Pregled bibliografske jedinice broj: 1160404
Segmentacija, odabir ciljnih tržišta i pozicioniranje
Segmentacija, odabir ciljnih tržišta i pozicioniranje // Osnove marketinga / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 207-240
CROSBI ID: 1160404 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Segmentacija, odabir ciljnih tržišta i
pozicioniranje
(Segmentation, targeting, and positioning)
Autori
Pavičić, Jurica ; Fudurić, Morana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Osnove marketinga
Urednik/ci
Vranešević, Tihomir
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2021
Raspon stranica
207-240
ISBN
978-953-346-164-9
Ključne riječi
segmentacija ; targetiranje ; pozicioniranje
(segmentation ; targeting ; positioning)
Sažetak
Proces segmentacije, odabira ciljnih tržišta (targetiranje) i pozicioniranja (STP) jedan je od najvažnijih koncepata u marketingu koji omogućuje stvaranje i primjenu uspješnog, ciljano usmjerenog, marketinškog programa poduzeća (Prikaz 1). U tom se procesu: (1) ukupno tržište dijeli prema unaprijed definiranim kriterijima, (2) izabiru se atraktivni, te zanemaruju neatraktivni segmenti, (3) kod atraktivnih segmenata nastoji stvoriti povoljna pozicija poduzeća (proizvoda ili usluge) u svijesti potrošača. U ovom poglavlju se detaljnije predstavlja STP proces kroz njegove faze: proces i kriterije segmentacije, pristupe odabiru ciljnog tržišta te pozicioniranje
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb