Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1158631

Teacher Education Students’ Self-Assessment of Their Social Competencies in The Context of Sustainable Development


Ćurić, Antonia
Teacher Education Students’ Self-Assessment of Their Social Competencies in The Context of Sustainable Development // Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 70 (2021), 2; 221-244 (recenziran, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1158631 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Teacher Education Students’ Self-Assessment of Their Social Competencies in The Context of Sustainable Development

Autori
Ćurić, Antonia

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu (0037-654X) 70 (2021), 2; 221-244

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
attitudes, social competencies, students, sustainable development, teachers

Sažetak
Socijalna kompetentnost važan je ishod odgoja i obrazovanja za održivi razvoj jer se procesima socijalnog učenja pridonosi stvarnim promjenama. Održivi razvoj označava razvojne procese koji kombiniraju ekonomsku i socijalnu dobrobit i učinkovitost s ekološkom otpornošću i zdravljem, kako ovdje i sada, tako i drugdje, i u budućnosti. Cilj istraživanja bio je ispitati studentsku samoprocjenu socijalne kompetentnosti. U istraživanju je sudjelovalo 127 studenata Učiteljskog fakulteta u Rijeci. Konstruirana je i validirana Skala samoprocjene socijalnih kompetencija u kontekstu održivog razvoja. Analizom skale utvrđena su tri faktora – Usmjerenost na cilj, Samoizražavanje i Globalne kompetencije. Rezultati istraživanja ukazuju na zadovoljavajuću primjenjivost konstruiranih skala, ali kako je riječ o preliminarnom istraživanju, ove zaključke iznosimo s oprezom. Utvrđena je umjerena do visoka samoprocjena studentskih socijalnih kompetencija. Iako rezultati nisu zabrinjavajući, ukazuju na potrebu obogaćivanja interpersonalnih vještina budućih učitelja kako bi njihova sigurnost u vlastitu izvedbu bila veća.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Projekti:
--uniri-pr-drustv-19-19 - Povezanost s prirodom, organizacija slobodnog vremena učenika rane školske dobi i digitalne tehnologije (PROVIDIT) (Anđić, Dunja) ( CroRIS)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi.org

Citiraj ovu publikaciju:

Ćurić, Antonia
Teacher Education Students’ Self-Assessment of Their Social Competencies in The Context of Sustainable Development // Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 70 (2021), 2; 221-244 (recenziran, članak, znanstveni)
Ćurić, A. (2021) Teacher Education Students’ Self-Assessment of Their Social Competencies in The Context of Sustainable Development. Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 70 (2), 221-244.
@article{article, author = {\'{C}uri\'{c}, Antonia}, year = {2021}, pages = {221-244}, keywords = {attitudes, social competencies, students, sustainable development, teachers}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedagogijsku teoriju i praksu}, volume = {70}, number = {2}, issn = {0037-654X}, title = {Teacher Education Students’ Self-Assessment of Their Social Competencies in The Context of Sustainable Development}, keyword = {attitudes, social competencies, students, sustainable development, teachers} }
@article{article, author = {\'{C}uri\'{c}, Antonia}, year = {2021}, pages = {221-244}, keywords = {attitudes, social competencies, students, sustainable development, teachers}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedagogijsku teoriju i praksu}, volume = {70}, number = {2}, issn = {0037-654X}, title = {Teacher Education Students’ Self-Assessment of Their Social Competencies in The Context of Sustainable Development}, keyword = {attitudes, social competencies, students, sustainable development, teachers} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font