Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1157812

Primjena proširene stvarnosti u kontekstu interaktivnog e-učenja


Subašić, Azra
Primjena proširene stvarnosti u kontekstu interaktivnog e-učenja, 2021., diplomski rad, diplomski, Tehnički fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 1157812 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena proširene stvarnosti u kontekstu interaktivnog e-učenja
(The Application of Augmented Reality in the Context of Interactive e-Learning)

Autori
Subašić, Azra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Tehnički fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
17.11

Godina
2021

Stranica
80

Mentor
Ljubić, Sandi

Ključne riječi
proširena stvarnost (AR) ; edukacija ; AR Foundation ; Model prihvaćanja tehnologije (TAM)
(Augmented Reality (AR) ; education ; AR Foundation ; Technology Acceptance Model (TAM))

Sažetak
U ovome radu predstavljena je tehnologija proširene stvarnosti (AR), od osnovne definicije i klasifikacije, preko povijesti razvoja i primjene, sve do pregleda sklopovlja i programske potpore koji zajedno čine ovu tehnologiju mogućom. Poseban naglasak stavljen je na primjenu proširene stvarnosti kao novog medija u edukaciji te mogućnosti i prednosti koje ista donosi u navedenom okruženju. Opisani su programski alati, komponente i radni okviri koji se koriste u implementaciji sustava i višeplatformskih aplikacija proširene stvarnosti. Implementiran je ogledni sustav za interaktivno e-učenje koji u proširenoj stvarnosti omogućava interakciju s nastavnim materijalima obogaćenima virtualnim elementima i intrigirajućim edukacijskim aktivnostima. Primjenom modela prihvaćanja tehnologije (TAM) formalno je ispitana prihvatljivost sustava odnosno stav korisnika prema korištenju proširene stvarnosti u edukacijskom kontekstu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tehnički fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Sandi Ljubić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Subašić, Azra
Primjena proširene stvarnosti u kontekstu interaktivnog e-učenja, 2021., diplomski rad, diplomski, Tehnički fakultet, Rijeka
Subašić, A. (2021) 'Primjena proširene stvarnosti u kontekstu interaktivnog e-učenja', diplomski rad, diplomski, Tehnički fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Suba\v{s}i\'{c}, Azra}, year = {2021}, pages = {80}, keywords = {pro\v{s}irena stvarnost (AR), edukacija, AR Foundation, Model prihva\'{c}anja tehnologije (TAM)}, title = {Primjena pro\v{s}irene stvarnosti u kontekstu interaktivnog e-u\v{c}enja}, keyword = {pro\v{s}irena stvarnost (AR), edukacija, AR Foundation, Model prihva\'{c}anja tehnologije (TAM)}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Suba\v{s}i\'{c}, Azra}, year = {2021}, pages = {80}, keywords = {Augmented Reality (AR), education, AR Foundation, Technology Acceptance Model (TAM)}, title = {The Application of Augmented Reality in the Context of Interactive e-Learning}, keyword = {Augmented Reality (AR), education, AR Foundation, Technology Acceptance Model (TAM)}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font