Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1160508

Efekti pandemije bolesti COVID-19 na svakodnevnicu: samoprocjene učenika u osnovnoj školi, njihovih roditelja i učitelja


Brajša-Žganec, Andreja
Efekti pandemije bolesti COVID-19 na svakodnevnicu: samoprocjene učenika u osnovnoj školi, njihovih roditelja i učitelja // 28. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Izazovi suvremenog života - kako psiholozi mogu pomoći? – sažetci priopćenja / Kalebić Maglica, Barbara ; Miletić, Irena (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2021. str. 17-17 (ostalo, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1160508 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Efekti pandemije bolesti COVID-19 na svakodnevnicu: samoprocjene učenika u osnovnoj školi, njihovih roditelja i učitelja
(The effects of the COVID-19 disease pandemic on everyday life: self-assessments of primary school students, their parents and teachers)

Autori
Brajša-Žganec, Andreja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
28. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Izazovi suvremenog života - kako psiholozi mogu pomoći? – sažetci priopćenja / Kalebić Maglica, Barbara ; Miletić, Irena - Zagreb : Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2021, 17-17

ISBN
978-953-49429-1-8

Skup
28. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Izazovi suvremenog života - kako psiholozi mogu pomoći?

Mjesto i datum
Online, 10.11.2021. - 13.11.2021

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
pandemija bolesti COVID 19 ; učenici ; roditelji ; učitelji ; samoprocjene
(pandemic disease COVID 19 ; students ; parents ; teachers ; self-assessments)

Sažetak
Sažetak simpozija: Epidemija COVID-19 proglašena je 11. ožujka 2020. pandemijom od strane Svjetske zdravstvene organizacije. Broj slučajeva zaraze i smrti svakodnevno se povećava u ponovljenim valovima prijenosa virusa. Osim povećanog zdravstvenog rizika nove društvene stvarnosti koju mnoge obitelji proživljavaju, pandemija bolesti COVID- 19 dovodi obitelji do višestrukih stresnih situacija. Pojačan je pritisak na roditelje da usklade zahtjeve osobnog života, posla i odgoja djece, uz otežani rad ili privremeno zatvaranje predškolskih odgojno obrazovnih ustanova i škola. Od početka pandemije obrazovne se usluge kreću između učionice i digitalnog obrazovanja, kao odgovor na ponovljene valove virusa. Dok se roditeljima pruža prilika da provode više vremena sa svojom djecom, internetsko obrazovanje također predstavlja izazov za djecu i roditelje. Postoji zabrinutost zbog rastućih rodnih nejednakosti, odnosno majke su izložene većem riziku da preuzmu povećan broj zadataka u vezi s njegom i brigom o djeci, kućanskim poslovima i školovanjem od kuće a istovremeno provode više vremena u radu od kuće te su općenito izložene većem riziku od otpuštanja s posla. Podrška djeci, roditeljima i učiteljima u ovim okolnostima posebno je složena a ovisi o sposobnost obitelji da uravnoteži stabilnost i fleksibilnost u promjenjivim okolnostima te da djeca, roditelji i učitelji izdrže pa čak i napreduje u ovim novim okolnostima. U ovom simpoziju prikazat će se rezultati prvog vala istraživanja o efektima pandemije bolesti COVID-19 na svakodnevnicu djece, roditelja i učitelja. Rezultati procjena djece, majki, očeva i učitelja koji će se prikazati u ovom simpoziju prikupljeni su u sklopu projekta „Dobrobit djeteta u kontekstu obitelji“ CHILD-WELL financiranog od Hrvatske zaklade za znanost. U prvom izlaganju govorit će se o tome što kažu djeca o efektima pandemije. Prikazat će se rezultati dječjih samoprocjena utjecaja pandemije bolesti COVID-19 na njihovu svakodnevicu. U drugom izlaganju govorit će se o samoprocjenama roditelja osnovnoškolske djece o utjecaju pandemije bolesti COVID-19 na njihovu svakodnevnicu. U trećem izlaganju prikazat će se rezultati dječjih samoprocjena pogoršanja života u kontekstu roditeljske brige i oboljenja od bolesti COVID-19. Zadnje izlaganje biti će posvećeno samoprocjenama osnovnoškolskih učitelja/ica o utjecaju pandemije bolesti COVID-19 na svakodnevni život i rad.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
IP-2019-04-6198 - Dobrobit djeteta u kontekstu obitelji (CHILD-WELL) (Brajša-Žganec, Andreja, HRZZ - 2019-04) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb

Profili:

Avatar Url Andreja Brajša-Žganec (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

konferencija2021.psihologija.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Brajša-Žganec, Andreja
Efekti pandemije bolesti COVID-19 na svakodnevnicu: samoprocjene učenika u osnovnoj školi, njihovih roditelja i učitelja // 28. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Izazovi suvremenog života - kako psiholozi mogu pomoći? – sažetci priopćenja / Kalebić Maglica, Barbara ; Miletić, Irena (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2021. str. 17-17 (ostalo, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Brajša-Žganec, A. (2021) Efekti pandemije bolesti COVID-19 na svakodnevnicu: samoprocjene učenika u osnovnoj školi, njihovih roditelja i učitelja. U: Kalebić Maglica, B. & Miletić, I. (ur.)28. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Izazovi suvremenog života - kako psiholozi mogu pomoći? – sažetci priopćenja.
@article{article, author = {Braj\v{s}a-\v{Z}ganec, Andreja}, year = {2021}, pages = {17-17}, keywords = {pandemija bolesti COVID 19, u\v{c}enici, roditelji, u\v{c}itelji, samoprocjene}, isbn = {978-953-49429-1-8}, title = {Efekti pandemije bolesti COVID-19 na svakodnevnicu: samoprocjene u\v{c}enika u osnovnoj \v{s}koli, njihovih roditelja i u\v{c}itelja}, keyword = {pandemija bolesti COVID 19, u\v{c}enici, roditelji, u\v{c}itelji, samoprocjene}, publisher = {Hrvatsko psiholo\v{s}ko dru\v{s}tvo (HPD)}, publisherplace = {online} }
@article{article, author = {Braj\v{s}a-\v{Z}ganec, Andreja}, year = {2021}, pages = {17-17}, keywords = {pandemic disease COVID 19, students, parents, teachers, self-assessments}, isbn = {978-953-49429-1-8}, title = {The effects of the COVID-19 disease pandemic on everyday life: self-assessments of primary school students, their parents and teachers}, keyword = {pandemic disease COVID 19, students, parents, teachers, self-assessments}, publisher = {Hrvatsko psiholo\v{s}ko dru\v{s}tvo (HPD)}, publisherplace = {online} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font