Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1158555

NLP i modaliteti učenja u nastavi engleskog jezika


Klanjčić, Martina; Ozorlić Dominić, Renata
NLP i modaliteti učenja u nastavi engleskog jezika // Zbornik radova Centra za strane jezike, 1 (2009), 97-105 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1158555 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
NLP i modaliteti učenja u nastavi engleskog jezika
(NLP and learning modalities in English language teaching)

Autori
Klanjčić, Martina ; Ozorlić Dominić, Renata

Izvornik
Zbornik radova Centra za strane jezike (1847-2966) 1 (2009); 97-105

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
NLP ; modaliteti učenja ; vizualni modalitet ; auditivni modalitet ; kinestetički modalitet
(NLP ; learning modalities ; visual modality ; auditive modality ; kinesthetic modality)

Sažetak
U radu je objašnjeno značenje različitih modaliteta učenja u nastavi, s naglaskom na nastavu engleskog jezika. Kako se pojam modaliteta učenja spominje kao sastavni dio neuro- lingvističkog programiranja (kraćim nazivom NLP), izložen je kratak pregled njihova nastanka i razvitka. Među modalitetima učenja koji se baziraju na raznim osjetilima, razlikujemo tri dominantna modaliteta - vizualni, auditivni i kinestetički, pa su potanje opisane upravo njihove značajke i kako se one očituju u učenika, a također aktivnosti i metode koje učiteljima mogu pomoći u prepoznavanju dominantnog modela u svojih učenika. Na kraju rada navedene su razne aktivnosti koje se mogu primijeniti u nastavi engleskog jezika, a koje se baziraju na pristupu prezentacije gradiva preko određena modaliteta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zdravstveno veleučilište, Zagreb

Profili:

Avatar Url Martina Klanjčić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Klanjčić, Martina; Ozorlić Dominić, Renata
NLP i modaliteti učenja u nastavi engleskog jezika // Zbornik radova Centra za strane jezike, 1 (2009), 97-105 (domaća recenzija, članak, stručni)
Klanjčić, M. & Ozorlić Dominić, R. (2009) NLP i modaliteti učenja u nastavi engleskog jezika. Zbornik radova Centra za strane jezike, 1, 97-105.
@article{article, author = {Klanj\v{c}i\'{c}, Martina and Ozorli\'{c} Domini\'{c}, Renata}, year = {2009}, pages = {97-105}, keywords = {NLP, modaliteti u\v{c}enja, vizualni modalitet, auditivni modalitet, kinesteti\v{c}ki modalitet}, journal = {Zbornik radova Centra za strane jezike}, volume = {1}, issn = {1847-2966}, title = {NLP i modaliteti u\v{c}enja u nastavi engleskog jezika}, keyword = {NLP, modaliteti u\v{c}enja, vizualni modalitet, auditivni modalitet, kinesteti\v{c}ki modalitet} }
@article{article, author = {Klanj\v{c}i\'{c}, Martina and Ozorli\'{c} Domini\'{c}, Renata}, year = {2009}, pages = {97-105}, keywords = {NLP, learning modalities, visual modality, auditive modality, kinesthetic modality}, journal = {Zbornik radova Centra za strane jezike}, volume = {1}, issn = {1847-2966}, title = {NLP and learning modalities in English language teaching}, keyword = {NLP, learning modalities, visual modality, auditive modality, kinesthetic modality} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font