Pregled bibliografske jedinice broj: 1157609
Prisutnost jezičnih poremećaja u školskoj dobi
Prisutnost jezičnih poremećaja u školskoj dobi // Archives of Disease in Childhood
Zagreb, Hrvatska, 2021. str. A10-A10 doi:10.1136/archdischild-2021-europaediatrics.24 (poster, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1157609 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prisutnost jezičnih poremećaja u školskoj dobi
(Presence of language disorders in school age)
Autori
Galeković, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Archives of Disease in Childhood
/ - , 2021, A10-A10
Skup
10th Congress of European Paediatric Association EPA/UNEPSA jointly held with 14 th Congress of Croatian Paediatric Society
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 07.10.2021. - 09.10.2021
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
jezične teškoće, jezično razumijevanje, razvojni jezični poremećaj (RJP)
(language difficulties, language comprehension skills, developmental language disorder (DLD))
Sažetak
Jezične teškoće se odnose na narušeno usvajanje jezika i narušeno jezično procesuiranje, a mogu biti i sastavni dio ili jedna od višestrukih teškoća. Najučestaliji među njima je razvojni jezični poremećaj koji se odnosi na prisutne teškoće u domeni jezika. Razvojni jezični poremećaj se dijagnosticira kada dijete unatoč urednim općim kognitivnim sposobnostima i poticajnoj okolini otežano usvaja materinski, a potom i svaki drugi jezik. U radu su prikazani rezultati analize prisutnosti jezičnih poremećaja kod korisnika psihosocijalne podrške usluge na području Zagrebačke županije. Ispitano je jezično razumijevanje i kvalitativnom metodologijom analizirani dobiveni rezultati. Osviještenost roditelja, stručnih djelatnika i svih onih uključenih u odgoj i obrazovanje djeteta ističemo kao preduvjet partnerskog odnosa s učenicima i pružanja potrebne podrške učenicima u radu s teškoćama na području jezičnog razumijevanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Logopedija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Martina Galeković
(autor)