Pregled bibliografske jedinice broj: 1159395
Načelo zavičajnosti u nastavi Hrvatskoga jezika na primjeru Osnovne škole Vladimira Nazora Pazin
Načelo zavičajnosti u nastavi Hrvatskoga jezika na primjeru Osnovne škole Vladimira Nazora Pazin, 2021., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1159395 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Načelo zavičajnosti u nastavi Hrvatskoga jezika na
primjeru Osnovne škole Vladimira Nazora Pazin
(The Principle of Regional Identity in Croatian
Language Teaching based on the Vladimir Nazor
Elementary School)
Autori
Špoljarić, Roberta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
28.09
Godina
2021
Stranica
124
Mentor
Visinko, Karol ; Vranić, Silvana
Ključne riječi
načelo zavičajnosti, nastava Hrvatskoga jezika, zavičajni govori, zavičajnost, tradicija
(The principle of regional identity, Croatian language teaching, regional language, tradition)
Sažetak
U radu se proučava i istražuje načelo zavičajnosti u nastavi Hrvatskoga jezika. Srž rada čini provedeno istraživanje načela zavičajnosti na primjeru Osnovne škole Vladimira Nazora Pazin. U istraživanju su sudjelovale ukupno 34 učiteljice razredne i predmetne nastave Hrvatskoga jezika iz Osnovne škole Vladimira Nazora Pazin (Matične škole Pazin i njezinih Područnih škola). Cilj je istraživanja utvrđivanje jezične prakse, stavova te procjene učitelja u poveznici s načelom zavičajnosti kako bi se osvijestila važnost razvijanja i njegovanja načela zavičajnosti, nužnost pridavanja veće pozornosti promicanju načela zavičajnosti i motiviranju učenika u svrhu razvijanja interesa za zavičajne
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka