Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1158064

Koncepti i modeli informacijskog obrazovanja kao podloga izgradnje i razvoja društva znanja u Republici Hrvatskoj


Goran, Radoš
Koncepti i modeli informacijskog obrazovanja kao podloga izgradnje i razvoja društva znanja u Republici Hrvatskoj, 2019., doktorska disertacija, Travnik


CROSBI ID: 1158064 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Koncepti i modeli informacijskog obrazovanja kao podloga izgradnje i razvoja društva znanja u Republici Hrvatskoj
(Concepts and models of information education as a basis for building and developing a knowledge society in the Republic of Croatia)

Autori
Goran, Radoš

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Mjesto
Travnik

Datum
26.09

Godina
2019

Stranica
297

Mentor
Kandžija, Vinko

Ključne riječi
cjeloživotno obrazovanje ; cjeloživotno učenje ; društvo znanja ; kompetentnost ; komunikacija ; informacijska pismenost ; informacija ; informacijsko društvo ; informacijsko obrazovanje ; informacijska pismenost ; informacija ; informacijsko društvo ; informatičko obrazovanje ; informatička pismenost ; informacijsko i komunikacijsko obrazovanje ; moderli informacijskog obrazovanja ; obrzaovanje ; učenje na daljinu ; znanje
(wholelife education ; lifelong learning ; knowledge society ; competence ; communication ; information literacy ; information ; information society ; information education ; information literacy ; information ; information society ; information education ; computer literacy ; information and communication education ; information education models ; education ; distance learning ; knowledge)

Sažetak
Autor je objavio sintezu mogućih modela informacijskoga obrazovanja kao hrvatskoga obrazovnoga odgovora na temeljna obilježja i zahtjeve informacijsko – digitalnoga doba kojega determinira globalizacija i umrežavanje, te gospodarstvo utemeljeno na brzoj pribavi podataka i informacija u svrhu dosizanja društva znanja, ali i zastarijevanju informacija i znanja koje su netom prije bili relevantni za postizanje korisnoga znanja kao temelja za optimalno odlučivanje u korist prosperiteta hrvatskoga društva i države.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Goran Radoš (autor)

Avatar Url Vinko Kandžija (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Goran, Radoš
Koncepti i modeli informacijskog obrazovanja kao podloga izgradnje i razvoja društva znanja u Republici Hrvatskoj, 2019., doktorska disertacija, Travnik
Goran, R. (2019) 'Koncepti i modeli informacijskog obrazovanja kao podloga izgradnje i razvoja društva znanja u Republici Hrvatskoj', doktorska disertacija, Travnik.
@phdthesis{phdthesis, author = {Goran, Rado\v{s}}, year = {2019}, pages = {297}, keywords = {cjelo\v{z}ivotno obrazovanje, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, dru\v{s}tvo znanja, kompetentnost, komunikacija, informacijska pismenost, informacija, informacijsko dru\v{s}tvo, informacijsko obrazovanje, informacijska pismenost, informacija, informacijsko dru\v{s}tvo, informati\v{c}ko obrazovanje, informati\v{c}ka pismenost, informacijsko i komunikacijsko obrazovanje, moderli informacijskog obrazovanja, obrzaovanje, u\v{c}enje na daljinu, znanje}, title = {Koncepti i modeli informacijskog obrazovanja kao podloga izgradnje i razvoja dru\v{s}tva znanja u Republici Hrvatskoj}, keyword = {cjelo\v{z}ivotno obrazovanje, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, dru\v{s}tvo znanja, kompetentnost, komunikacija, informacijska pismenost, informacija, informacijsko dru\v{s}tvo, informacijsko obrazovanje, informacijska pismenost, informacija, informacijsko dru\v{s}tvo, informati\v{c}ko obrazovanje, informati\v{c}ka pismenost, informacijsko i komunikacijsko obrazovanje, moderli informacijskog obrazovanja, obrzaovanje, u\v{c}enje na daljinu, znanje}, publisherplace = {Travnik} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Goran, Rado\v{s}}, year = {2019}, pages = {297}, keywords = {wholelife education, lifelong learning, knowledge society, competence, communication, information literacy, information, information society, information education, information literacy, information, information society, information education, computer literacy, information and communication education, information education models, education, distance learning, knowledge}, title = {Concepts and models of information education as a basis for building and developing a knowledge society in the Republic of Croatia}, keyword = {wholelife education, lifelong learning, knowledge society, competence, communication, information literacy, information, information society, information education, information literacy, information, information society, information education, computer literacy, information and communication education, information education models, education, distance learning, knowledge}, publisherplace = {Travnik} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font