Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1160627

PRIMJENA KONCEPTA BIG DATA U MARKETINGU ZA UPRAVLJANJE ODNOSA SA KUPCIMA


Šimunović, Lovre
PRIMJENA KONCEPTA BIG DATA U MARKETINGU ZA UPRAVLJANJE ODNOSA SA KUPCIMA, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski stručni studij Poslovna ekonomija, Zagreb


CROSBI ID: 1160627 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
PRIMJENA KONCEPTA BIG DATA U MARKETINGU ZA UPRAVLJANJE ODNOSA SA KUPCIMA
(APPLICATION OF BIG DATA CONCEPT IN MARKETING FOR CUSTOMER RELATIONS MANAGEMENT)

Autori
Šimunović, Lovre

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Preddiplomski stručni studij Poslovna ekonomija

Mjesto
Zagreb

Datum
27.10

Godina
2021

Stranica
37

Mentor
Guzovski, Marina

Neposredni voditelj
Guzovski, Marina

Ključne riječi
big data, marketing, upravljanje odnosa sa kupcima, zadovoljstvo kupaca
(big data, marketing, customer relationship management, customer satisfactio)

Sažetak
U radu se govori o konceptu velikih podataka u smislu njegove primjene u marketingu te je prikazana uporaba podataka kroz strategiju upravljanja odnosima s klijentima (CRM) koja rezultira učinkovitijim poslovanjem. Big Data i upravljanje odnosima s klijentima poslovni su koncepti koji su posljednjih godina eksplodirali u popularnosti. Svaki je pojam imao značajan utjecaj na poboljšanje i napredak u marketingu, kao i na sve ostale aspekte organizacije. CRM je kompliciran sustav poslovnih operacija koji ima cilj usmjeriti radnje, usluge ili robu tvrtke kako bi se izgradile veze s klijentima i time povećala vrijednost tvrtke fokusirajući se isključivo na potrebe i zahtjeve potrošača. S druge strane, Big Data odnosi se na prikupljanje ogromne količine podataka koji se zatim obrađuju, pohranjuju i ispravno koriste kako bi se donijele najbolje moguće odluke u pravo vrijeme.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Marina Guzovski (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šimunović, Lovre
PRIMJENA KONCEPTA BIG DATA U MARKETINGU ZA UPRAVLJANJE ODNOSA SA KUPCIMA, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski stručni studij Poslovna ekonomija, Zagreb
Šimunović, L. (2021) 'PRIMJENA KONCEPTA BIG DATA U MARKETINGU ZA UPRAVLJANJE ODNOSA SA KUPCIMA', diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski stručni studij Poslovna ekonomija, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}imunovi\'{c}, Lovre}, year = {2021}, pages = {37}, keywords = {big data, marketing, upravljanje odnosa sa kupcima, zadovoljstvo kupaca}, title = {PRIMJENA KONCEPTA BIG DATA U MARKETINGU ZA UPRAVLJANJE ODNOSA SA KUPCIMA}, keyword = {big data, marketing, upravljanje odnosa sa kupcima, zadovoljstvo kupaca}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}imunovi\'{c}, Lovre}, year = {2021}, pages = {37}, keywords = {big data, marketing, customer relationship management, customer satisfactio}, title = {APPLICATION OF BIG DATA CONCEPT IN MARKETING FOR CUSTOMER RELATIONS MANAGEMENT}, keyword = {big data, marketing, customer relationship management, customer satisfactio}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font