Pregled bibliografske jedinice broj: 1159857
Dalcroze i Orff: komparacija glazbeno-pedagoških pristupa
Dalcroze i Orff: komparacija glazbeno-pedagoških pristupa, 2017., diplomski rad, diplomski, Muzika akademija Sveučilišta u Zagrebu / Odsjek za glazbenu pedagogiju, Zagreb
CROSBI ID: 1159857 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dalcroze i Orff: komparacija glazbeno-pedagoških
pristupa
(Naslov nije preveden na engleski jezik)
Autori
Sarapa ; Silvija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Muzika akademija Sveučilišta u Zagrebu / Odsjek za glazbenu pedagogiju
Mjesto
Zagreb
Datum
13.07
Godina
2017
Stranica
57
Mentor
Bukvić, Dalibor ; Čorić, Ana
Ključne riječi
Carl Orff ; Emile Jaques-Dalcroze ; euritmija ; glazbena pedagogija ; holistički pristup ; Orff-Schulwerk
(Carl Orff ; Emile Jaques-Dalcroze ; eurhytmis ; holistic approach ; music education ; Orff-Schulwerk)
Sažetak
Émile Jaques-Dalcroze i Carl Orff ugledni su glazbeni pedagozi dvadesetog stoljeća. Svojim su sveobuhvatnim glazbenim i pedagoškim radom uvelike utjecali na učitelje diljem svijeta koji i danas u nastavi primjenjuju njihova glazbeno-pedagoška načela. U radu su prikazani život i djelo skladatelja Émilea Jaques-Dalcrozea i Carla Orffa te njihovi glazbeno-pedagoški pristupi Euritmija i Orff-Schulwerk. Pored komparacije dvaju glazbeno- pedagoških pravaca, dani su i primjeri iz prakse koji kombiniraju Dalcrozeov i Orffov pristup u nastavi s djecom predškolske i školske dobi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Muzička akademija, Zagreb