Pregled bibliografske jedinice broj: 1160605
Kako naučiti programirati kroz razvoj računalnih igara
Kako naučiti programirati kroz razvoj računalnih igara // Računalne igre 2018. / Konecki, Mario ; Konecki, Mladen ; Kovačević, Andrej (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 130-134 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1160605 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako naučiti programirati kroz razvoj računalnih
igara
(How to learn programming through computer game
development)
Autori
Porkolab, Ivan ; Ružak, Domagoj
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Računalne igre 2018.
/ Konecki, Mario ; Konecki, Mladen ; Kovačević, Andrej - Varaždin : Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2018, 130-134
Skup
Stručna konferencija Računalne igre 2018
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 19.09.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
vizualno programiranje, programiranje, igre, unity
(visual programming, programming, games, unity)
Sažetak
Moderni alati za razvoj računalnih igara omogućuju, uz tradicionalno programersko - koderski pristup, vizualni način izrade igara. To je vrlo privlačno osobama koje nemaju iskustva ili formalno obrazovanje iz programiranja, a zainteresirane su za ulazak u industriju razvoja igara. Vizualno programiranje omogućuje razvoj esencijalne programerske logike koja se nakon toga može preslikati na tradicionalno kodiranje u nekom programskom jeziku. Uz to, naknadni prelazak na standardni objektno orijentirani pristup programiranju u razvoju računalnih igara omogućuje objektivno bolje rezultate studenata u savladavanju gradiva programiranja, računalnih algoritama i struktura.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo