Pregled bibliografske jedinice broj: 1159722
Mogućnosti primjene Orffovog instrumentarija u hrvatskoj glazbeno-pedagoškoj praksi
Mogućnosti primjene Orffovog instrumentarija u hrvatskoj glazbeno-pedagoškoj praksi, 2017., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija Sveučilišta u Zagrebu / Odsjek za glazbenu pedagogiju, Zagreb
CROSBI ID: 1159722 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogućnosti primjene Orffovog instrumentarija u
hrvatskoj glazbeno-pedagoškoj praksi
((naslov rada službeno nije preveden na engleski
jezik))
Autori
Janja Franjković
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Muzička akademija Sveučilišta u Zagrebu / Odsjek za glazbenu pedagogiju
Mjesto
Zagreb
Datum
17.02
Godina
2017
Stranica
51
Mentor
Uhlik, Tomislav ; Čorić, Ana
Ključne riječi
glazbena pedagogija ; muzikoterapija ; nastava glazbe ; Orffov instrumentarij ; Orff-Schulwerk
(music education ; music therapy ; Orff instruments ; Orff approach)
Sažetak
Sredinom 20. stoljeća njemački skladatelj i pedagog Carl Orff osmislio je jedinstveni pristup poučavanja glazbe namijenjen djeci koji se naziva Orff-Schulwerk. Riječ je o modelu aktivnog muziciranja utemeljenom na ideji elementarne glazbe koja objedinjuje glazbu, govor i pokret s instrumentima koji su njegov sastavni dio. Ovaj se rad bavi raznim mogućnostima primjene Orffovog pristupa u hrvatskoj glazbenopedagoškoj praksi. U njemu se navode temeljne karakteristike pristupa, s naglaskom na glazbala iz Orffovog instrumentarija, i opisuje njegova primjena na nekoliko praktičnih primjera iz područja glazbene pedagogije i muzikoterapije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Muzička akademija, Zagreb