities, project based learning, pedagogue}, publisherplace = {online} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font