Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1160605

Kako naučiti programirati kroz razvoj računalnih igara


Porkolab, Ivan; Ružak, Domagoj
Kako naučiti programirati kroz razvoj računalnih igara // Računalne igre 2018. / Konecki, Mario ; Konecki, Mladen ; Kovačević, Andrej (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 130-134 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1160605 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kako naučiti programirati kroz razvoj računalnih igara
(How to learn programming through computer game development)

Autori
Porkolab, Ivan ; Ružak, Domagoj

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Računalne igre 2018. / Konecki, Mario ; Konecki, Mladen ; Kovačević, Andrej - Varaždin : Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2018, 130-134

Skup
Stručna konferencija Računalne igre 2018

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 19.09.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
vizualno programiranje, programiranje, igre, unity
(visual programming, programming, games, unity)

Sažetak
Moderni alati za razvoj računalnih igara omogućuju, uz tradicionalno programersko - koderski pristup, vizualni način izrade igara. To je vrlo privlačno osobama koje nemaju iskustva ili formalno obrazovanje iz programiranja, a zainteresirane su za ulazak u industriju razvoja igara. Vizualno programiranje omogućuje razvoj esencijalne programerske logike koja se nakon toga može preslikati na tradicionalno kodiranje u nekom programskom jeziku. Uz to, naknadni prelazak na standardni objektno orijentirani pristup programiranju u razvoju računalnih igara omogućuje objektivno bolje rezultate studenata u savladavanju gradiva programiranja, računalnih algoritama i struktura.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoko učilište Algebra, Zagreb

Profili:

Avatar Url Domagoj Ružak (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Porkolab, Ivan; Ružak, Domagoj
Kako naučiti programirati kroz razvoj računalnih igara // Računalne igre 2018. / Konecki, Mario ; Konecki, Mladen ; Kovačević, Andrej (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 130-134 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Porkolab, I. & Ružak, D. (2018) Kako naučiti programirati kroz razvoj računalnih igara. U: Konecki, M., Konecki, M. & Kovačević, A. (ur.)Računalne igre 2018..
@article{article, author = {Porkolab, Ivan and Ru\v{z}ak, Domagoj}, year = {2018}, pages = {130-134}, keywords = {vizualno programiranje, programiranje, igre, unity}, title = {Kako nau\v{c}iti programirati kroz razvoj ra\v{c}unalnih igara}, keyword = {vizualno programiranje, programiranje, igre, unity}, publisher = {Fakultet organizacije i informatike Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {Porkolab, Ivan and Ru\v{z}ak, Domagoj}, year = {2018}, pages = {130-134}, keywords = {visual programming, programming, games, unity}, title = {How to learn programming through computer game development}, keyword = {visual programming, programming, games, unity}, publisher = {Fakultet organizacije i informatike Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font