Pregled bibliografske jedinice broj: 1160735
Nove paradigme učenja djece rane, predškolske i mlađe školske dobi
Nove paradigme učenja djece rane, predškolske i mlađe školske dobi // Državni stručni skup za stručne suradnike pedagoge u dječjim vrtićima, osnovnim i srednjim školama Republike Hrvatske "Nove paradigme u poučavanju – Kurikulum međupredmetne teme Učiti kako učiti" AZOO
online, 2021. (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, ostalo)
CROSBI ID: 1160735 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nove paradigme učenja djece rane, predškolske i
mlađe školske dobi
(New learning paradigms of early, preschool and
school age children)
Autori
Somolanji Tokić, Ida
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, ostalo, ostalo
Skup
Državni stručni skup za stručne suradnike pedagoge u dječjim vrtićima, osnovnim i srednjim školama Republike Hrvatske "Nove paradigme u poučavanju – Kurikulum međupredmetne teme Učiti kako učiti" AZOO
Mjesto i datum
Online, 24.11.2021. - 25.11.2021
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
konstruktivistički pristup učenju, sukonstrukcija, metakognitivne sposobnosti, projektno učenje, pedagog
(constructivist approach to learning, co-construction, metacognitive abilities, project based learning, pedagogue)
Sažetak
U izlaganju se nastojalo sumirati osnovana polazišta razumijevanja učenja djece rane, predškolske i rane školske dobi te se naglasila potreba mijenjanja i dalje prisutnog pristupa učenju kao transmisije znanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Ida Somolanji Tokić
(autor)