Pregled bibliografske jedinice broj: 1157812
Primjena proširene stvarnosti u kontekstu interaktivnog e-učenja
Primjena proširene stvarnosti u kontekstu interaktivnog e-učenja, 2021., diplomski rad, diplomski, Tehnički fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1157812 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena proširene stvarnosti u kontekstu interaktivnog e-učenja
(The Application of Augmented Reality in the Context of Interactive e-Learning)
Autori
Subašić, Azra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Tehnički fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
17.11
Godina
2021
Stranica
80
Mentor
Ljubić, Sandi
Ključne riječi
proširena stvarnost (AR) ; edukacija ; AR Foundation ; Model prihvaćanja tehnologije (TAM)
(Augmented Reality (AR) ; education ; AR Foundation ; Technology Acceptance Model (TAM))
Sažetak
U ovome radu predstavljena je tehnologija proširene stvarnosti (AR), od osnovne definicije i klasifikacije, preko povijesti razvoja i primjene, sve do pregleda sklopovlja i programske potpore koji zajedno čine ovu tehnologiju mogućom. Poseban naglasak stavljen je na primjenu proširene stvarnosti kao novog medija u edukaciji te mogućnosti i prednosti koje ista donosi u navedenom okruženju. Opisani su programski alati, komponente i radni okviri koji se koriste u implementaciji sustava i višeplatformskih aplikacija proširene stvarnosti. Implementiran je ogledni sustav za interaktivno e-učenje koji u proširenoj stvarnosti omogućava interakciju s nastavnim materijalima obogaćenima virtualnim elementima i intrigirajućim edukacijskim aktivnostima. Primjenom modela prihvaćanja tehnologije (TAM) formalno je ispitana prihvatljivost sustava odnosno stav korisnika prema korištenju proširene stvarnosti u edukacijskom kontekstu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo