Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1158828

Izazovi poučavanja tradicijske glazbe u suvremenom kurikulumu


Škojo, Tihana; Sesar, Marko
Izazovi poučavanja tradicijske glazbe u suvremenom kurikulumu // 9. međunarodni znanstveno-stručni skup „Iz istarske glazbene riznice“
Novigrad, Hrvatska, 2021. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1158828 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izazovi poučavanja tradicijske glazbe u suvremenom kurikulumu
(Challenges of Teaching Traditional Music in Contemporary Curriculum)

Autori
Škojo, Tihana ; Sesar, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Skup
9. međunarodni znanstveno-stručni skup „Iz istarske glazbene riznice“

Mjesto i datum
Novigrad, Hrvatska, 19.11.2021. - 20.11.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
tradicijska glazba, nastava glazbene kulture, nastavne strategije
(traditional music, curriculum, music education, teaching strategies)

Sažetak
Budući da tradicijska glazba, kao dio nacionalne kulture, osim u okvirima kulturno-umjetničkih društava najčešće nije sastavni dio života suvremenog pojedinca, nastava glazbene kulture zauzima važno mjesto gdje će se učenici upoznati s glazbenim i kulturnim tradicijskim stvaralaštvom. U nastavi glazbene kulture, sadržajno je upoznavanje tradicijske glazbe prvotno određen načelom zavičajnosti, da bi se potom proširio po različitim regijama Republike Hrvatske. Na ovaj način je osim iskazane posebnosti hrvatske tradicijske glazbe i kulture, koja u geografsko malom području obiluje bogatom glazbenom i kulturnom tradicijom. S obzirom na sadržajnu kompleksnost, ali i usmjerenosti afektivnih ishoda učenja, koji se kreću od izgradnje i baštinjenja kulturnog, lokalnog i nacionalnog identiteta kod učenika, pa sve do izgradnje interkulturalnih kompetencija, u radu aktualiziramo inventivne nastavne strategije pomoću kojih se tradicijska glazba na uspješan način može približiti preferencijama nove generacije učenika te uskladiti s potrebama suvremenog obrazovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Profili:

Avatar Url Tihana Škojo (autor)

Avatar Url Marko Sesar (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Škojo, Tihana; Sesar, Marko
Izazovi poučavanja tradicijske glazbe u suvremenom kurikulumu // 9. međunarodni znanstveno-stručni skup „Iz istarske glazbene riznice“
Novigrad, Hrvatska, 2021. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
Škojo, T. & Sesar, M. (2021) Izazovi poučavanja tradicijske glazbe u suvremenom kurikulumu. U: 9. međunarodni znanstveno-stručni skup „Iz istarske glazbene riznice“.
@article{article, author = {\v{S}kojo, Tihana and Sesar, Marko}, year = {2021}, keywords = {tradicijska glazba, nastava glazbene kulture, nastavne strategije}, title = {Izazovi pou\v{c}avanja tradicijske glazbe u suvremenom kurikulumu}, keyword = {tradicijska glazba, nastava glazbene kulture, nastavne strategije}, publisherplace = {Novigrad, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}kojo, Tihana and Sesar, Marko}, year = {2021}, keywords = {traditional music, curriculum, music education, teaching strategies}, title = {Challenges of Teaching Traditional Music in Contemporary Curriculum}, keyword = {traditional music, curriculum, music education, teaching strategies}, publisherplace = {Novigrad, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font