Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1160404

Segmentacija, odabir ciljnih tržišta i pozicioniranje


Pavičić, Jurica; Fudurić, Morana
Segmentacija, odabir ciljnih tržišta i pozicioniranje // Osnove marketinga / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 207-240


CROSBI ID: 1160404 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Segmentacija, odabir ciljnih tržišta i pozicioniranje
(Segmentation, targeting, and positioning)

Autori
Pavičić, Jurica ; Fudurić, Morana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Osnove marketinga

Urednik/ci
Vranešević, Tihomir

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2021

Raspon stranica
207-240

ISBN
978-953-346-164-9

Ključne riječi
segmentacija ; targetiranje ; pozicioniranje
(segmentation ; targeting ; positioning)

Sažetak
Proces segmentacije, odabira ciljnih tržišta (targetiranje) i pozicioniranja (STP) jedan je od najvažnijih koncepata u marketingu koji omogućuje stvaranje i primjenu uspješnog, ciljano usmjerenog, marketinškog programa poduzeća (Prikaz 1). U tom se procesu: (1) ukupno tržište dijeli prema unaprijed definiranim kriterijima, (2) izabiru se atraktivni, te zanemaruju neatraktivni segmenti, (3) kod atraktivnih segmenata nastoji stvoriti povoljna pozicija poduzeća (proizvoda ili usluge) u svijesti potrošača. U ovom poglavlju se detaljnije predstavlja STP proces kroz njegove faze: proces i kriterije segmentacije, pristupe odabiru ciljnog tržišta te pozicioniranje

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Morana Fudurić (autor)

Avatar Url Jurica Pavičić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pavičić, Jurica; Fudurić, Morana
Segmentacija, odabir ciljnih tržišta i pozicioniranje // Osnove marketinga / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 207-240
Pavičić, J. & Fudurić, M. (2021) Segmentacija, odabir ciljnih tržišta i pozicioniranje. U: Vranešević, T. (ur.) Osnove marketinga. Zagreb, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. 207-240.
@inbook{inbook, author = {Pavi\v{c}i\'{c}, Jurica and Fuduri\'{c}, Morana}, editor = {Vrane\v{s}evi\'{c}, T.}, year = {2021}, pages = {207-240}, keywords = {segmentacija, targetiranje, pozicioniranje}, isbn = {978-953-346-164-9}, title = {Segmentacija, odabir ciljnih tr\v{z}i\v{s}ta i pozicioniranje}, keyword = {segmentacija, targetiranje, pozicioniranje}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Pavi\v{c}i\'{c}, Jurica and Fuduri\'{c}, Morana}, editor = {Vrane\v{s}evi\'{c}, T.}, year = {2021}, pages = {207-240}, keywords = {segmentation, targeting, positioning}, isbn = {978-953-346-164-9}, title = {Segmentation, targeting, and positioning}, keyword = {segmentation, targeting, positioning}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font