Pregled bibliografske jedinice broj: 1158685
Odgoj kao izazov i ponuda smisla – povijest, perspektive i logoterapija
Odgoj kao izazov i ponuda smisla – povijest, perspektive i logoterapija // Napredak : Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju, 161 (2020), 3 - 4; 391-410 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1158685 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odgoj kao izazov i ponuda smisla – povijest,
perspektive i logoterapija
(Upbringing as a challenge and an offer of meaning –
history, perspectives and logotherapy)
Autori
Plaza Leutar, Mara
Izvornik
Napredak : Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju (1330-0059) 161
(2020), 3 - 4;
391-410
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
„logoterapijski odgoj“, odgoj, odgoj za smisao, škola, vrijednosti
(education, education for meaning, “logotherapeutic education”, school, values)
Sažetak
U ovom radu promišlja se o odgoju kao temeljnom pojmu pedagoške djelatnost, o vrijednostima i odgojnoj dimenziji škole. Propituje se mogućnost „logoterapijskog odgoja“ kao nove ponude pedagoškom promišljanju i djelovanju u odgojno-obrazovnom sustavu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Social Science Premium Collection
- Sociological Abstracts
- Sociology Collection
- Hrčak
- ERIH Plus
- Ebsco Education Source
- T&F Educational Research Abstracts Online