Pregled bibliografske jedinice broj: 1158555
NLP i modaliteti učenja u nastavi engleskog jezika
NLP i modaliteti učenja u nastavi engleskog jezika // Zbornik radova Centra za strane jezike, 1 (2009), 97-105 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1158555 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
NLP i modaliteti učenja u nastavi engleskog jezika
(NLP and learning modalities in English language
teaching)
Autori
Klanjčić, Martina ; Ozorlić Dominić, Renata
Izvornik
Zbornik radova Centra za strane jezike (1847-2966) 1
(2009);
97-105
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
NLP ; modaliteti učenja ; vizualni modalitet ; auditivni modalitet ; kinestetički modalitet
(NLP ; learning modalities ; visual modality ; auditive modality ; kinesthetic modality)
Sažetak
U radu je objašnjeno značenje različitih modaliteta učenja u nastavi, s naglaskom na nastavu engleskog jezika. Kako se pojam modaliteta učenja spominje kao sastavni dio neuro- lingvističkog programiranja (kraćim nazivom NLP), izložen je kratak pregled njihova nastanka i razvitka. Među modalitetima učenja koji se baziraju na raznim osjetilima, razlikujemo tri dominantna modaliteta - vizualni, auditivni i kinestetički, pa su potanje opisane upravo njihove značajke i kako se one očituju u učenika, a također aktivnosti i metode koje učiteljima mogu pomoći u prepoznavanju dominantnog modela u svojih učenika. Na kraju rada navedene su razne aktivnosti koje se mogu primijeniti u nastavi engleskog jezika, a koje se baziraju na pristupu prezentacije gradiva preko određena modaliteta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija