Pregled bibliografske jedinice broj: 1158064
Koncepti i modeli informacijskog obrazovanja kao podloga izgradnje i razvoja društva znanja u Republici Hrvatskoj
Koncepti i modeli informacijskog obrazovanja kao podloga izgradnje i razvoja društva znanja u Republici Hrvatskoj, 2019., doktorska disertacija, Travnik
CROSBI ID: 1158064 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Koncepti i modeli informacijskog obrazovanja kao podloga izgradnje i razvoja društva znanja u Republici Hrvatskoj
(Concepts and models of information education as a basis for building and developing a knowledge society in the Republic of Croatia)
Autori
Goran, Radoš
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Mjesto
Travnik
Datum
26.09
Godina
2019
Stranica
297
Mentor
Kandžija, Vinko
Ključne riječi
cjeloživotno obrazovanje ; cjeloživotno učenje ; društvo znanja ; kompetentnost ; komunikacija ; informacijska pismenost ; informacija ; informacijsko društvo ; informacijsko obrazovanje ; informacijska pismenost ; informacija ; informacijsko društvo ; informatičko obrazovanje ; informatička pismenost ; informacijsko i komunikacijsko obrazovanje ; moderli informacijskog obrazovanja ; obrzaovanje ; učenje na daljinu ; znanje
(wholelife education ; lifelong learning ; knowledge society ; competence ; communication ; information literacy ; information ; information society ; information education ; information literacy ; information ; information society ; information education ; computer literacy ; information and communication education ; information education models ; education ; distance learning ; knowledge)
Sažetak
Autor je objavio sintezu mogućih modela informacijskoga obrazovanja kao hrvatskoga obrazovnoga odgovora na temeljna obilježja i zahtjeve informacijsko – digitalnoga doba kojega determinira globalizacija i umrežavanje, te gospodarstvo utemeljeno na brzoj pribavi podataka i informacija u svrhu dosizanja društva znanja, ali i zastarijevanju informacija i znanja koje su netom prije bili relevantni za postizanje korisnoga znanja kao temelja za optimalno odlučivanje u korist prosperiteta hrvatskoga društva i države.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)