Pregled bibliografske jedinice broj: 1160627
PRIMJENA KONCEPTA BIG DATA U MARKETINGU ZA UPRAVLJANJE ODNOSA SA KUPCIMA
PRIMJENA KONCEPTA BIG DATA U MARKETINGU ZA UPRAVLJANJE ODNOSA SA KUPCIMA, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski stručni studij Poslovna ekonomija, Zagreb
CROSBI ID: 1160627 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
PRIMJENA KONCEPTA BIG DATA U MARKETINGU ZA
UPRAVLJANJE ODNOSA SA KUPCIMA
(APPLICATION OF BIG DATA CONCEPT IN MARKETING FOR
CUSTOMER RELATIONS MANAGEMENT)
Autori
Šimunović, Lovre
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Preddiplomski stručni studij Poslovna ekonomija
Mjesto
Zagreb
Datum
27.10
Godina
2021
Stranica
37
Mentor
Guzovski, Marina
Neposredni voditelj
Guzovski, Marina
Ključne riječi
big data, marketing, upravljanje odnosa sa kupcima, zadovoljstvo kupaca
(big data, marketing, customer relationship management, customer satisfactio)
Sažetak
U radu se govori o konceptu velikih podataka u smislu njegove primjene u marketingu te je prikazana uporaba podataka kroz strategiju upravljanja odnosima s klijentima (CRM) koja rezultira učinkovitijim poslovanjem. Big Data i upravljanje odnosima s klijentima poslovni su koncepti koji su posljednjih godina eksplodirali u popularnosti. Svaki je pojam imao značajan utjecaj na poboljšanje i napredak u marketingu, kao i na sve ostale aspekte organizacije. CRM je kompliciran sustav poslovnih operacija koji ima cilj usmjeriti radnje, usluge ili robu tvrtke kako bi se izgradile veze s klijentima i time povećala vrijednost tvrtke fokusirajući se isključivo na potrebe i zahtjeve potrošača. S druge strane, Big Data odnosi se na prikupljanje ogromne količine podataka koji se zatim obrađuju, pohranjuju i ispravno koriste kako bi se donijele najbolje moguće odluke u pravo vrijeme.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija