Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1159857

Dalcroze i Orff: komparacija glazbeno-pedagoških pristupa


Sarapa; Silvija
Dalcroze i Orff: komparacija glazbeno-pedagoških pristupa, 2017., diplomski rad, diplomski, Muzika akademija Sveučilišta u Zagrebu / Odsjek za glazbenu pedagogiju, Zagreb


CROSBI ID: 1159857 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dalcroze i Orff: komparacija glazbeno-pedagoških pristupa
(Naslov nije preveden na engleski jezik)

Autori
Sarapa ; Silvija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Muzika akademija Sveučilišta u Zagrebu / Odsjek za glazbenu pedagogiju

Mjesto
Zagreb

Datum
13.07

Godina
2017

Stranica
57

Mentor
Bukvić, Dalibor ; Čorić, Ana

Ključne riječi
Carl Orff ; Emile Jaques-Dalcroze ; euritmija ; glazbena pedagogija ; holistički pristup ; Orff-Schulwerk
(Carl Orff ; Emile Jaques-Dalcroze ; eurhytmis ; holistic approach ; music education ; Orff-Schulwerk)

Sažetak
Émile Jaques-Dalcroze i Carl Orff ugledni su glazbeni pedagozi dvadesetog stoljeća. Svojim su sveobuhvatnim glazbenim i pedagoškim radom uvelike utjecali na učitelje diljem svijeta koji i danas u nastavi primjenjuju njihova glazbeno-pedagoška načela. U radu su prikazani život i djelo skladatelja Émilea Jaques-Dalcrozea i Carla Orffa te njihovi glazbeno-pedagoški pristupi Euritmija i Orff-Schulwerk. Pored komparacije dvaju glazbeno- pedagoških pravaca, dani su i primjeri iz prakse koji kombiniraju Dalcrozeov i Orffov pristup u nastavi s djecom predškolske i školske dobi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Muzička akademija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ana Čorić (mentor)

Avatar Url Dalibor Bukvić (mentor)

Avatar Url Silvija Altaras-Penda (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

zir.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Sarapa; Silvija
Dalcroze i Orff: komparacija glazbeno-pedagoških pristupa, 2017., diplomski rad, diplomski, Muzika akademija Sveučilišta u Zagrebu / Odsjek za glazbenu pedagogiju, Zagreb
Sarapa & Silvija (2017) 'Dalcroze i Orff: komparacija glazbeno-pedagoških pristupa', diplomski rad, diplomski, Muzika akademija Sveučilišta u Zagrebu / Odsjek za glazbenu pedagogiju, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, year = {2017}, pages = {57}, keywords = {Carl Orff, Emile Jaques-Dalcroze, euritmija, glazbena pedagogija, holisti\v{c}ki pristup, Orff-Schulwerk}, title = {Dalcroze i Orff: komparacija glazbeno-pedago\v{s}kih pristupa}, keyword = {Carl Orff, Emile Jaques-Dalcroze, euritmija, glazbena pedagogija, holisti\v{c}ki pristup, Orff-Schulwerk}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, year = {2017}, pages = {57}, keywords = {Carl Orff, Emile Jaques-Dalcroze, eurhytmis, holistic approach, music education, Orff-Schulwerk}, title = {naslov nije preveden na engleski jezik}, keyword = {Carl Orff, Emile Jaques-Dalcroze, eurhytmis, holistic approach, music education, Orff-Schulwerk}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font